معرفی بهترین بازارها و مراکز خرید کیش | از ارزانترین تا لوکس ترین

مراکز خرید کیش

بهترین مراکز خرید کیش

جزیره کیش به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری ایران در هر فصلی از سال مملو از گردشگر است. این جزیره زیبا علاوه بر جذابیت‌های طبیعی و تفریحی که دارد، به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای خرید کالاهای با کیفیت هم شناخته می‌شود. در حال حاضر بسیاری از مراکز خرید کیش با وجود داشتن امکانات تفریحی خاص و متنوع یا معماری منحصربه‌فرد، خود جزو جاذبه‌ های گردشگری کیش به شمار می‌آیند. اما پرطرفدارترین مرکزهای خرید و بازارهای کیش کدام‌اند! در این مطلب قصد داریم محبوب‌ترین و بهترین مراکز خرید کیش را برایتان معرفی کنیم. همراه NPK باشید.

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین پاساژهای کیش است که در شرق جزیره، بین خیابان‌های رودکی و فردوسی قرار دارد. در این مرکز خرید که دارای ۴۷۹ غرفه تجاری است، نمایندگی‌های رسمی برندهای معتبر و نام‌ آشنای فروش پوشاک، تجهیزات رایانه‌ای و لوازم‌ خانگی فعالیت می‌کنند.
در این بازار علاوه بر چندین کافی‌شاپ و فست‌فود، یک رستوران گردان بزرگ هم ساخته شده که برای گردشگران فرصتی را برای استراحت و خوردن غذاهای خوشمزه را فراهم آورده است. هر چند مرکز تجاری کیش جزو بازارهای لوکس و گران‌ قیمت کیش است، اما مانند بسیاری از مرکزهای خرید جزیره در برخی از ماه‌های سال مانند تابستان، حراج‌های بسیار مناسبی در آن برگزار می‌شود.

مرکز خرید پردیس کیش

مرکز خرید پردیس یک و دو در فاصله‌ بین خیابان رودکی و فردوسی واقع شده‌اند و جزو بهترین و لوکس‌ترین مرکز خریدهای جزیره از نظر گردشگران به شمار می‌آیند. این دو مرکز خرید به‌ وسیله تونلی عریض از داخل به یکدیگر راه دارند و مجموعاً ۵۰۰ غرفه تجاری در آنها وجود دارد.
مرکز خرید پردیس از دیدگاه گردشگران به عنوان بهترین مراکز خرید کیش شناخته شده است. در این دو بازار می‌توانید بسیاری از برندهای نام‌ آشنا و معتبر پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی و خوراکی را پیدا کنید.
یکی از جذابیت‌های بازار پردیس نماد برج ایفل است که در مقابل مرکز خرید پردیس یک ساخته شده است. در داخل مرکز خرید پردیس دو هم درختان نخل زیبایی قرار گرفته‌اند که بر جذابیت این مجموعه تجاری افزوده است. در این دو بازار هم مانند بسیاری از مراکز خرید کیش رستوران، کافی‌شاپ و محل بازی کودکان وجود دارد. اگر می‌خواهید از حراج بازارهای پردیس استفاده کنید باید در فصل تابستان به این دو مجتمع خرید در کیش سر بزنید.

 

 مراکز خرید کیش

مرکز خرید دامون کیش

اگر دوست دارید از برندهای معروف و شناخته شده در تور کیش خرید کنید مرکز خرید دامون کیش یکی از بازارهایی است که باید به آن سر بزنید. مرکز خرید دامون کیش که در خیابان وصال واقع شده، ۱۰۰ غرفه تجاری و ۱۰ غرفه خدماتی دارد.
در این مرکز خرید می‌توانید معروف‌ترین برندهای تولید کننده لوازم دیجیتال، پوشاک، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا، زیورآلات و خوراکی را بیابید. وجود فودکورت تراس‌ دار و رستوران های کیش، پیست اسکی روی یخ و شبیه‌ساز پرواز در پاساژ دامون، باعث شده این مجتمع علاوه بر خرید، برای گشت‌ و گذار و تفریح هم محل بسیار مناسب و جذابی باشد.

مرکز خرید سارینا کیش

مجتمع خرید سارینا ۱ کیش در بخش شرقی جزیره و در بلوار خیام واقع شده است. این مجتمع یک ساختمان ۱۰ طبقه است که دو طبقه آن به غرفه‌های تجاری اختصاص دارد. این پاساژ یکی از بهترین مجتمع‌های فروشگاهی برای خرید پوشاک است و بسیاری از برندهای معروف و شناخته‌ شده پوشاک در آن فعالیت می‌کنند. البته علاوه بر پوشاک می‌توانید برخی از برندهای معتبر تولیدکننده‌ی لوازم‌ خانگی را هم در این مجتمع پیدا کنید.
این مجتمع تجاری که می‌توانیم آن را یکی از لوکس‌ترین بازارهای کیش بنامیم، علاوه بر غرفه‌های تجاری امکانات بسیار متنوعی همچون رستوران فرنگی و سنتی، فودکورت، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، سالن بولینگ، سینما چند بعدی، سالن ماساژ و زمین‌ بازی کودکان نیز دارد.

