سواحل سامویی

سواحل سامویی

بهترین سواحل سامویی

سامویی یکی از جزایر تایلند است که سواحل آن در سال‌ های اخیر محبوبیت زیادی در بین گردشگران به دست آورده است. هر کدام از سواحل سامویی با جذابیت‌ های خاص خود می‌ توانند مقصدی دلپذیر برای گذراندن تعطیلات و خلق لحظات شیرین برای گردشگران باشند. اگر شما هم قصد دارید از این سواحل بازدید کنید ولی در انتخاب ساحل متناسب با روحیات خود مشکل دارید پس تا پایان این مقاله با NPK همراه باشید تا بتوانید متناسب با سلیقة خود ساحل مورد نظر خود را انتخاب کنید و لحظات جذابی را در آن تجربه کنید.

ساحل چاونگ سامویی

اگر بعد از مشغله‌ های کاری فراوان برای گذراندن تعطیلات شهر سامویی را انتخاب کرده‌ اید می‌ توانید برای استراحت و آفتاب‌ گرفتن ساحل چاونگ که بزرگترین ساحل سامویی است را انتخاب کنید و از این ساحل دل‌ انگیز لذت ببرید. در این ساحل زیبا به‌ جای قدم‌ زدن و آفتاب‌ گرفتن می‌ توانید از ورزش‌ های آبی هم استفاده کنید تا سفرتان با تور سامویی هیجان‌ انگیز تر شود. از دیگر امکاناتی که در این ساحل امکان استفاده از آنها وجود دارد می‌ توان به ماساژ با روغن‌ های مفید اشاره کرد که برای برخی افراد لذت‌ بخش است.

ساحل لامای سامویی

ساحل پرطرفدار لامای با شن‌ های زیبایی که دارد برای آفتاب‌ گرفتن افراد زیادی را به خود جذب کرده است. این ساحل با کافه‌ های متنوعی که دارد امکان خرید خوراکی‌ های خوشمزه را به مشتریان خود می‌ دهد. بخصوص در زمان غروب خورشید که منظره این ساحل و دیگر سواحل سامویی زیبا تر هم می‌ شود. در این ساحل که جزو سواحل بزرگ سامویی محسوب می‌ شود، مانند ساحل چاونگ امکان ماساژ گرفتن و انجام ورزش‌ های آبی برای بازدید کنندگان فراهم است.

ساحل مائنام سامویی

اگر به دنبال یک ساحل آرام برای قدم‌ زدن و لذت‌ بردن از منظره زیبای این منطقه هستید توصیه می‌ شود در تور تایلند از ساحل ماینم دیدن کنید. اگر در زمان قدم‌ زدن احساس خستگی کردید و قصد استراحت داشتید می‌ توانید از استراحتگاه‌ های این ساحل استفاده کنید. در ساحل ماینم می‌ توانید استراحتگاه‌ هایی با قیمت مناسب پیدا کنید و از این لحاظ این ساحل در میان مقرون‌ به‌ صرفه‌ ترین سواحل سامویی قرار دارد. در این ساحل نیز کافه‌ هایی برای استفاده مشتریان قرار داده شده است تا بتوانند خوراکی‌ های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

ساحل چونگ مون سامویی

ساحل کوچک چئونگ مون جزو ساحل‌ های آرام شهر سامویی به شمار می‌ رود و بازدید کنندگان کمتری دارد چرا که به نظر می‌ رسد در عین زیبایی کمتر شناخته شده است. همین موضوع بازدید کننده کم باعث شده است در این ساحل حریم خصوصی رعایت شود و خانواده‌ ها هم بتوانند از زیبایی‌ های این ساحل استفاده کنند و لذت ببرند. در این ساحل زیبا مانند اغلب سواحل سامویی می‌ توانید قدم بزنید و آفتاب بگیرید یا از ورزش‌ های آبی آن استفاده کنید. همچنین می‌ توانید از استراحتگاه‌ های آن برای رفع خستگی استفاده کنید.

