برندهای لباس زنانه و مردانه ترکیه

برندهای لباس زنانه و مردانه ترکیه
ترکیه کشوری جذاب است که بین اروپای شرقی و آسیای غربی واقع شده تا پلی میان این دو قاره باشد. چنین وضعیت جغرافیایی باعث می‌شود این کشور به محل گشت و گذار افراد زیادی تبدیل شود که یا برای تفریح و یا برای کار از ترکیه عبور می‌کنند. بدیهی است که زمان بازدید از استانبول و دیگر شهرهای این کشور پهناور سری هم به فروشگاه‌های آن بزنید. با یک نگاه و گشت و گذار در یک الی دو مرکز خرید متوجه خواهید شد که خانه برندهای معروف لباس زنانه و مردانه ترکیه است. فرقی ندارد که با تور استانبول به این کشور رفته‌اید یا اینجا تنها گذرگاه شما برای رسیدن به کشوری دیگر است، در هر صورت از این برندها خرید کرده و شیک پوشی خود را اثبات کنید. 
برندهای معروف لباس زنانه و مردانه ترکیه

تلفیق فرهنگ کشور با طراحی برندهای معروف لباس زنانه و مردانه ترکیه

زمانی که برای خرید و حتی یک بررسی ساده به مراکز خرید ترکیه مراجعه می‌کنید، نکته جالبی را درک خواهید کرد. طراحان لباس این کشور به خوبی توانسته‌اند میان فرهنگ کشورشان و طراحی‌های جدید برای برندهای مختلف ارتباط برقرار کنند. در واقع ما با برندهای جهانی روبرو هستیم که با فرهنگ ترکیه درآمیخته‌اند تا ماندگار شوند. 
برندهای مختلفی مانند تاپ‌شاپ، زارا، H&M و مانگو از جمله کمپانی‌هایی هستند که این امر را به خوبی پیش برده‌اند. همچنین نمی‌توان نقش مهم طراحان لباس مانند اِردِم مُرالیوکلو، بورا آکسو یا حسین چالایان را در این مسئله نادیده گرفت. آنها با استفاده از موقعیت بین المللی خود برای همکاری با برندهای معروف لباس زنانه و مردانه ترکیه تلاش کرده و همواره بخشی از فرهنگ سرزمین خودشان را در مدل‌های جدید جای‌گذاری کرده‌اند. با توجه به چنین مولفه می‌توان گفت که LC Waikiki این روزها یک نمونه مشهور میان برندهای کشور ترکیه است که به جایگاه خوبی میان خریداران و مصرف کنندگان دست پیدا کرده است. 
اجازه دهید در ادامه بحث دو مورد از برندهای معروف لباس زنانه و مردانه در ترکیه را به تفکیک بررسی کنیم تا زمان سفر به این کشور، بدانید که برندهای معروف لباس در ترکیه کدامند و چطور با سلیقه شما هماهنگ می‌شوند. 
برند کوتون (Koton) یکی از برندهای معروف لباس زنانه و مردانه ترکیه
این برند یکی از بزرگ‌ترین زنجیره‌های خرده فروشی در ترکیه را به خودش اختصاص داده و انواع لباس‌های شیک را برای همه سنین تولید می‌کند. محصولات کوتون مورد توجه قرار می‌گیرند؛ زیرا بیشتر پارچه‌های آنها از پنبه تهیه می‌شوند و می‌دانیم پیدا کردن لباس‌هایی که از پنبه خالص ساخته شده باشند، دشوار است.
سیاست برند کوتون با رویکرد خلاقانه، نوآورانه، مشتری محور و متمرکز بر فناوری‌های جدید در تولید لباس، ترکیب روندهای فصلی با طرح‌های معتبر و ارائه آنها برای فروش در مکان‌های مناسب و با قیمت‌های جذاب است. 
اگر با تاریخچه این نمونه از برندهای معروف لباس زنانه و مردانه ترکیه آشنا نیستید باید بگوییم که آقای ییلماز افسر دریایی و همسرش گولدن سال 1988 (حدود 35 سال پیش) سرمایه گذاری برای راه اندازی این برند را شروع کردند. با زحمت‌های این دو نفر برند کوتون در 28 کشور دنیا شعبه دارد و تعداد فروشگاه‌های فعال آن به بیش از 210 مورد می‌رسد. جالب‌تر اینکه شرکت کوتون اعلام کرده است تا سال 2025 در تمام 5 قاره جهان، شعبه‌هایی را راه اندازی خواهد کرد. حالا دیگر اکثر کسانی که تور ترکیه از این کشور دیدن می‌کنند، نام کوتون را شنیده‌اند و برای خرید از محصولات و طرح‌های بسیار متنوع و بی‌نظیری آن به دنبال مرکز خرید مناسبی می‌گردند. 
ال سی وایکیکی
کسی را می‌شناسید که ال سی وایکیکی (LC Waikiki) را نشناسد؟ گرچه طراح این برند فردی فرانسوی است؛ اما جایگاه مناسبی در ترکیه پیدا کرده است. ال سی وایکیکی توسط جرجس امویال و همسرش در سال 1988 تاسیس شده و تاکنون بخش گسترده‌ای از دنیای مد را به خود اختصاص داده است. 
جالب است بدانید که نام این برند از ساحل Waikiki Beach آمریکا الهام گرفته شده است. همچنین LC که در ابتدای این نام استفاده می‌شود مخفف «Les Copains» به معنای دوستان است. این برند 7 سال پس از تاسیس تصمیم گرفت وارد ترکیه شده و شعبه خاص خودش را میان دیگر برندهای معروف لباس زنانه و مردانه ترکیه راه اندازی کند. آن زمان ترکیه در زمینه طراحی لباس و مد و فشن به رشد مناسبی رسیده بود. 
از این زمان تا به حال ال سی وایکیکی یکی از برند های لوکس ترکیه به حساب می‌آید. این برند با شعار «هرکس سزاوار پوشیدن لباس خوب است» میان مردم ترکیه محبوب شده و طبق گزارش‌ها بیش از 16% سهم بازار پوشاک کشور را به خودش اختصاص داده است. ال سی وایکیکی با بیش از 50 هزار کارمند در سراسر جهان، 407 فروشگاه در ترکیه و حدود 106 فروشگاه در خارج از کشور ترکیه، نظر بسیاری از علاقه مندان به دنیای مد را به خودش اختصاص داده است. 

