بلیط تهران کیش

بلیط تهران کیش

بلیط هواپیما کیش

کیش یکی از زیباترین جزیره‌های کشورمان ایران است که همواره به عنوان یکی از مقاصد جذاب گردشگری مهم به شمار می‌آید و افراد زیادی در فصول مختلف، این جزیره را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌نمایند. در این میان، مسیر هوایی تهران به کیش یکی از مسیرهای پرتردد است که به دلیل وجود پروازهای متعدد و تنوع ایرلاین‌های مختلف در این مسیر، حتی برای افراد غیر تهرانی نیز به عنوان یک گزینه و انتخاب مناسب برای سفر به این جزیره محسوب می‌شود. برای انتخاب و تهیه بلیط تهران کیش بایستی نکات مختلفی را مد نظر قرار داد که در این نوشتار سعی شده به اختصار به تمامی موارد مهم و قابل توجه اشاره شود. با ما همراه باشید.

مدت زمان پرواز تهران کیش

به صورت تقریبی برای رسیدن به جزیره کیش از شهر تهران، مسافتی حدود 1052 کیلومتر بایستی طی شود که این مسافت با هواپیما حدودا 1 ساعت و 45 دقیقه به طول می‌انجامد. همانطور که ذکر شد این بازه زمانی به صورت تقریبی است و عواملی همچون نوع هواپیما و یا حتی شرایط آب و هوایی بر آن اثرگذار هستند.

بلیط لحظه آخری کیش

به طور کلی بلیط لحظه آخری زمانی توسط ایرلاین‌ها عرضه می‌شود که تمامی ظرفیت هواپیما پر نشده و برای اینکه هواپیما با ظرفیت خالی پرواز نکند در تاریخ نزدیک به حرکت، قیمت بلیط با کاهش قابل توجهی عرضه می‌شود. این کاهش قیمت تا حدی است که برای بسیاری از افراد که حتی قصد جدی برای سفر نداشته‌اند، می‌تواند انگیزه خوبی برای خرید بلیط و مسافرت ایجاد نماید.
با این ترفند و تخفیف قابل توجه، صندلی‌های خالی به سرعت به فروش می‌رسند که می‌توان از آن به عنوان یک سناریوی برد-برد، هم برای ایرلاین‌ها و هم برای مسافران یاد کرد. البته بایستی به این نکته توجه نمود که فراوانی این نوع بلیط در فصل تابستان بیشتر از دیگر فصل ها است. زیرا به دلیل گرمای هوا و آب و هوای کیش در تابستان بسیاری افراد ترجیح می‌دهند در سایر فصول و در هوای مناسب تر به این جزیره سفر کنند و بنابراین هوایپماها دارای صندلی خالی بیشتری برای تخفیف در تابستان هستند.
با وجود این بسیاری از افراد متمایل هستند که برای کاهش هزینه‌های سفر خود بلیط تهران کیش لحظه آخری تهیه نمایند.

 

بلیط هواپیما کیش

قیمت بلیط هواپیما تهران کیش

با توجه به جذابیت جزیره کیش و تعدد مسافر، ایرلاین‌های مختلف و شناخته شده‌ای در این مسیر فعالیت دارند. با توجه به وجود ایرلاین‌های‌ مختلف، قیمت‌های متفاوتی نیز برای مقصد کیش از مبدا تهران به چشم می‌خورد. در حال حاضر و زمان نوشتن این مقاله، برای تهیه بلیط‌ تهران کیش یک طرفه بایستی بودجه‌ای به طور میانگین حدود 700 هزار تومان تا یک میلیون تومان در نظر گرفت. لازم به ذکر است که قیمت بلیط وابستگی زیادی به فصول پر تردد و همچنین ایام تعطیل و حتی ساعت پروازها دارد.

