هتل های بانکوک

هتل های بانکوک

رزرو هتل بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند است و مردمان محلی آن را با نام Krung Thep به معنای شهر فرشتگان می‌ شناسند. اگر شما هم جزو دوست‌ داران و عاشقان سفر و گردش هستید باید بدانید که به گفته بسیاری از توریست‌ها، تنها یک بار سفر به بانکوک کافی است که برای همیشه عاشق این شهر شوید. در واقع، زیبای و جذابیت بانکوک تنها محدود به  طبیعت و یا بناهای دیدنی آن نیست بلکه طعم تند غذاهای محلی، دیدن معابد مشهور، بازارهای شناور و مراکز خرید بانکوک همه‌ در کنار هم یک سفر عالی را برای شما به ارمغان می‌ آورند. از آنجایی که بیشتر جاذبه‌ های گردشگری بانکوک در مرکز شهر قرار دارند، در نتیجه محل قرارگیری هتل های بانکوک و نزدیکی آنها به این مکان‌ های دیدنی بسیار مهم هستند.
در واقع یکی از دلایل اهمیت یافتن محل قرارگیری هتل‌ ها در بانکوک، کاهش هزینه‌ های حمل و نقل برای رسیدن به مکان‌ ها و جاذبه‌ های دیدنی است. ما در این مطلب از NPK قصد داریم به معرفی بهترین هتل‌ های بانکوک بپردازیم.

بهترین هتل های بانکوک

شهر بانکوک که بیشتر افراد آن را به عنوان ونیز شرق نیز معرفی می‌ کنند، یکی از شهرهای زیبا و جذاب این کشور به شمار می‌ آید. در این بخش به معرفی 8 تا از بهترین هتل‌ های این شهر بسیار جذاب خواهیم پرداخت.

هتل آماری واترگیت بانکوک

هتل آماری واترگیت یکی از لوکس‌ ترین هتل‌ های بانکوک به حساب می‌ آید. بهتر است بدانید که این هتل به سبب داشتن امکانات عمومی قابل‌ توجهی که دارد مانند رستوران، خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس، صندوق امانات، آسانسور، خشک‌ شویی در گروه هتل‌ های ستاره‌ دار قرار می‌ گیرد. علاوه بر این کافی‌شاپ، ترانسفر فرودگاهی، سرویس رایگان رفت‌ و آمد، پارکینگ و غیره نیز از جمله خدمات آن به شمار می‌ آیند. همچنین هتل دارای امکانات ورزشی مانند، استخر روباز، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی را برای دوست‌ داران ورزش فراهم کرده است. لازم است بدانید که بازار مد پلاتینیوم نیز در نزدیکی این هتل واقع شده است.

هتل لبوا‌ ات استیت تاور

هتل لبوا‌ ات استیت تاور یکی دیگر از هتل‌ های ۵ ستاره شهر بانکوک است که در یک موقعیت عالی قرار گرفته است. این هتل علاوه بر ساختمان و معماری بسیار زیبایی که دارد، دارای رستوران روی بام نیز است. رستوران این هتل نمایی فوق‌ العاده از شهر را پیش چشمان مسافران خود قرار داده و صرف یک وعده غذایی در آن، تجربه‌ ای منحصر به فرد خواهد بود. از جمله امکانات هتل لبوا‌ات استیت تاور شهر بانکوک، می‌ توان به رستوران، آسانسور، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نگهداری از کودکان اشاره کرد.
علاوه بر این، شما با گرفتن اتاقی در این هتل از مجموعه هتل های بانکوک خدماتی مانند، رستوران فضای باز، خدمات روم سرویس شبانه‌ روزی، پذیرش ۲۴ ساعته، مینی بار رایگان دریافت خواهید کرد. همچنین صندوق امانات، استخر روباز، سونا، ماساژ، باشگاه بدنسازی، اینترنت وای‌ فای و غیره نیز از دیگر خدمات هتل است که دسترس مسافران قرار خواهد گرفت. در صورتی که در هتل لبوا‌ات استیت تاور اقامت پیدا کردید حتماً از مرکز خرید آیکونسیام دیدن کنید. همچنین در تور بانکوک قایق‌ سواری در رودخانه چائوپرایا را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

