بازار های شبانه بانکوک

بازار های شبانه بانکوک

بازار های شبانه بانکوک تایلند

زندگی شبانه در بانکوک بسیار پویا و پر جنب‌ و جوش است. در همین راستا بازار های شبانه بانکوک از بازارهای بسیار معروف است که هر گردشگری که به این شهر سفر می‌ کند، حتما به یکی از این بازارها سر می‌ زند. در این بازار ها از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌ شود. NPK به شما پیشنهاد می‌ کند پیش از سفر با تور بانکوک درباره این بازارها تحقیق کنید و رفتن به حداقل یکی از این بازارها را در برنامه خود قرار دهید.

بازار جی جی گرین بانکوک

JJ GREEN NIGHT MARKET
بازار شبانه جی جی گرین، یکی از مقاصد پر طرفدار و محبوب در بانکوک است که به عنوان یکی از متنوع‌ ترین بازارهای شبانه این شهر شناخته می‌ شود. وقتی به این بازار می‌ آیید، درگیر زمان و تنوع فراوان محصولات محلی و بین‌ المللی آن خواهید شد.
بر خلاف محیط کوچک خود، بازار جی جی گرین با گستره وسیعی از کالاها و سوغاتی‌ ها شما را برای خرید جذب می‌ کند. از لباس‌ های دست دوم گرفته تا ماشین‌ های مدل قدیمی، از آثار هنری گرفته تا اشیاء عتیقه، هر چیزی که به دنبال آن هستید را در اینجا می‌ توانید پیدا کنید.
علاوه بر این بازار دست‌ فروشان و فضایی برای نشستن و لذت بردن از نوشیدنی‌ های محلی، این بازار را تبدیل به یک مقصد عالی برای شب‌ ها می‌ کند. با اجراهای موسیقی زنده که اغلب در اینجا برگزار می‌ شود، حتی حال و هوای شما هم در این بازار تغییر می‌ کند.
آدرس بازار جی جی گرین در منطقه موچیت واقع شده است و برای دسترسی به آن می‌ توانید از ترن‌ هوایی یا BTS به ایستگاه موچیت بروید و پس از پیاده‌ روی حدود ۵ دقیقه به مقصد برسید.
ساعات کاری این بازار نیز از چهارشنبه تا یکشنبه، از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۰۲:۰۰ صبح است. بنابراین، شما در تور بانکوک نوروز نیز می‌ توانید در این بازار هر شب از تجربه خرید شبانه لذت ببرید.

بازار شبانه روفائی بانکوک

بازار های شبانه بانکوک

 

بازار شبانه روفائی یا ترین مارکت در بین بازارهای شبانه بانکوک یکی از جاذبه‌ های فرهنگی و تجاری این شهر است که از سه بخش مختلف تشکیل شده است و هر قسمت آن دارای تنوع بسیار زیادی از اجناس است. این بازار مکانی مناسب برای خرید انواع لباس‌ ها، جواهرات، کلکسیون‌ های نایاب و همچنین لذیذ ترین تنقلات و میان وعده‌ های محلی است.
یکی از ویژگی‌ های بارز این بازار، ترکیبی از اجناس مدرن و قدیمی است که به فروش می‌ رسند، این امر باعث شده تا هر گونه سلیقه‌ ای در اینجا راضی شود. از لباس تا اتومبیل، در این بازار می‌ توانید هر چیزی را پیدا کنید. همچنین رستوران‌ ها و غرفه‌ های غذای خیابانی در این بازار فضایی خوشایند و دوستانه را برای گذراندن اوقات خوش فراهم می‌کنند. در ادامه قسمت‌ های مختلف این بازار از مراکز خرید بانکوک را معرفی می‌ کنیم.
1. بخش لوازم خانگی: در این بخش، تنوع بیشماری از محصولات موجود است که شامل لوازم خانه، لوازم الکترونیکی، لباس‌ های تاناکورا یا دست دو و حتی کفش و جواهرات می‌ شود. برخی از مغازه‌ ها همچنین دارای اجناسی مانند دوربین‌ های قدیمی و عروسک‌ های ژاپنی هستند.
2. بخش عتیقه: در این بخش اجناس قدیمی و کمیابی مانند اتومبیل‌ های کلاسیک، موتور های قدیمی و لوازم عتیقه دیگر به فروش می‌ رسند. این قسمت از بازار محلی بسیار منحصر به فرد است و برای علاقه‌ مندان به اشیاء قدیمی و وسایل نوستالژیک بسیار جذاب است.
3. بخش ویلست شاپینگ: این بخش شامل رستوران‌ ها و غرفه‌ های غذایی است که انواع نوشیدنی‌ های ارزان و با کیفیت، کباب‌ های لذیذ، غذاهای خوشمزه، بستنی‌ های خوشمزه و چای تایلندی را ارائه می‌ دهند. اینجا همچنین می‌ توانید از غذاهای تایلندی لذت ببرید و همراه با موسیقی زنده و رقص و آواز تایلندی خود را سرگرم کنید.
بازار روفائی یا ترین مارکت یک مکان فوق‌ العاده برای گردش و خرید در میان بازار های شبانه بانکوک است که به دلیل تنوع اجناس و فضای دوستانه‌ ای دارد، همواره جذابیت بسیاری برای گردشگران داخلی و تور خارجی داشته است. برای دسترسی به این بازار، می‌توانید از تاکسی‌ های شهری استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که در روزهای پر تردد مانند جمعه و شنبه بهتر است از ترین هوایی استفاده کنید تا بتوانید از ترافیک و شلوغی فرار کنید.

