مراکز خرید سامویی

مراکز خرید سامویی

بهترین مراکز خرید سامویی

برای بسیاری از افراد و گردشگران یکی از لذت‌ های سفر، خرید کردن است. ممکن است تعجب کنید اما هدف اصلی گروهی از گردشگران در تورهای گردشگری مختلف،‌ بازدید از مراکز خرید متنوع، گشت و گذار در پاساژها، بازارها و خرید اقلام مورد نیازشان است. کشور تایلند علاوه بر جاذبه‌ های گردشگری و طبیعت فوق العاده،‌ پاساژ ها و مراکز خرید منحصر به فردی نیز دارد. جزیره سامویی نیز از این قاعده مستثنا نیست. در واقع سامویی در میان گردشگران تور تایلند به طبیعت و دریای زیبایش شناخته می‌ شود و سفر به آن برای کسب آرامش، تجربه تفریحات آبی، دیدن معابد گوناگون و سایر موارد اینچنینی بسیار مناسب است. با این حال مراکز خرید سامویی نیز جزو نقاط قوت این جزیره به حساب می‌ آیند. این جزیره مراکز خرید متنوعی دارد که گردشگران می‌ توانند لحظات خوشی را در سفر به این جزیره زیبا کسب کنند. ما در این مطلب از NPK قصد داریم تا به معرفی مراکز خرید جزیره سامویی، ویژگی‌ های هر یک از این مراکز خرید، نحوه دسترسی به آنها و سایر مواردی که لازم است در سفر به جزیره سامویی بدانید، بپردازیم.

معرفی مراکز خرید سامویی

همانطور که پیش از این نیز بیان کردیم، سامویی یکی از آرام‌ ترین، زیباترین و منحصر به فردترین جزایر تایلند به شمار می‌ آید. تور مسافرت و گردشگری جزیره سامویی مناسب افرادی است که به دنبال گشت و گذار در یک محیط آرام و ساکت هستند و اصلی‌ ترین هدف آنها از مسافرت فرار از روزمرگی و دنیای شلوغ است. همانطور که می‌ دانید جزیره سامویی بیشتر به دلیل دارا بودن بکرترین سواحل سامویی، داشتن دریایی با آب‌ های تمیز و شفاف، وجود چشمه‌ های آب گرم و مشرف بودن به آب‌ های اقیانوس، معابد گوناگون و غیره مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. با این حال جالب است بدانید برای آن دسته از گردشگران دوستدار خرید، مراکز خرید سامویی گزینه‌ های بسیار عالی به حساب می‌ آید.

مرکز خرید فیشرمن ویلیج سامویی

Fishermans Village Shopping in Samui
مرکز خرید فیشرمن از جمله شناخته شده‌ ترین مراکز خرید در جزیره سامویی است. مرکز خرید فیشرمن دارای اجناسی با قیمت مناسب است، به گونه‌ ای که مسافران هیچ احتیاجی به چانه زنی برای کاهش قیمت اقلام ندارند. بسیاری از گردشگران تور سامویی مرکز خرید فیشرمن را یک عمده فروشی نسبتاً بزرگ می‌ دانند که انواع محصولات اعم از تیشرت و سایر لباس‌ های مد روز را به فروش می‌ رسانند. لازم به ذکر است که مرکز خرید فیشرمن ویلیج در اکثر ساعات شبانه روز باز بوده و بسیاری از افراد آن را یک مرکز خرید 24 ساعته در بین سایر مراکز خرید سامویی می‌ دانند.