ساحل لیپا نوی سامویی

آرامش این ساحل همراه با تماشای غروب آفتاب و فضای مناسب آفتاب گرفتن بر جذابیت‌ های این ساحل افزوده است. این ساحل آرامش‌ بخش با آب کم عمقی که دارد می‌تواند مکان مناسبی برای شنا باشد. شن‌ های ریز و نبود سنگ در این ساحل شرایطی فراهم کرده است که کودکان هم بتوانند در این تفریح با والدین خود همراهی کنند و به ورزش‌ های آبی مورد علاقه خود در تور سامویی نوروز نیز بپردازند. در این ساحل مناطق ممنوعه با علامت‌ های خاصی مشخص شده‌ اند تا بازدید کنندگان از آسیب دور نگه داشته شوند.

 

سواحل سامویی

ساحل نقره ای سامویی

ساحل زیبای نقره‌ ای با اقامتگاه‌ ها و رستوران‌ های شناخته شده‌ ای که دارد توانسته است مشتریان خاص خود را داشته باشد. امکان شنا کردن در آب این ساحل وجود دارد و فقط باید مواظب سنگ‌ های بزرگ بود تا دچار آسیب نشد. در آب این ساحل امکان غواصی نیز وجود دارد که برای بازدید کنندگان می‌ تواند تجربه جدید و منحصر به‌ فردی باشد. امکاناتی مانند ماساژ و خدمات زیبایی خاصی نیز در این ساحل ارائه می‌ شود که مورد توجه برخی از بازدید کنندگان تور خارجی سامویی قرار می‌ گیرد.

ساحل بنگ پو سامویی

ساحل بنگ پو در شمار سواحل سامویی قرار دارد که آرام و به دور از شلوغی است و می‌ تواند مقصدی مناسب برای گذراندن تعطیلات باشد. این ساحل با داشتن امکانات ویژه‌ای مانند اسباب‌ بازی می‌ تواند مکان مناسبی برای سرگرمی کودکان باشد. در این ساحل اقامتگاه‌ ها و رستوران‌ های خوبی وجود دارد که می‌ توانند گزینه مناسبی برای استراحت و وقت‌ گذرانی باشند. رستوران‌ های این ساحل به مشتریان خود غذاهای محلی ارائه می‌ دهند که امتحان‌کردن طعم آنها در سفر به سامویی خالی ‌از لطف نیست.

 

جاهای دیدنی سامویی

ساحل خصوصی خلیج تانگ سای

یکی دیگر از سواحل این منطقه، ساحل خصوصی خلیج تانگ سای است. برای استفاده از این ساحل حتماً باید در هتل خاصی اقامت داشته باشید تا بتوانید از امکانات آن بهره ببرید و به‌ نوعی حریم خصوصی افراد در این ساحل رعایت می‌ شود. در این ساحل می‌ توانید آفتاب بگیرید و قدم بزنید و در حالی‌ که حریم خصوصی‌ تان رعایت می‌ شود از زیبایی‌ های سواحل سامویی لذت ببرید.

ساحل تالینگ نگام سامویی

این ساحل در منطقه‌ ای قرار دارد که شاید بازدید کنندگان کمی از آن دیدن کنند و در میان جاذبه های گردشگری سامویی کمتر شناخته شده باشد. برای دسترسی بهتر به این ساحل می‌ توانید از اقامتگاه‌ های نزدیک آن برای سکونت استفاده کنید. در رستوران‌ های این ساحل می‌ توانید همراه با صرف شام از دیدن منظره غروب خورشید لذت ببرید.

ساحل بوفوت سامویی

در ساحل بوفوت می‌ توان از دیدن درختان و آب زلال منطقه لذت برد. دهکده ماهیگیر بوفوت زیبایی متفاوتی به این ساحل بخشیده است و بازدید کنندگان خاص خود را دارد. در اطراف این دهکده فروشگاه های غواصی وجود دارند که خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه می دهند. در اطراف ساحل بوفوت مغازه‌ ها و بازارهای مختلفی وجود دارند که می‌ تواند گزینه مناسبی برای وقت گذراندن و سرگرمی باشند. این ساحل از زیباترین سواحل سامویی است و می تواند بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب نماید.
نظرات کاربران
دیدگاه