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش که یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید کیش است، در قسمت شرقی جزیره و در کنار پارک ساحلی مرجان واقع شده است. معماری این بازار به صورت یک مجتمع طویل یک ‌طبقه است که دارای دو سالن بزرگ مجزاست و مجموعاا ۲۶۰ غرفه تجاری در آن فعالیت می‌کنند. تنوع کالاهای ارائه شده در این بازار بسیار زیاد است و شما می‌توانید انواع لوازم‌ خانگی، لوازم الکترونیک، پوشاک، عطر و ادکلن، مواد غذایی، لوازم خرازی و مخصوصا پوشاک کودکان را با قیمت و کیفیت مناسب در بازار مرجان پیدا کنید.
یکی از ویژگی‌های خاص بازار مرجان این است که این مجتمع خرید، در واقع یکی از بهترین بازارهای کیش برای خرید لباس کودکان با قیمت مناسب است. دیگر ویژگی جذاب بازار مرجان این است که به دلیل نزدیکی مجتمع خرید به پارک ساحلی و رستوران محبوب فود لند کیش، فرصت مناسبی برای گردشگران در تور کیش نوروز نیز فراهم آمده تا هم خرید کنند و هم به استراحت و گشت‌ و گذار بپردازند. نورپردازی و معماری بازار مرجان با وجود ۴۲۰ پروژکتور و ۳۹ آب‌ نمای زیبا، بسیار منحصر به‌ فرد و دیدنی است.

بازار بزرگ مروارید کیش

بازار مروارید کیش یکی از مدرن‌ترین بازارهای کیش است که به لحاظ معماری جزو جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش محسوب می‌شود. بازار مروارید در بلوار مروارید و در نزدیکی شهرک صدف قرار دارد. در معماری این بازار از المان‌های هخامنشی الهام گرفته شده است.
این مرکز خرید دارای ایوان‌هایی مجزا با نام‌های آپادانا، پاسارگاد، آریا، بیستون، پارس، ایران، پرسپولیس و تیسفون است که هر یک بسیار زیبا طراحی شده‌اند و دارای سنگ‌کاری، گچ بری و مس‌کاری‌های فوق‌ العاده‌ای هستند.
هر چند معماری این مجتمع بسیار لوکس و خاص است، با این وجود جزو اقتصادی‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود. در بازار مروارید انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانه و آشپزخانه عرضه می‌شود. چندین رستوران و فست‌فود هم برای استراحت گردشگران داخل بازار وجود دارد.

 

بازار بزرگ مروارید

بازار بین‌ المللی زیتون کیش

بازار بین‌المللی زیتون یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین بازارهای کیش مخصوصا برای خرید عطر و ادکلن است که در بخش شرقی جزیره و در بلوار ساحل قرار گرفته است. این بازار ۱۰۸ غرفه تجاری دارد که به فروش انواع پوشاک، لوازم‌خانگی و آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، خوراکی و اسباب‌بازی می‌پردازند.
بسیاری این مرکز خرید محبوب را بهترین بازار برای خرید عطر و ادکلن می‌دانند. تنوع این نوع محصولات در بازار زیتون بسیار بالاست و انواع عطر و ادکلن‌های اصل و معروف را می‌توانید در آن پیدا کنید. علاوه بر عطر و ادکلن، بازار زیتون یکی از بهترین بازارهای کیش برای خرید قهوه و شکلات‌های خارجی نیز محسوب می‌شود.

بازار پانیذ کیش

اگر به دنبال ارزان‌ترین مرکز خرید جزیره می‌گردید مرکز خرید پانیذ کیش یکی از بازارهایی است که باید حتماا به آن سر بزنید. این بازار در بخش شرقی جزیره، در خیابان فردوسی و نزدیک به بازار پردیس واقع شده است. بازار پانیذ ۲ طبقه دارد و دارای ۲۰۸ غرفه تجاری است. در این بازار پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایشی، موادغذایی، لوازم‌خانگی، عطر و ادکلن، اسباب‌بازی، لوازم صوتی و تصویری، وسایل ورزشی، موبایل و تجهیزات کامپیوتر با قیمت مناسب به فروش می‌رسد.

بازار عرب‌ های کیش

بازار عرب‌ها که بازار صفین هم نامیده می‌شود در محله عرب‌ها، خیابان هامور واقع شده است. این مرکز خرید سنتی چندان بزرگ نیست اما به‌ واسطه موقعیت مناسب و قدمتی که دارد، یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید کیش بین ساکنان بومی و محلی است.
این بازار به دلیل فرهنگ بومی که بر آن حاکم است، برای آن دسته از گردشگرانی که دوست دارند با فرهنگ محلی بومیان کیش آشنا شوند، جای جالبی خواهد بود. در بازار عرب‌ها هفتاد غرفه وجود دارد و می‌توانید کالاهای ارزان، محصولات محلی و سوغاتی‌هایی مانند ادویه، خرما، صنایع‌دستی بومی و غیره را از آن خریداری کنید.

 

سخن پایانی
در این مطلب محبوب‌ترین و بهترین مرکز خریدها و بازارهای جزیره کیش را برایتان معرفی کردیم. با توجه به اینکه کیش یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار برای خرید است، مراکز خرید متعددی در این جزیره وجود دارد. برخی از مرکز خریدها و پاساژهای کیش مانند سارینا و دامون مخصوص فروش کالاهای برند و گران‌ قیمت هستند و برخی دیگر مانند پانیذ و مروارید کالاهای ارزان و اقتصادی را عرضه می‌کنند.
برای اینکه در زمان صرفه‌جویی کنید و خرید بهتری داشته باشید، بهتر است با توجه به نوع کالاهایی که می‌خواهید و بودجه‌ای که مدنظر دارید، مراکز خریدی که برایتان مناسب است را مشخص کنید. برخی از پاساژ ها و مراکز خرید کیش با توجه به معماری فوق‌العاده و امکانات تفریحی، جزو جاذبه‌ های گردشگری این جزیره محسوب می‌شوند و حتی اگر قصد خرید ندارید هم بهتر است از آنها بازدید کنید.

نظرات کاربران
دیدگاه