ایرلاین های پرواز داخلی کیش

در این مسیر چندین ایرلاین معتبر و شناخته شده وجود دارند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به شرکت‌های هواپیمایی ماهان، زاگرس، آتا، آسمان، کیش ایر، قشم ایر و کاسپین اشاره نمود.

بلیط چارتر تهران کیش

به طور کلی بلیط چارتری به حالتی گفته می‌شود که دفاتر گردشگری یا حتی ایرلاین‌ها تعدادی یا همه صندلی‌های یک هواپیما را اجاره کنند که در قبال آن سود و یا زیان بدست آمده از پرواز نیز متعلق به خود آنها خواهد بود.
لازم به ذکر است که معمولا قیمت بلیط تهران کیش چارتری بنا به قوانین و مقرراتی که داراست کمتر از بلیط عادی هواپیما است. از آنجا که مسیر کیش تهران یکی از مسیرهای پر ترافیک است، بنابراین بلیط چارتری نیز در آن بسیار به چشم می‌خورد. لذا به مسافرین با هدف صرفه ‎جویی و کاهش در هزینه‎ های سفرشان توصیه می‌شود که در هنگام خرید بلیط پروازهای چارتری و قیمت آنها را نیز مد نظر قرار دهند. نکته مهم در خصوص این پروازها، قوانین حاکم بر آنهاست که از مهم‌ترین آن می‌توان به عدم امکان کنسلی این بلیط اشاره کرد. در این شرایط اگر به هر دلیلی از سفر خود منصرف شدید هزینه‌ای از بابت کنسلی آن دریافت نخواهید کرد.

راهنمای خرید بلیط ارزان کیش

بر خلاف گذشته که برای خرید بلیط و تور کیش حتما بایستی به دفاتر هواپیمایی مراجعه می‌شد، با پیشرفت تکنولوژی و گسترش کاربرد اینترنت در زندگی روزمره هر یک از ما خرید بلیط نیز از این طریق و به آسانی قابل انجام شده است. بسیاری از سایت‌های فروش اینترنتی این قابلیت را دارا هستند که همزمان با مشاهده تاریخ و موجودی بلیط و همچنین مشاهده قیمت، به آسانی بلیط مد نظر خود را خریداری نمایید.
بر این اساس به صورت خیلی ساده کلمه کلیدی بلیط تهران کیش را در موتور جستجوگر گوگل جستجو کنید. سپس روی سایت مد نظر کلیک کنید و تاریخ مناسب سفر خود را وارد کنید. در این مرحله صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید نشان دهنده قیمت، ایرلاین و ساعت پرواز است که می توانید مناسب ترین آنها را با توجه به شرایط و درخواست خود انتخاب نمایید.
پس از عبور از این مرحله مشخصات خود را وارد کرده و در نهایت به صفحه انتقال وجه منتقل خواهید شد و در نهایت بلیط شما تایید و با موفقیت نهایی خواهد شد و به همین سادگی و سرعت توانستید بلیط سفر خود را برای سفر به این جزیره دیدنی و بازدید از جاذبه های گردشگری کیش تهیه نمایید.

 

بلیط هواپیما تهران کیش

نکات مهم در سفر به کیش

پس از خرید بلیط هواپیما و بلیط تهران کیش بیش از هر چیز باید تاریخ و ساعت پرواز خود را با دقت چک کنید که به موقع در فرودگاه حضور یابید. از آنجا که در بسیاری از فصول جزیره کیش با ازدحام مسافر مواجه است، توصیه می‌شود قبل از سفر محل اسکان خود را هماهنگ نمایید و با برنامه‌ریزی قبلی سفر خود را در بهترین زمان سفر به کیش با توجه به شرایط خود آغاز نمایید. همچین بهتر است که بلیط خود را به صورت رفت و برگشت رزرو نمایید تا برای تهیه بلیط برگشت با مشکل عدم موجودی یا افزایش قیمت ناگهانی مواجه نشوید.
نظرات کاربران
دیدگاه