رستوران های کیش

رستوران های کیش

بهترین رستوران های کیش

رستوران های کیش یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش محسوب می‌شوند. پس از گشت‌ و‌ گذار در جزیره کیش، صرف غذا در یک رستوران با‌کیفیت، بهترین کاری است که می‌توان انجام داد. از آنجا که در کیش، رستوران‌های زیادی وجود دارد، مسافران و گردشگران برای انتخاب رستوران مناسب و با‌کیفیت، سر‌در‌گم می‌شوند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین رستوران‌ های کیش بپردازیم. با NPK همراه باشید.

معرفی بهترین رستوران ‌های کیش

وقتی از بهترین رستوران صحبت می‌شود، افراد به دنبال رستورانی هستند که در آن کیفیت غذا، زیبایی و بهداشت محیط رستوران در بهترین وضعیت ممکن باشد. در ادامه لیستی از بهترین رستوران‌ های کیش آورده شده است:

فودلند کیش

یکی از رستوران‌های با کیفیت و مشهور کیش، فودکورت فودلند کیش است. این مجموعه با مساحتی بیش از 2000 متر‌ مربع یکی از بزرگترین رستوران‌های جزیره است که سه سالن مجزا را شامل می‌شود و تنوع غذایی در این مکان بسیار رضایت‌ بخش است. همچنین تمامی غذاها با بهترین مواد اولیه و در بالاترین کیفیت طبخ می‌شوند. فودکورت فودلند کیش رو به دریا است و چشم‌ انداز زیبایی دارد. بنابراین با وجود این رستوران می‌توانید یک غذای خوشمزه و با کیفیت را در یک محیط زیبا میل کنید.

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور، انواع غذاهای با‌ کیفیت ایرانی را در منوی خود دارد. مواد اولیه تازه و مهارت سرآشپز موجب ارائه غذاهای خوشمزه در این رستوران شده است. این رستوران محیطی شبیه به غار دارد و دیواره‌های آن کاملا شبیه به دیواره‌های یک غار قدیمی طراحی شده است. علاوه‌ بر‌ این در آن بخشی به صورت فضای باز نیز در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند در صورت تمایل غذای خود را در فضای باز میل کنند.

رستوران پدیده شاندیز کیش

یکی دیگر از رستوران های کیش که در لیست بهترین‌های این جزیره قرار می‌گیرد، رستوران پدیده شاندیز کیش است. این رستوران با معماری خاصی طراحی شده است که یادآور دوران هخامنشی است. ورودی آن شبیه به یک دروازه است و معماری داخلی آن بسیار خلاقانه انجام شده است. این رستوران تنوع غذایی زیادی را در منوی خود دارد و اغلب غذاها از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری یکی از رستوران‌های قدیمی و معروف کیش است. در این رستوران می‌توان بهترین شیشلیک‌ها و کباب‌ها را میل کرد. علی‌ رغم قیمت نسبتا بالای غذاها در این رستوران باید گفت کیفیت غذاها بسیار بالا است به طوری که اغلب افراد از آن رضایت دارند. در این رستوران گروه‌هایی برای اجرای موسیقی زنده یا کنسرت مستقر هستند تا فضای رستوران را شادتر کنند. اگر تمایل دارید یک غذای با کیفیت را در محیطی شاد و سرزنده در تور کیش نوروز میل کنید، رستوران شاندیز صفدری کیش انتخاب مناسبی برای شما است.

رستوران رویال استار کیش

رویال استار از دیگر رستوران‌های با کیفیت کیش با دو بخش سرپوشیده و روباز است. انواع غذاهای ایرانی و خارجی در منوی این رستوران قرار دارد. علاوه‌ بر‌ این انواع فست فود‌ها و غذاهای سبک نیز در این رستوران موجود است. این مجموعه همانند سایر رستوران‌های کیش اجرای موسیقی زنده را در برنامه خود قرار داده است تا فضای شاد و نشاط‌آوری را برای حضار به وجود بیاورد.

رستوران های محلی کیش

رستوران های محلی کیش

 

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در رستوران‌های سنتی، غذای خود را میل کنند. در این نوع رستوران‌ها علاوه‌ بر انواع غذاهای ایرانی، غذاهای سنتی و محلی نیز طبخ می‌شود. همچنین دکوراسیون داخلی و فضای رستوران به صورت سنتی و محلی طراحی شده است. در ادامه برخی از این نوع رستوران‌ها را در کیش معرفی می‌کنیم.