مرکز خرید تسکو لوتوس سامویی

Tesco Lotus Shopping in Samui
مرکز خرید تسکو لوتوس از جمله مراکز خرید تایلند است که به صورت زنجیره‌ ای فعالیت می‎ کند و شعباتی در پوکت و بانکوک نیز دارد. مرکز خرید تسکو لوتوس جزیره سامویی در واقع مانند یک خانه تایلندی بزرگ است که دارای ظاهر و معماری سنتی تایلندی است. در مرکز خرید تسکو لوتوس جزیره سامویی، چیدمان و دکور مغازه ها، رستوران ها، غذاخوری ها، ناهارخوری ها، بازی بولینگ و حتی یک سینما به نحو فوق العاده‌ ای انجام شده است. حتی محلی که در مرکز خرید تسکو لوتوس جزیره سامویی برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است نیز بیانگر سبک و معماری تایلندی است.
علاوه بر تمامی موارد اشاره شده، مرکز خرید تسکو لوتوس جزیره سامویی شامل یک سوپر مارکت بزرگ، بانک، کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی و هر آنچه که گردشگران تور خارجی سامویی ممکن است در سفر به آن نیاز داشته باشند، است.

 

مراکز خرید سامویی

مرکز خرید چاونگ سامویی

Chaweng Shopping Center in Samui
مرکز خرید چاونگ سامویی یکی از بهترین و بزرگ ترین مراکز خرید سامویی است که در ساحل چاونگ واقع شده است. در اطراف مرکز خرید چاونگ سامویی، انواع هتل‌ های لوکس سامویی قرار دارند. بیشتر مسافران و گردشگران کشور تایلند در خرید سوغاتی و سایر اقلام، خرید پوشاک را در اولویت اول خود قرار می‌ دهند. از این رو، مرکز خرید چاونگ سامویی گزینه بسیار مطلوبی برای خرید لباس‌ های متنوع است.
شایان توجه است که مرکز خرید چاونگ سامویی شامل انواع فروشگاه‌ های عرضه کننده برندهای مختلف لباس مانند ریبوک، آدیداس، نایک و غیره است. این فروشگاه‌ های ارائه کننده محصولات برند که اصطلاحاً شعبات این برندهای لباس به شمار می ‎آیند، محصولات و اقلام را با قیمت بسیار مناسب و حتی ارزان‌ تر از سایر شعبه‌ های این برندها در تایلند و حتی سایر مراکز خرید سامویی عرضه می‌ کنند.
جالب است بدانید که مرکز خرید چاونگ سامویی معدن انواع لباس‌ های دست‌ دوز نیز است. علاوه بر این گردشگران و مسافران در تور سامویی نوروز نیز در این مرکز خرید فوق العاده می‌ توانند شیک‌ ترین و به روزترین جواهراتی که با دست ساخته شده‌ اند و طراحی بی نظیری دارند را بیابند. همچنین مبل فروشي Maenam، که یکی از معتبر ترین مراکز طراحی و تولید مبلمان است در این مرکز خرید دایر است. فروشگاه Maenam، مکان مناسبی برای خرید انواع مبلمان‌ های شیک که با چوب ساج ساخته شده‌ اند به شمار می‌ آید.

مرکز خرید بیگ سی سامویی

Big C Shopping Center Samui
مرکز خرید بیگ سی از جمله مراکز خریدی است که به صورت زنجیره‌ ای اداره می‌ شود و در شهرهای مختلف تایلند مانند بانکوک، پوکت، پاتایا و سامویی شعب مختلفی دارد. لازم به ذکر است که کیفیت اجناس در این مرکز خرید در حد خوب و مناسبی بوده و اقلام قیمت مناسبی نیز دارند. همچنین لازم است به این موضوع نیز توجه داشته باشید که در مرکز خرید بیگ سی انواع مغازه‌ های طلا و جواهر، فروشگاه‌ های فرش، فروشگاه‌ های ارائه کننده لوازم آرایشی، تلفن‌ های همراه و لوازم جانبی مربوط به آن نیز وجود دارد.
شایان ذکر است که معماری این مرکز خرید نیز متفاوت بوده و سردر این مرکز خرید به صورت نیم دایره طراحی شده و بخشی از معماری تایلندی نیز در این مرکز خرید دیده می‌ شود. علاوه بر سر در، مرکز خرید بیگ سی سامویی دارای مغازه‌ های داخلی با زیباترین و دیدنی‌ ترین ویترین‌ ها است.

