رستوران های بانکوک

رستوران های بانکوک

بهترین رستوران های بانکوک

بخش زیادی از سفر به هر شهر یا کشوری امتحان کردن غذاهای آنجاست. در رستوران های بانکوک نیز آشپزهای حرفه‌‌ ای مشغول به کار هستند که شما با هر سلیقه یا بودجه‌ ای که باشید می‌ توانید از این غذاها امتحان کنید. فرقی ندارد رستوران هنری و شیک دوست داشته باشید یا رستورانی با قدمت بسیار در جنگل‌ های بانکوک، شما رستوران مورد نظر خود را در این شهر خوش ‌آب‌ و رنگ و جزایر بانکوک پیدا خواهید کرد. با NPK همراه باشید.

رستوران لی دو بانکوک

رستوران Le Du یکی از بهترین مقاصد برای تجربه مدرنیته در کنار لذت بردن از غذاهای سنتی در تور بانکوک است. با وجود نامی که به ‌نظر ممکن است به یک رستوران فرانسوی شیک اشاره کند، اما طعم و ترکیبات غذاهای اینجا به‌ طور کامل از غذاهای محلی تایلندی الهام گرفته‌ اند.
سرآشپز این رستوران Thitid Tassanakajohn یا Chef Ton، با تجربه‌ ای طولانی از کار در آشپزخانه‌ های معتبر جهانی همچون Eleven Madison Park و Jean-Georges با افتخار در سال 2013 Le Du را در قلب تایلند، یعنی در منطقه Silom افتتاح کردند.
از آنجایی که نام این رستوران در تایلندی - فصل معنا می‌ شود، منوی این رستوران نیز با استفاده از محصولات فصلی محلی تایلند تهیه می‌ شوند بنابراین انتظار داشته باشید که منو هر سه ماه یکبار تغییر کند و نظر شما را با طعمی جدید و متفاوت در تور تایلند جلب کند.
محل این رستوران در سیلوم، یکی از مناطق معروف بانکوک است و با وجود محیطی زیبا و شیک، تجربه‌ ای لذت‌ بخش از سفر به تایلند را برای شما فراهم می‌ کند. این رستوران از دوشنبه تا شنبه از ساعت 6 عصر تا 10:30 شب باز است، اما لازم به ذکر است که رستوران Le Du در روزهای یکشنبه بسته است.
اگر به دنبال یک تجربه‌ ی خوشمزه و البته مدرن در میان رستوران های بانکوک هستید، Le Du جایی است که شما را به سفری بی‌ نظیر در دنیای طعم و مزه‌ های محلی تایلندی دعوت می‌ کند.

رستوران مزالونا بانکوک

رستوران مزالونا در هتل لبوا، در طبقه‌ی ۶۵ برج «کلوپ»، به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای تجربه‌ ی غذاهای بین‌ المللی و معروف است. با منویی که به‌ روزترین و متنوع‌ ترین غذاهای بین‌ المللی را در بانکوک ارائه می‌ دهد، این رستوران توسط یک سرآشپز بسیار ماهر اداره می‌ شود که باعث جلب توجه و رضایت بیشماری از مهمانان شده است.
اگر به دنبال جایی برای یک تجربه منحصر به فرد و جذاب در بانکوک هستید، رستوران مزالونا گزینه‌ بسیار مناسبی است. با چشم‌ اندازی زیبا از بالای شهر، خدمات با کیفیت و جزییات دقیق در منو و قیمت‌ ها، این رستوران برای شما تجربه‌ ای لذت‌ بخش و فراموش‌ نشدنی به‌ وجود می‌ آورد.
سرآشپز معروف این رستوران یعنی Ryuki Kawasaki با استفاده از مهارت‌ های حرفه‌ ای خود، غذاهایی لذیذ و خوشمزه را آماده می‌ کند که شما را از انتخاب خود راضی خواهد کرد.
رستوران مزالونا از سه‌ شنبه تا یکشنبه، از ساعت ۶ عصر تا ۱ شب پذیرای مهمانان خود است. با توجه به همه‌ این ویژگی‌ ها، می‌ توان به راحتی این رستوران را یکی از بهترین گزینه‌ ها برای تجربه‌ ی یک شب خاص و لذت‌ بخش در بهار و در تور بانکوک نوروز نیز دانست.

رستوران ایسایا سیامی

بهترین رستوران های بانکوک

 

رستوران سیامی ایسایا یکی از رستوران‌ های پنهان در بانکوک است که در خیابان کوچکی به نام جاده‌ ی رامای چهارم واقع شده و با نقشه هم حتی ممکن است یافتنش دشوار باشد، اما ارزش تلاش برای رسیدن به آن را دارد. این رستوران در قلب یک باغ سرسبز و زیبا قرار دارد و ساختمان چوبی با ایوان‌ ها و پله‌ های قدیمی و چوبی، از تاریخچه‌ ی این رستوران نسبت به دیگر رستوران های بانکوک سخن می‌ گویند.
با وجود این که محیط قدیمی و رمانتیک این رستوران برای ناهار یا شام دو نفره بسیار جذاب است، اما اصلی‌ ترین دلیلی که مردم به آنجا می‌ روند، غذاهای بی‌ نظیر تایلندی است. آشپزان ماهر و با تجربه این رستوران، از جمله Ian Kittichai با استفاده از بهترین مواد اولیه، غذاهایی را آماده می‌ کنند که هر انسانی را عاشق غذاهای تایلندی در تور خارجی می‌ کند.
باغ گرمسیری اطراف این رستوران، جایگاهی ایده‌آل برای قبل یا بعد آورده است. از مبلمان چوبی و مخملی گرفته تا دکوراسیون کلاسیک و مدرن، همه چیز در این رستوران برای ایجاد سفری فراموش‌ نشدنی در بهترین زمان سفر به بانکوک طراحی شده است.
منوی رستوران سیامی ایسایا به دو زبان تایلندی و انگلیسی در دسترس است، پیشنهاد ویژه‌ ی سرآشپز می‌ تواند به شما کمک کند تا تازه‌ ترین و لذیذ ترین غذاها را تجربه کنید. اگر به دنبال پایانی خوش برای سفر خود هستید، حتما از دسرهای سنتی و خوشمزه تایلندی امتحان کنید.
رستوران سیامی ایسایا هر روز از ساعت ۱۱ و نیم صبح تا ۳ بعدازظهر و از ۶ عصر تا نصف شب مانند بازار های شبانه بانکوک باز است. از لحظه ورودتان تا لحظه خروج، خدمه‌ ی مودب و دلسوز این رستوران تمام تلاش خود را برای ارائه‌ ی خدمات به بهترین شکل ممکن انجام می‌ دهند.