رستوران پایاب کیش

پایاب یکی از رستوران های کیش با طراحی سنتی است که دکوراسیون خاصی در آن دیده می‌شود. در این رستوران، تخت‌های سنتی برای نشستن و صرف غذا در نظر گرفته شده است. همچنین موسیقی محلی به صورت زنده برای حضار اجرا می‌شود. در این رستوران، فضایی برای چایخانه سنتی نیز ایجاد شده است. اگر به محیط‌های سنتی علاقمند هستید، رستوران پایاب کیش انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

رستوران کلبه درویش کیش

رستوران کلبه درویش نیز جزو رستوران‌های سنتی و سفره‌ خانه‌های جزیره کیش محسوب می‌شود که می توانید در کنار بازدید از جاذبه های گردشگری کیش سری هم به آنجا بزنید. این رستوران با اینکه وسعت کمی دارد، جزو رستوران‌های با کیفیت کیش به شمار می‌آید. کیفیت غذاهای آن خوب است و سرویس‌ دهی مناسبی به مراجعین ارائه می‌کند.

رستوران های دریایی کیش

بهترین رستوران های کیش

 

بسیاری از افراد هنگام سفر به مناطق دریایی و جزایر تمایل دارند غذاهای دریایی میل کنند و از غذاهای روزانه و تکراری، کمی فاصله بگیرند. رستوران‌های دریایی برای چنین افرادی، غذاهای جدید و محلی جزیره را ارائه می‌دهند. در ادامه با برخی از رستوران‌های دریایی کیش آشنا می‌شویم.

رستوران دریایی میرمهنا کیش

یکی از بهترین رستوران‌های دریایی در کیش، رستوران میرمهنا است. این رستوران در کنار غذاهای اصیل ایرانی، انواع غذاهای دریایی را نیز ارائه نموده است. اگرچه غذاهای این رستوران قیمت نسبتا بالایی دارند، اما کیفیت غذاها بسیار بالاست. اجرای موسیقی زنده، پارکینگ اختصاصی و اینترنت رایگان و پر سرعت از امکانات ویژه‌ این رستوران است.

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی یکی از زیباترین رستوران های کیش است که در نزدیکی اسکله کیش واقع شده است. پشت بام این رستوران کاملا رو به دریا است و فضایی زیبا و رویایی را برای صرف غذا ایجاد کرده است. در این رستوران، افراد می‌توانند علاوه بر صرف انواع غذاهای دریایی محلی از کافی شاپ نیز استفاده نمایند.

رستوران عمو اکبر کیش

این رستوران با یک دکوراسیون ساده سعی کرده است فضای دنجی را برای صرف غذا ایجاد کند. در این رستوران انواع غذاهای دریایی محلی و بومی و غذاهای ایرانی ارائه می‌شود. غذاهای این رستوران کیفیت و قیمت مناسبی دارند. برای افرادی که بودجه متوسطی برای سفر خود در نظر گرفته اند، این رستوران انتخاب مناسبی است.

رستوران هواری کیش

این رستوران به عنوان یک رستوران دریایی انواع غذاهای دریایی خوشمزه مانند ماهی کبابی و سرخ شده، میگو، قلیه ماهی و سایر غذاهای محلی جزیره را در بهترین عطر و طعم سرو می‌کند. موسیقی زنده این رستوران همراه با فضای دلنشین آن می‌تواند لذت سفر را برای مسافران دو‌ چندان کند.

 

جمع بندی
در این مطلب با رستوران های با کیفیت کیش آشنا شدیم و رستوران‌های سنتی و دریایی آن را نیز معرفی کردیم. تمامی رستوران‌های معرفی شده جزو مراکزی هستند که غذاهای با کیفیت و مطلوبی را ارائه می‌دهند. بنابراین می‌توانید با اطمینان‌ خاطر به این رستوران های کیش مراجعه نمایید. تجربه شما از صرف غذا در رستوران های مختلف کیش چیست! شما برای صرف یک غذای با کیفیت، کدام رستوران را پیشنهاد می‌دهید! تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات کاربران
دیدگاه