هتل های بانکوک

هتل برکلی پراتونام بانکوک

هتل برکلی پراتیونام از لحاظ دکوراسیون و تزئینات داخلی، دارای شرایط ایده‌آل و منحصر به فردی در میان سایر هتل‌ های بانکوک است. همه چیز در هتل برکلی پراتیونام از بهترین جنس و کالا‌ها تهیه شده و جلوه‌ ای خاص و لاکچری دارد. از جمله امکانات هتل ۵ ستاره برکلی پراتیونام، می‌توان به رستوران، کافی‌ شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، لباسشویی، گاو صندوق اشاره کرد. علاوه بر این خدماتی مانند پارکینگ، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، استخر روباز، ماساژ، باشگاه بدنسازی، اینترنت وای‌ فای و غیره نیز در دسترس مسافران است. هتل برکلی پراتیونام در فاصله‌ ای نزدیک به جاذبه‌ های گردشگری مانند تالار نئون، بازار مد پلاتینیوم، بیگ سی راجدمری و پراتونام قرار دارد.

هتل پولمن جی بانکوک

یکی دیگر از لوکس‌ ترین هتل‌ های بانکوک، هتل پولمن جی است. این هتل 5 ستاره دارای یک رستوران فوق العاده، استخر روباز، مرکز بدنسازی، ماساژ، فضای بازی کودکان است. دسترسی به اینترنت رایگان در اتاق‌ های این هتل از مجموعه هتل های بانکوک نیز وجود دارد. مزرعه مارک هاز آن با نام مؤسسه یاد بود ملکه ساوواب‌ ها هم یاد می‌ شود نیز در فاصله یک کیلومتری از این هتل قرار دارد. علاوه بر این شما می‌ توانید از اوت لت فشن شهر بانکوک که در فاصله کمی از آن قرار دارد نیز دیدن کنید. اگر هتل جی پولمون شهر بانکوک را برای اقامت در طول سفر در تور تایلند انتخاب کردید، حتما از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به آن، مانند مزرعه مار، رودخانه چائوپرایا، کلیسای کالاوار، اوت لت فشن و غیره دیدن کنید.
رستوران محسن و رستوران معروف یااو در فاصله کمی از هتل پولمن واقع شده است. کمی آن‌ طرف‌ تر، از هتل می‌ توانید از رستوران‌ های پرایا کیچن و لیست رسپی که جزو بهترین رستوران‌ های بانکوک تایلند هستند دیدن کنید.

هتل اوکورا پرستیژ بانکوک

هتل اوکورا پرستیژ به عنوان یکی از هتل‌ های 5 ستاره بانکوک دارای ۲۴۰ اتاق مجهز به وای‌ فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت کابلی و بخش نشیمن است. اتاق‌‌ های هتل دارای منظره‌ های بی‌ نظیر از شهر هستند. از جمله امکانات این هتل می‌ توان به مرکز اسپا، استخر روباز و رستوران ژاپنی آن اشاره کرد. هتل پرستیژ بانکوک در نزدیکی ایستگاه قطار هوایی Ploenchit قرار داشته و برای رفتن به مرکز خرید سنترال چیدلوم Central Chidlom با ماشین تنها ۱۰ دقیقه فاصله زمانی وجود دارد. مرکز خرید سیام پاراگون Siam Paragon، به عنوان یکی از جالب‌ ترین مراکز خرید بانکوک نیز در فاصله ۱۵ دقیقه از این هتل قرار دارد.

