بلیط تهران سامویی

بلیط تهران سامویی

همه چیز درباره بلیط تهران سامویی

بلیط تهران سامویی را به‌ راحتی و در کمترین زمان از وبسایت ما تهیه کنید. سامویی جزیره‌ ای زیبا و شگفت‌ انگیز با سواحل مرجانی در کشور تایلند است که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور تایلند و توریست‌ ها را از سراسر جهان به خود جلب می‌ کند. سامویی مقصدی غنی برای سفر است، به‌ طوری که شما می‌ توانید همزمان با لذت بردن از سواحل زیبا و تفریحات ساحلی، از معابد بزرگ و دیدنی آن دیدن کنید و با فرهنگ اصیل و بومی تایلند آشنا شوید.
حال اگر قصد سفری به‌ صرفه و با کمترین هزینه ‌های ممکن به این جزیره شگفت‌ انگیز را دارید، جای درستی آمده‌ اید. با تهیه بلیط هواپیما و هتل از آژانس ما، می‌ توانید لذت تفریح و گشت‌ و گذار در این جزیره زیبا را تجربه کنید. در ادامه‌ این مقاله با NPK همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با سفر به سامویی کسب کنید.

بهترین زمان سفر به سامویی

سامویی جزیره‌ ای در تایلند است و آب‌ و‌ هوای سامویی گرمسیری است. نکته جالبی که وجود دارد این است که سامویی در فصل تابستان یعنی از اواخر خرداد تا اواخر شهریور آب‌ و‌ هوایی بارانی دارد و از اوایل آبان ماه تا فروردین آب‌ و‌ هوایی خشک دارد. بنابراین پیشنهاد ما برای بهترین زمان سفر به سامویی از آبان ماه تا اسفند ماه است که هوایی متعادل و سواحل سامویی و دریایی آرام در انتظار شما است.

بلیط هواپیما سامویی

اگر قصد خرید بلیط و سفر به سامویی را دارید، به‌ راحتی می‌ توانید بلیط هواپیما و هتل خود را با اطمینان از به‌ صرفه بودن قیمت‌ ها از آژانس ما تهیه کنید. شما می‌ توانید با انتخاب گزینه‌ های سفر خود (مبدا، مقصد، تاریخ رفت یا برگشت) لیست پروازهای مورد نظر خود را بررسی و بهترین و به‌ صرفه‌ ترین بلیط تهران سامویی را برای خود رزرو کنید. شما همچنین می‌ توانید بعد از تهیه بلیط هواپیما، از طریق همین سایت بهترین هتل‌ های سامویی را بررسی و اقدام به رزرو بهترین هتل برای خودتان کنید.

 

بلیط تهران سامویی

خرید بلیط هواپیما به سامویی تایلند

در حال حاضر بلیط هیچ پروازی از ایران به‌ صورت مستقیم برای سامویی وجود ندارد و شما باید با حداقل یک توقف از تهران به سامویی بروید. شما برای سفر به سامویی باید از یک ایرلاین خارجی بلیط رزرو کنید. از ایرلاین هایی که هم اکنون پرواز‌های تهران به سامویی را ارائه می‌ دهند می‌ توان به امارات، فلای دبی، ترکیش، بانکوک و قطر اشاره کرد که شما می‌ توانید بلیط پرواز با این ایرلاین‌ ها را از سایت ما تهیه کنید.
علاوه بر تهران، شما از شهر‌های دیگری در ایران مانند (شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز) هم می‌ توانید بلیط هواپیما به سامویی را تهیه کنید. سامویی یک فرودگاه بین‌ المللی برای مسافران در تور سامویی دارد و شما برای جست‌ و‌ جو می‌ توانید از نام مختصر این فرودگاه که (USM) نام دارد استفاده کنید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما سامویی

شما قبل از هر گونه رزرو، باید از برنامه پرواز‌ های سامویی مطلع شوید؛ برای انجام این‌ کار شما می‌ توانید از طریق بخش جست‌ و‌ جو مبدا و مقصد خود را مشخص و در بخش‌ های دیگر تاریخ رفت‌ و‌‌‌ برگشت و کلاس پرواز خود را مشخص کنید تا لیست پرواز‌ها برای شما به نمایش گذاشته شود.
برای مشاهده بلیط‌ های سامویی کافیست در بخش جست‌ و‌ جو سه حرف اول کلمه (TEHRAN) را در قسمت مبدا و سه حرف اول کلمه (SAMUI) را در قسمت مقصد تایپ کنید و نام شهر سامویی را از نام‌ های پیشنهادی انتخاب کنید و سپس تاریخ مورد نظر خود را به میلادی یا شمسی وارد کرده و لیست پروازها را مشاهده و اقدام به تهیه بلیط تهران سامویی کنید.

