پاریس

پاریس

پاریس پایتخت کشور فرانسه است و اغلب گردشگرانی که تور فرانسه یا تور اروپا را خریداری می کنند، بازدید از این شهر را نیز در برنامه سفر خود قرار می دهند. به شهر پاریس لقب شهر نورها را داده اند زیرا شب های زیبایی دارد و در نورپردازی ساختمان های آن دقت زیادی به کار رفته است؛ همچنین پاریس را با برج ایفل معروف و کلیسای نوتردام نیز می شناسند که در جهان بی نظیر هستند. دروازه پاریس هم از دیگر دیدنی های مشهور پاریس است که نظیر آن در هند و بسیاری از کشورهای دیگر نیز ساخته شده اند. گفته می شود که پاریس دلباترین و فریبنده ترین پایتخت دنیا را از آن خود کرده است و دلیل خوبی هم پشت این لقب قرار دارد. حتما شما هم افراد زیادی را دیده اید که آرزوی سفر به پاریس یا قدم زدن در کنار برج ایفل را دارند و همین موضوع فریبنده بودن پاریس را نشان می دهد. برج ایفل یک نماد آهنین است که شاید هزاران بنای دیگر در دنیا وجود داشته باشد که از نظر معماری و زیبایی برتر از آن باشند اما به قدری برای دیدنی های پاریس تبلیغ شده و امکانات خوبی در این شهر برای توریست ها قرار داده اند که افراد بسیاری از سراسر دنیا آرزوی سفر به آن را در ذهن هایشان می پرورانند.

پاریس

معرفی پاریس

پاریس در مرکز و کمی به سمت شمال در کشور فرانسه قرار دارد. پاریس حالا یکی از مهمترین مراکز مد و فشن در جهان نیز به شمار می آید و احتمالا شما هم آوازه خیابان شانزه لیزه پاریس را شنیده اید؛ خیابانی که هم نام آن در تهران نیز وجود دارد و انواع برندهای مطرح و گران جهان در آن محصولات خود را به فروش می گذارند.
چندی پیش به خاطر بمب گذاری هایی که در پاریس انجام شد توریست ها برای مدتی از سفر به این دیار سرباز زدند اما حالا این شهر کاملا امن است و همواره افراد زیادی از ایران با خرید تور ارزان فرانسه خود را به پاریس می رسانند و حتی در زمان شیوع ویروس کرونا نیز سفر به این شهر امکان پذیر است.
پاریس القاب متعددی دارد که برخی از آنها را مرور کردیم اما نباید ناگفته بماند که یکی از مشهورترین آنها شهر عشق است. دلیل این لقب به سفر مسافران به پاریس برمی گردد زیرا افراد بسیاری به پاریس می روند تا اوقات رمانتیکی را در کنار معشوقه خود سپری کنند و به کافه های دنج و جذاب فرانسوی این شهر سر بزنند و با برج زیبای ایفل یک عکس یادگاری رمانتیک بگیرند.

معرفی پاریس

نقشه پاریس

من در گذشته به صورت مجزا به توضیح نقشه فرانسه پرداختم چون متوجه شدیم که بسیاری از مسافران عزیز با موقعیت شهرهای مختلف فرانسه روی نقشه آشنایی ندارند و تعداد کمی هم فقط با نقشه پاریس آشنایی دارند. بنابراین توصیه می کنم که ابتدا از لینک موجود دیدن کرده و با پاریس و فرانسه آشنا شوید و سپس در ادامه همراه NPK باشید اما برای دوستانی که فرصت زیادی ندارند یک نقشه قرار می دهم تا بهتر با موقعیت پاریس زیبا آشنا شوید و اگر قصد خرید تور ترکیبی اروپا را دارید با دید بازتری انتخاب نمایید.

نقشه پاریس

مناطق دیدنی پاریس

در سفرهای آتی به معرفی جزئی تمامی مناطق و جاذبه های گردشگری دیدنی شهر پاریس می پردازم اما لازم می دانم که در اینجا باهم مروری کنیم بر مشهورترین آنها.
کلیسای نوتردام، برج ایفل، خیابان شانزه لیزه، موزه لوور پاریس، دروازه پاریس، کاخ ورسای، کلیسای سکره‌کر دو مون‌مارتر، تپه ی مون مارتر، قلعه چمبورد، موزه هنرهای مدرن پاریس، کاخ های سلطنتی، کاخ لوکزمبورگ، گاخ گرند، مجسمه تینکر (مرد متفکر)، کلیسای باسیلیکا سنت دنیز، موزه رودن، کاخ توکیو، قصر کوچک، سالن اپرای پاریس، قصر بربون و...

مناطق دیدنی پاریس

قیمت تور پاریس

بنابراین که مسافران خواستار تور لوکس اروپا باشند یا تور ارزان اروپا قیمت تورهای پاریس به صورت متنوعی ارائه می شود. حتما در جریان هستید که قیمت دلار در ایران نوسانات زیادی دارد به همین خاطر اگر در اینجا یک قیمت ثابت را اعلام کنم شاید در این زمان یک تور خیلی ارزان گران پاریس محسوب شود اما در آینده همین تور یک تور خیلی ارزان پاریس به همین خاطر ما یک صفحه مجزا برای تورهای پاریس در اختیار شما قرار دادیم که از منوی وبسایت پیش رو می توانید آن را مشاهده کنید.
در صفحه تور پاریس قیمت به روز تورهای این شهر مشخص می شود و شما در همان لحظه با قیمت های ارائه شده می توانید تور را خریداری کنید. توجه داشته باشید که به دلیل شیوع ویروس کرونا باز بودن و نبودن مرزها نیز به صورت روزانه قابل پیش بینی است به همین خاطر اگر توری در صفحه ذکر شده موجود نبود به این معناست که در زمان مشاهده شده توری برای سفر به آن مقصد وجود ندارد و به عبارت دیگر نمی توانید تور پاریس را خریداری کنید.
ما همواره از نظرات و انتقادات شما عزیزان استقبال می کنیم.

نظرات کاربران
دیدگاه