هتل کلور اسوک بانکوک

هتل کلور اسوک از جمله هتل‌ های لوکس و ۴ ستاره بانکوک است. این هتل دارای ۸۸ اتاق بوده و اتاق‌ ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی و دوش نیز هستند. هتل کلور اسوک دارای سالن بدن سازی، وای ‌فای رایگان، استخر روباز و رستوران نیز است. هتل کلور اسوک بانکوک در فاصله ۴۰۰ متری از ایستگاه قطار هوایی اسوک واقع شده است و دسترسی خوبی به مرکز شهر، پارک‌ ها و تفریحات شبانه دارد. فرودگاه سوارنابهومی نیز با ماشین در فاصله ۴۰ دقیقه از این هتل قرار دارند.
لازم به ذکر است که از جمله امکانات هتل کلور استوک به عنوان یکی از هتل های بانکوک می‌ توان به استخر رو باز، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات دربانی، فکس، فتوکپی، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع اشاره کرد. همچنین در تور خارجی این هتل خدماتی مانند سالن ورزشی، خشکشویی، مرکز تجارت، خدمات خدمتکار روزانه، تهویه مطبوع، وای‌ فای نیز در اختیار مسافران خود قرار می‌ دهد. با این حال نکته بسیار مهمی که باید در مورد این هتل بدانید این است که ورود حیوانات خانگی به هتل کلور اسوک غیر مجاز است.

 

بهترین هتل های بانکوک

هتل آسیا بانکوک

هتل آسیا یکی دیگر از بهترین هتل‌ های ۴ ستاره شهر بانکوک است که از نظر گردشگران ایرانی از جمله بهترین هتل‌ های این شهر به شمار می‌ آید. هتل آسیا شهر بانکوک به طور مستقیم به ایستگاه مترو هوایی این شهر متصل است. این هتل از مرکز خرید MBK و از میدان سیام تنها یک ایستگاه فاصله دارد و از سایر جاذبه‌ های دیدنی شهر نیز چندان دور نیست. در این هتل استخر بسیار بزرگی وجود دارد که شما می‌ توانید در تور بانکوک نوروز پس از گشت و گذار در شهر بانکوک به استراحت در استخر هتل بپردازید و از این آرامش لذت ببرید. اگر برای یک سفر کاری به بانکوک سفر کردید باید بدانید که در هتل آسیا شهر بانکوک برای سفرهای کاری بخش کاملاً مجزایی در نظر گرفته شده است.
در این هتل به منظور برگزاری جلسات اداری و کنفرانس، اتاق کامپیوتر، امکانات فکس و کپی نیز در نظر گرفته شده است. علاوه بر این برای خانواده‌ ها نیز امکاناتی مانند خدمات نگهداری از کودکان نیز فراهم شده است. پارکینگ خودرو این هتل از مجموعه هتل های بانکوک کاملاً رایگان است و برای افراد ناتوان نیز امکانات مورد نیاز در آن تعبیه شده است. به این ترتیب هر کسی که در شهر بانکوک ماشین اجاره کرده است، خواهد توانست از پارکینگ امن هتل استفاده کند.
از جمله امکانات هتل آسیا می‌ توان به پذیرش تمام وقت، تبدیل ارز، دستگاه خود پرداز، راهنمای گردشگری، انبار چمدان، خشکشویی، اینترنت رایگان اشاره کرد. شایان ذکر است که اتاق‌ های ماه عسل، روزنامه، فروشگاه، آسانسور، آرایشگاه زنانه و مردانه نیز از جمله خدمات ارائه شده از جانب این هتل هستند که در بهترین زمان سفر به بانکوک می توانید از خدمات آنها نهایت بهره را ببرید. علاوه بر این شایان ذکر است که این هتل به منظور راحتی و آسایش افراد ناتوان یا کم توان امکاناتی مانند سرویس بهداشتی با میله‌ های نگهدارنده و رمپ ویلچر نیز فراهم کرده است.
نظرات کاربران
دیدگاه