بلیط هواپیما تهران به سامویی

پس از وارد کردن تمامی اطلاعات خواسته شده و انتخاب گزینه جستجو، لیست پرواز ها برای شما نمایش داده می‌ شود. پرواز ها به صورت لیست ستونی از بالا به پایین و از ارزان‌ ترین بلیط تا گران‌ ترین بلیط مرتب شده‌ اند. بلیط‌ های سامویی ممکن است در لحظه تغییر قیمت داشته باشد و بهتر است شما دقت کافی برای بررسی و انتخاب بلیط مناسب خود را داشته باشید تا بتوانید بهترین بلیط را با توجه به نیازها و زمان خود برای سفر به این جزیره زیبا و بازدید از جاذبه های گردشگری سامویی انتخاب کنید. شما می‌ توانید با مشاهده مشخصات هر پرواز اطلاعات کامل و دقیق آن پرواز را مشاهده کنید. اطلاعاتی مانند: (ایرلاین، تعداد توقف، مدت زمان توقف‌ ها، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط).
همچنین شما می‌ توانید در قسمت جزئیات پرواز اطلاعات تکمیلی دیگری مانند: (میزان مجاز حمل بار، قوانین پرواز و ایرلاین) را مشاهد کنید. برخی از ایرلاین‌ ها خدمات خاصی ارائه می‌ دهند که آن هم از بخش جزئیات قابل مشاهده است. شما بعد از طی کردن تمامی این مراحل با انتخاب گزینه تایید پرواز به گام بعدی خرید بلیط بروید. در این مرحله شما باید اطلاعات هویتی خود از جمله نام و نام خانوادگی، شماره پاسپورت و دیگر اطلاعات خود را وارد کنید و پس از آن هزینه بلیط را پرداخت و آن را برای خود رزرو کنید.

 

بلیط هواپیما سامویی

قیمت بلیط سامویی

قیمت بلیط به عواملی مانند: ( زمان و مدت پرواز، کلاس پرواز و خدمات ایرلاین) بستگی دارد. آژانس ما همواره به دنبال ارئه بهترین و ارزان‌ ترین بلیط‌ ها برای شماست و شما با خیال راحت از قیمت و کیفیت خدمات می‌ توانید بلیط تهران سامویی را از ما تهیه کنید.
شما برای آگاه شدن از قیمت پرواز‌ های سامویی می‌ توانید از سایت ما استفاده کنید. آژانس ما با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ ها بهترین پیشنهاد را به شما پیشنهاد می‌ دهد و شما می‌ توانید با توجه به نیاز خود بهترین آنها را انتخاب کنید. برای خرید مقرون به‌ صرفه بلیط پرواز به سامویی باید به موارد زیر توجه کنید:
بلیط‌ های تهران به سامویی در طول ماه‌ های سال همواره تغییر می‌ کند و پیشنهاد ما به شما این است که پرواز های فرست کلس یا بیزنس خود را از قبل رزرو کنید. برای خرید بلیط‌ های اکونومی هم پیشنهاد می‌ شود که حداقل دو ماه قبل از سفر آن را رزرو کنید. اگر قصد سفر در زمان معینی را دارید پیشنهاد می‌ شود بلیط رفت و برگشت خود را همزمان رزرو کنید. در این‌ صورت قیمت بلیط برای شما ارزان‌ تر خواهد شد و از تغییر قیمت‌ ها در امان خواهید بود.

بلیط هواپیما تهران کوه سامویی

گاهی اوقات قیمت با توجه به لحظه‌ آخری بودن ممکن است ارزان‌ تر از حد معمول به فروش برسد و شما می‌ توانید با انتخاب سفرهای لحظه‌ آخری از قیمت و جزئیات بلیط مطلع شوید. اما بلیط‌ های لحظه آخری همیشه هم ارزان نیستند؛ این بلیط‌ ها معمولا در صورت خالی بودن صندلی‌ ها و کم بودن مسافران ارزان هستند. در مواقعی که تعداد مسافران در حال تکمیل شدن و صندلی‌ های خالی کم باشند حتی ممکن است این بلیط‌ ها از حد معمول هم گران‌ تر به‌ فروش برسد.

مدت زمان پرواز از تهران به سامویی

مدت زمان پرواز در سفرهای خارجی دور، به ایرلاین انتخابی، تعداد توقف و مسیر پروازی بستگی دارد. فاصله هوایی پایتخت تا سامویی حدودا 5695 متر است و شما بعد از تهیه بلیط تهران سامویی باید حدودا 18 ساعت را در هواپیما و در مسیر باشید. همچنین مسیرهای پروازی ایرلاین های مختلف باهم متفاوت هستند و شاید هرکدام در کشورهای خاصی توقف کنند. برای مثال مسیر پروازی ترکیش ایرلاین (تهران، استانبول، بانکوک، سامویی) است و مسیر پروازی ایرلاین امارات (تهران، دبی، پوکت، سامویی) است.

 

سخن پایانی
در این مقاله اطلاعات زیادی در رابطه با سفر و و نحوه تهیه بلیط تهران سامویی کسب کردیم. سامویی جزیره‌ ای بسیار زیبا و رنگارنگ است و وقتی تجربه سفر به آن دلچسب‌ تر می‌ شود که هزینه‌ های سفر به‌ صرفه باشد و با بودجه مناسبی انجام شود و مانند سفرهای داخلی هزینه‌ های معقولی داشته باشد. آژانس ما همواره به دنبال تامین بهترین گزینه‌ ها برای هموطنان بوده تا سفری دلچسب همراه با کمترین هزینه‌ ها را تجربه کنند. امیدواریم با این مقاله به شما در رابطه به سفر به سامویی کمک کرده باشیم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا مشاوره برای خرید بلیط می‌ توانید از طریق پشتیبانی با کارشناسان ما در NPK در ارتباط باشید.

نظرات کاربران
دیدگاه