لیست برندهای معروف شلوار جین در ترکیه

 اگر به انواع تور مسافرتی به کشور ترکیه سفر کردید و قصد خرید شلوار جین را داشتید، در مراکز خرید به دنبال این برندها باشید: 
برند شلوار جین ماوی جینز (Mavi Jeans)
برند شلوار جین لافت (Loft Jeans)
برند شلوار جین ال تی بی (LTB)
برند شلوار جین کالینز (Colin's)
برند شلوار جین واکو (Vakko Jeans)

لیست برندهای معروف لباس زنانه در ترکیه

برندهای معروف لباس زنانه و مردانه ترکیه معمولا هر دو جنسیت را پوشش می‌دهند؛ اما می‌توانیم برندهایی اختصاصی را هم جستجو کنیم. در نتیجه زمانی که به دنبال خرید از برندهای معروف لباس زنانه ترک هستید، این لیست را در نظر بگیرید. 
برند فیور (Fever)
برند وای لاندن (Y London) • برند میلا (Milla) • برند رندوم (Random) • برند اُ ایکس ایکس اُ (Oxxo)

لیست برندهای معروف مردانه در ترکیه

همچنین بهترین مارک پیراهن مردانه ترک (و دیگر لباس‌های مردانه) را می‌توانید از برندهای زیر درخواست کنید. 
برند اِفرور (Efor)
برند آوا (Avva)
برند سی سی ایس (CCS)
برند کیپ (Kip)

 

لیست برندهای معروف لباس زنانه و مردانه ترکیه

 

لیست برندهای معروف لباس زنانه و مردانه ترکیه

اگر هنوز نتوانسته‌اید طراحی و مدل مورد نظر خود را پیدا کنید، استفاده از لیست زیر که همگی لباس‌های زنانه و مردانه متفاوتی را به بازار ارائه می‌کنند، راهگشای شما خواهد بود. 
برند وفیان (Lufian)
برند دی ‌‌فاکتو (Defacto)
برند کالیزیون (Collezione)
برند فابریکا (Fabrika)
برند پوشاک ال سی واکیکی (LC Waikiki)

لیست برندهای معروف کت و شلوار ترکیه

حتما زمان مسافرت به ترکیه یک دست کت و شلوار هم خریداری کنید تا علاوه بر داشتن یک ست متفاوت در جنس، دوخت و طراحی، استایل کلاسیک و یا مدرنی (بسته به سلیقه خودتان) داشته باشید. 
برند رمزی (Ramsey)
برند توین (Tween)
برند سارار (Sarar)
برند کیگیلی (Kigili)

لیست برندهای معروف کیف و کفش ترکیه

برخی از برندهای معروف لباس زنانه و مردانه ترکیه در صنعت تولید کیف و کفش هم فعالیت می‌کنند. اگر میان آنها نتوانستید محصول مناسب سلیقه خودتان را پیدا کنید، سری به لیست زیر بزنید. 
برند کفش اینیوو (Inuovo Shoes)
برند کفش زی ‌‌زی ‌‌گو (Zizigo Shoes)
برند کفش اینجی (Inci)
برند کفش پلاریس (Polaris Shoes)
برند هاتیک (Hotic)

نظرات کاربران
دیدگاه