رستوران لو نورماندی

رستوران های بانکوک

 

رستوران لو نورماندی در بالاترین طبقه هتل اوریِنتال، به عنوان یکی از مکان‌ های لوکس و شیک در هتل های بانکوک شناخته می‌ شود. این رستوران با ۴۰ سال تجربه در سرو غذاهای فرانسوی بی‌نظیر، مکانی است که هر فردی که هنر را دوست دارد و به فرانسه علاقه دارد، حتما باید آن‌ها را تجربه کند.
وقتی به رستوران لو نورماندی وارد می‌شوید، با فضایی زیبا، شیک و مدرن روبرو می‌شوید که با فرش‌های زیبا و دکوراسیونی بسیار زیبا طراحی شده است. همه‌ی مواد اولیه‌ی استفاده شده در غذاهای این رستوران برخلاف دیگر رستوران های بانکوک از فرانسه وارد می‌شوند؛ سرآشپز معروف آن همیشه می‌ گوید که بدون داشتن مواد اولیه‌ی اصیل فرانسوی، نمی‌ توانید طعم‌ های واقعی فرانسوی را به ارمغان بیاورید.
منوی لو نورماندی شامل غذاهای کلاسیک و منحصر به فردی از آشپزی فرانسوی است که توسط استادان آشپزی این کشور آماده می‌ شوند. با صرف شام در این رستوران، شما علاوه بر خوردن غذاهای لذیذ، می‌ توانید از منظره‌ ی خیره‌ کننده رودخانه چائو پرایا از جاذبه های گردشگری بانکوک نیز لذت ببرید. تمامی این موارد باعث می‌ شود شما در فضایی هنری و در عین‌ حال لوکس قرار بگیرید.
رستوران لو نورماندی هر روز به جز یکشنبه، از ساعت ۱۲ ظهر تا ۴ عصر و از ۷ عصر تا ۱۰ شب آماده پذیرایی میمانانش است. اگر به دنبال تجربه لذت‌ بخش و بی‌ نظیر از غذاهای فرانسوی در بانکوک هستید، رستوران لو نورماندی بهترین انتخاب برای شما است.

رستوران گاگان بانکوک

رستوران گاگان که به تازگی ستاره دوم میشلن خود را دریافت کرده، از سال 2010 میلادی به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ های آسیا شناخته شده است. این رستوران توسط گاگان آناند تأسیس شده که اهل کلکته بوده است و در کشور اسپانیا زیر نظر استادان برجسته‌ ی آشپزی آموخته بود. غذاهای شگفت‌ انگیز این رستوران، به همراه محیطی شیک و آرام در آب و هوای بانکوک، تجربه‌ ی لذت‌ بخشی را برای میهمانان به ارمغان می‌ آورد.
رستوران گاگان در خیابان لانگ سوآن واقع شده است. این رستوران در یک ساختمان سفید و زیبا قرار دارد که پشت درهای آن، غذاهای خوشمزه‌ ی هندی منتظر شما است. آشپزان ماهر و با تجربه‌ ای در اینجا مشغول به کار هستند و غذاهایی درست می‌ کنند که طرز تهیه‌ ی آنها توسط گواهینامه‌ های بین‌ المللی تضمین می‌ شود.
بیشتر رستوران های بانکوک یک طبقه هستند اما رستوران گاگان دارای دو طبقه است که هر دو به‌ طور کامل برای میهمانان اختصاص داده شده‌ اند. فضای آرام این رستوران، همراه با صندلی‌ ها و میزهایی که در طبقات مختلف قرار دارند، مناسب برای گذراندن لحظات شاد و خوش با عزیزانتان است. تراس هم با چراغ‌ های بنفش نئونی تزیین شده و جلوه‌ ای زیبا به محیط اضافه می‌ کند.
اگر به دنبال تجربه‌ ای لذت‌ بخش از غذاهای هندی با طعم و ادویه‌ های تند هستید، رستوران گاگان بهترین گزینه برای شما است. این رستوران از ساعت ۱۲ و نیم تا ۲ و نیم ظهر برای ناهار و از ساعت ۶ عصر تا ۱۲ شب برای شام باز است.

 

سخن پایانی
در این مقاله رستوران‌ های معروف در بانکوک معرفی شدند؛ رستوران‌ هایی چون Le Du، مزالونا، سیامی ایسایا، لو نورماندی و گاگان از معروف ترین رستوران‌ های بانکوک هستند که سرآشپز های آنان شهرت جهانی دارند. شما می‌ توانید با توجه به علایق خود به این رستوران‌ ها سر بزنید و غذاهای تایلندی یا حتی فرانسوی یا هندی را در بالاترین کیفیت خود امتحان کنید.

نظرات کاربران
دیدگاه