نقشه سوئیس

نقشه سوئیس

سوئیس کشوری در اروپاست که شهر برن پایتخت آن به شمار می آید. اغلب تورهای سوئیس که از ایران تدارک دیده می‌شوند نیز به مقصد شهر برن هستند یا به صورت تور ترکیبی ارائه می شوند، به این معنا که مسافر با خرید یک بلیط می تواند به چند شهر از سوئیس سفر کند. ما متوجه شدیم که با وجود آن که تور اروپا در بین هموطنان ایرانی محبوبیت زیادی دارد اما افراد زیادی با نقشه سوئیس و شهرهای این کشور زیبا آشنایی ندارند و شاید اگر نقشه های مختلف این کشور به صورت یکجا در اختیار شما قرار بگیرد، بتواند کمک شایان توجهی به دوست داران این کشور کند. پس با این سفر کوتاه از NPK همراه باشید تا بیشتر با این کشور دوست داشتنی آشنا شویم.

نقشه سوئیس

نقشه کشور سوئیس در اروپا

همانطور که اشاره شد کشور سوئیس در قاره اروپا واقع شده است. این کشور از شمال با آلمان مرز مشترک دارد و کشور فرانسه نیز در غرب آن به چشم می خورد. کشور اتریش نیز در شرق سوئیس قرار دارد و در نهایت ایتالیا در جنوب سوئیس قابل مشاهده است.
در کشور سوئیس دیدنی های متعددی وجود دارند که نام آنها در فهرست جهانی یونسکو به چشم می خورد در واقع گفته می شود که در هر شهری در سوئیس می توان اثری را پیدا کرد که در یونسکو ثبت شده باشد. با این اوصاف جای تعجب نیست که توریست ها علاقه مند باشند که به این کشور سفر کنند. با وجود این که تور سوئیس جزو تورهای گران قیمت برای ایرانیان به حساب می آید اما با این حساب باز هم علاقه مندان بسیاری برای سفر به این کشور مشتاق هستند که آب و هوای خوب، طبیعت دلفریب، امکانات بسیار خوب و دیدنی های جذاب مهمترین عوامل علاقه گردشگران است.
پیش از این که به بررسی نقشه سوئیس از زوایای مختلف بپردازیم، خوب است بدانید که سوئیس جزو گران ترین کشورهای دنیاست و بارها لقب گران ترین کشور دنیا برای سفر و زندگی را هم از آنِ خود کرده است، بنابراین علاوه بر این که ارزش ریال بسیار پایین است و سفر به کشورهای اروپایی برای ما گران تمام می شودريال سفر به سوئیس برای شهروندان بسیاری از کشورهای دیگر نیز گران است.

نقشه فارسی سوئیس

نقشه کشور سوئیس در اروپا

نقشه برن سوئیس

برن Bern مهمترین شهر و پایتخت کشور سوئیس است؛ بنابراین توصیه می کنم که با موقعیت آن در این کشور آشنایی داشته باشید. شهر برن به معماری جذاب ساختمان ها معروف است و مهمترین دیدنی آن کلیسایی به نام کلیسای جامع سنت وینسنت دو پل Cathedral of Saint Vincent de Paul می باشد. قدمت کلیسای جامع سنت وینسنت دو پل به اواخر قرون وسطی باز می گردد و گردشگران بسیاری از سراسر اروپا سالانه به برن می روند تا از این نیایشگاه دیدن کنند.
جمعیت شهر برن سوئیس بر اساس سرشماری سال 2019 میلادی 1.035 نفر اعلام شد. اگر قصد سفر به شهر برن را دارید باید بدانید که مردم این شهر به زبان سوئیسی با لهجه آلمانی صحبت می کنند و برخی از آنها نیز به زبان آلمانی با لهجه بریتانیایی صحبت می نمایند. اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید می توانید با افرادی که شغل آنها به صنعت گردشگری مرتبط است، ارتباط برقرار کنید اما انتظار نداشته باشید که مردم سوئیس به زبان انگلیسی مسلط باشند زیرا عده کمی از آنها به خوبی انگلیسی صحبت می کنند.

نقشه برن پایتخت سوئیس

نقشه برن سوئیس

نقشه شهر لوسرن سوئیس

اگر فقط به قصد گردشگری راهی سوئیس می شوید و در حال تحقیق هستید، حتما متوجه شدید که اغلب منابع بر این عقیده هستند که زیباترین شهر در کشور سوئیس لوسرن Lucerne است. در این شهر یک پل فوق العاده وجود دارد که قدمت آن به قرن 14 میلادی باز می گردد. اگر راهی این شهر هستید و یا می خواهید به صورت ترکیبی از این شهر نیز دیدن کنید، اگر 3 شب را در لوسرن بگذرانید برای بازدید از همه دیدنی های ان کافی است و دید جامعی از شهر و فرهنگ مردم پیدا خواهید کرد. سوغات شهر لوسرن نیز صنایع دستی چوبی است که فروشگاه های متعددی برای خرید آنها در لوسرن وجود دارد.
لوسرن و برن شهرهای امنی برای سفر هستند اما فراموش نکنید که جرم و جنایت در این شهرها وجود دارد و توصیه می کنیم که اگر به تنهایی سفر می کنید، شب ها به گردش نروید.

نقشه لوسرن

نقشه لوسرن

ما همواره پاسخگوی سوالات شما هستیم.

سوالات متداول نقشه سوئیس

سلام اینجانب از میلان به استامبول و بعد به ایران می خواهم سفر کنم لطفا بگویید چندکیلو بار می توانم با خود بیاورم. اگر دو چمدان داشته باشم مسئله ای برایم پیش نمی آید. ضمنا امروز سفر دارم لطفا دراسرع وقت به اینجانب پاسخ دهید. باتشکر

سلام پرواز خوبی داشته باشید.
تعداد چمدان مهم نیست ولی وزن آن چرا. چون تا حدی شما مجاز و رایگان می توانید بار داشته باشید . بیش از آن را می بایست پرداخت نمائید.

نظرات کاربران
دیدگاه