 

بهترین مراکز خرید سامویی

مرکز خرید سنترال فستیوال سامویی

Central Festival Samui
مرکز خرید سنترال فستیوال یکی از بزرگ ترین و اصلی‌ ترین مراکز خرید سامویی است. مرکز خرید سنترال فستیوال سامویی نه تنها گزینه محبوب بسیاری از مسافران و گردشگران است، بلکه انتخاب اغلب مردم محلی تایلند و سامویی به شمار می‌ آید. مرکز خرید سنترال فستیوال جزیره سامویی در ۳ طبقه طراحی و ساخته شده است و در هر طبقه این مرکز خرید، انواع گوناگون و مختلف فروشگاه‌ ها وجود دارد که بهترین گزینه برای لباس و پوشاک به شمار می‌ آیند.
فروشگاه‌ های ارائه کننده لباس در مرکز خرید سنترال فستیوال سامویی نه تنها زیباترین لباس‌ ها را برای فروش دارند، بلکه اجناس این فروشگاه از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. جالب است بدانید که در اطراف مرکز خرید سنترال فستیوال سامویی، باغ زیبایی همراه با تعدادی میز، زمین بازی برای بچه‌ ها و مغازه‌ های خرده فروشی و رستوران‌ های بی‌ شماری وجود دارد که بعد از خرید و بازدید از جاذبه های گردشگری سامویی می‌ توانید در این باغ زیبا استراحت کنید.

مراکز خرید اسکله سامویی

The Wharf Samui
مرکز خرید اسکله سامویی یا همان the wharf samui مساحتی معادل با حدوداً 5000 متر مربع دارد. این مرکز خرید شامل 120 فروشگاه مختلف بوده و در منطقه بوفوت سامویی واقع شده است. جالب است بدانید که سبک معماری مرکز خرید اسکله سامویی تلفیقی از معماری شرقی و اروپایی است. علاوه بر این هم‌جواری مرکز خرید اسکله سامویی با ساحل سامویی به جذابیت‌ های این مرکز خرید افزوده است.
اگر به دنبال دسترسی به شعبات برندهای مختلف هستید، مرکز خرید اسکله سامویی گزینه مناسبی برای شما نیست. در حقیقت به جز مرکز اسپایی با نام دوسیتا اسپا، تقریباً هیچ فروشگاه عرضه‌ کننده محصولات برند یا در داخل مرکز خرید اسکله شامویی و یا حتی اطراف آن وجود ندارد. شایان ذکر است که بیشتر مغازه‌ های موجود در مرکز خرید اسکله سامویی، بوتیک‌ های کوچک عرضه‌ کننده پوشاک و سوغاتی هستند.
علاوه بر این قیمت اقلام عرضه شده در فروشگاه‌ های این مرکز خرید نسبت به سایر مراکز خرید سامویی عموماً پایین تر و مقرون به صرفه‌ تر هستند. مرکز خرید اسکله سامویی در Surat Thani 84320، Koh Samui، Bophut، 62 Moo 1 واقع شده است. ساعات کاری این مرکز خرید نیز روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از ساعت 14 تا 23 است. توجه داشته باشید که مرکز خرید اسکله سامویی در روزهای شنبه و یکشنبه و سه‌ شنبه، به طور کامل تعطیل است.

مرکز خرید بادی اورینتال پلازا سامویی

یکی از مراکز خرید زیبا، جدید و لوکس سامویی مرکز خرید بادی اورینتال پلازا است که در شمال لامای سامویی واقع شده است. مرکز خرید بادی اورینتال سامویی نه تنها یکی از بهترین مراکز خرید سامویی به حساب می‌ آید، بلکه یک مکان‌ فوق العاده برای خوش گذرانی نیز است. مرکز خرید بادی اورینتال پلازا سامویی شامل انواع کافه‌ ها و رستوران‌ های با کیفیت و زیبایی است. به این ترتیب، مسافران می‌ توانند در این مرکز خرید نشسته و از میل کردن غذای و یا نوشیدنی خود لذت ببرند.

نظرات کاربران
دیدگاه