بازار شبانه آسیاتک بانکوک

Asiatique
اگر به دنبال مکانی برای گذراندن لحظاتی خوش با خانواده هستید، بازار شبانه آسیاتک در بانکوک یکی از بهترین گزینه‌ ها در تور تایلند است. این بازار در کنار رودخانه چاوپایا قرار گرفته است و از هوای دلپذیر رودخانه بهره می‌ برد. در این بازار می‌ توانید غذاهای محلی تایلندی بخرید و در کنار رودخانه لحظاتی شاد و دلنشین را سپری کنید.
بازار آسیاتک یک مکان مناسب برای گشت و گذار و خرید در آب و هوای بانکوک است. همچنین در این مکان تئاتر و نمایش عروسکی برگزار می‌ شود که برای بازدید کنندگان مانند دیدن جاذبه های گردشگری بانکوک بسیار جذاب است. این بازار از ساعات ظهر فعالیت خود را آغاز می‌ کند ولی در ساعات شب برنامه‌ های تفریحی و غرفه‌ های فعال بیشتری دارد.
در این مرکز خرید، علاوه بر اجناس مارک دست اول، اجناس فیک تایلندی و چینی نیز در بخش‌ های مختلفی از جمله پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، زیورآلات، سوغاتی و صنایع دستی پیدا می‌ کنید.
بهترین راه برای دسترسی به این بازار استفاده از قایق است که تا ساعت ۱۱ شب به سمت بازار حرکت می‌ کنند. قیمت تاکسی‌ ها نیز برای رسیدن به این مکان مناسب است. اما توجه داشته باشید که در روزهای پر ترافیک از قایق استفاده کنید تا با ترافیک شلوغ شهر مواجه نشوید.

بازار شبانه پات پونگ

بهترین بازارهای تایلند

 

بازار شبانه پات پونگ بانکوک یکی از مقصد های برجسته برای گردشگران در بازار های شبانه بانکوک است. این بازار به فروش محصولات متنوع از جمله کیف، ساعت و لوازم جانبی با مارک‌ های تقلبی و اصلی معروف است.
بازار شبانه پات پونگ در جاده سیام واقع شده و از جمله نقاط تجاری مهم بانکوک به‌ شمار می‌ رود. این بازار همچنین دارای کافه‌ های پر انرژی و رستوران‌ های متعددی است که امکان تفریح و استراحت در طول بازدید را فراهم می‌ کنند.
ساعات کاری این بازار از ساعت ۱۸:۰۰ تا حدود ۱:۰۰ صبح ادامه دارد و بیشتر فروشندگان در این بازار بین این زمان‌ ها فعالیت می‌ کنند.
برای دسترسی به بازار شبانه پات پونگ می‌ توانید از ترن هوایی استفاده کنید. ابتدا در ایستگاه سیام پیاده شده و سپس از ایستگاه سالا دانگ به سمت یکی از خروجی‌ های سمت راست حرکت کنید. با پیشروی در طول پیاده‌ روی، پس از حدود پنج دقیقه به بازار شبانه پات پونگ خواهید رسید.
بازار شبانه پات پونگ یکی از مقاصد های پر طرفدار توریست‌ ها در شهر و جزایر بانکوک است که با فضای گرم و شرقی خود، تنوع کالاها و فعالیت‌ های مختلفش، همواره توجه گردشگران را به خود جلب می‌ کند. با خرید بلیط تهران بانکوک و سفر به این شهر دیدنی از این بازار نیز میتوانید دیدن کنید.

بازار های ارزان بانکوک

در ادامه برخی دیگر از بازار های شبانه بانکوک را به طور خلاصه‌ تر به شما معرفی می‌ کنیم که در بین گردشگران کم‌ تر شهرت دارند.
- لیاب دوان (Liab Duan Night Market)
بازاری با قیمت‌ های مقرون به‌ صرفه و محیطی آرام‌ تر که در این بازار می‌ توانید انواع غذاهای ارزان و خوشمزه را پیدا کنید.
یکشنبه بازار چاتوچاک (Chatuchak Weekend Market)
بازاری بزرگ و گسترده که به عنوان یکی از شگفت‌ انگیزترین بازارهای آسیا شناخته می‌ شود. در این بازار می‌ توانید انواع کالاهای مختلف از جمله غذاهای خواص و لباس‌ ها را پیدا کنید.
بازار گل (Pak Khlong)
بازار گل در میان بازار های شبانه بانکوک بازاری است که در آن می‌توانید گل‌های تازه و متنوع را در یک محیط رنگارنگ ببینید. این بازار شبانه روزی باز است.
ریورفرانت آسیایی ( Asiatique The Riverfront)
بازاری که به عنوان یک مرکز خرید فضای باز شناخته می‌ شود و معروف به ارائه لباس‌ های متفاوت و با کیفیت است. دسترسی به آن نسبتاً دشوار است و نیاز به سواری در قایق شاتل از ایستگاه Saphan Taksin  سواحل بانکوک است.

 

سخن پایانی
در بانکوک بازارهای شبانه زیادی وجود دارند که در بهترین زمان سفر به بانکوک می‌ توانید به آنجا بروید و تجربه خرید متفاوتی را داشته باشید. در این مقاله بازارهایی چون جی جی گرین، روفائی یا ترین مارکت، Asiatique، پات پونگ و دیگر بازارها معرفی شدند که هر کدام ویژگی‌ های خاص خود را دارند. امیدواریم خرید خوبی را در این بازارها داشته باشید.

نظرات کاربران
دیدگاه