مراکز خرید بانکوک

مراکز خرید بانکوک

مراکز خرید بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند و یکی از توریستی‌ ترین شهرهای جهان به شمار می‌ رود. خیابان‌ های پر زرق‌ و برق، ساختمان‌ های سر به‌ فلک‌ کشیده و طبیعت حیرت‌انگیز این شهر توریست‌ها را شیفته خود کرده است. گردشگران معمولاً پس از طبیعت‌ گردی و بازدید های مختلف بخشی از زمان خود را به بازار گردی و خرید اختصاص می‌ دهند. در این مورد نیز بانکوک کاملاً پاسخگوی نیاز توریست‌ هاست. مراکز خرید بانکوک تنوع بسیار بالایی در اجناس ارائه شده و قیمت آنها دارند. پاساژهای این شهر بسیار مدرن و مجلل ساخته شدند و اجناس برند های گوناگون دنیا را به مشتریان ارائه می‌ کنند. از طرفی دسترسی به مراکز خرید نیز بسیار آسان است و گردشگران می‌ توانند با قطارهای هوایی بین اغلب پاساژها و مجتمع‌های تجاری جا به‌ جا شوند. بازارها و مراکز خرید معمولاً تا ساعات پایانی شب باز هستند. گردشگران ضمن بازدید از این مکان‌ ها و خرید می‌ توانند غذاهای خیابانی تایلندی را امتحان کنند و از خوردن آن لذت ببرند. شور زندگی و جنب‌ و جوشی که شب‌ ها در خیابان‌ های بانکوک جریان دارد، هر توریستی را به وجد می‌آورد. چنانچه مایل هستید تا در مورد مراکز تجاری شهر بانکوک بیشتر بدانید در ادامه مطلب با NPK همراه باشید.

بازار چاتوچک بانکوک

Chatuchak

هنگامی که با چاتوچک مواجه می‌ شوید وسعت آن شما را متعجب خواهد کرد. چاتوچک در یک زمین 35 هکتاری ساخته شده است و حدود 8 هزار مغازه دارد. هر آنچه که لازم دارید را به راحتی در این بازار پیدا می‌ کنید. از ماهی زنده گرفته تا صفحه‌ های موسیقی و زره‌ های قدیمی برای فروش وجود دارد. هنگام خرید اجناس می‌ توانید چانه بزنید اما این کار باید در نهایت ادب صورت گیرد. گشت‌ و گذار در این بازار می‌ تواند کار دست شما بدهد و جیب شما را حسابی خالی کند. همه مراکز خرید بانکوک اجناس خود را با قیمت‌ های مناسب نمی‌ فروشند بنابراین در تور تایلند زمان خرید کالا مواظب باشید کلاه سرتان نرود.

بازار شبانه آسیاتک بانکوک

Asiatique

آزیاتیک یکی از مکان‌ های پر بازدید بانکوک به حساب می‌ آید. در واقع این مجتمع از ادغام یکی از مراکز خرید پررونق و بازار شبانه شهر بانکوک به وجود آمده است. آزیاتیک حدود 1500 مغازه همچنین 40 رستوران و کافی‌ شاپ دارد. البته اغلب بوتیک‌ های این مجتمع از ساعت 5 عصر باز می‌شوند. گردشگران در تور بانکوک نوروز نیز می‌ توانند در این بازار هدایا و سوغاتی‌ های محلی تایلند را مشاهده نمایند و در صورت تمایل یادگاری‌ های زیبایی از سفر به بانکوک تهیه کنند.

میدان سیام بانکوک

Siam

سیام یکی از نواحی گران‌ قیمت و لوکس بانکوک به شمار می‌رود و اجاره زمین در آن قیمت بالایی دارد. سبک معماری این مرکز خرید سبب شده است تا در دسته جاذبه‌ های گردشگری بانکوک قرار گیرد. سیام به‌ اندازه‌ ای بزرگ است که با ورود به آن انگار به شهر دیگری قدم گذاشته‌ اید. مرکز خرید سیام شامل چندین ساختمان غول‌ پیکر می‌ شود با وجود این تعداد پرشماری از مغازه های آن در فضای باز قرار دارند. در این بازار انواع متنوعی از لباس‌ ها و لوازم ورزشی و مسافرتی به خریداران عرضه می‌ شود.

بازار پراتونام بانکوک

Pratunam

بازار پرانتونام در بین افراد برند پوش بسیار معروف است. بهترین و جدیدترین لباس‌ های انواع برندهای لوکس را می‌توان در مغازه‌ های این مجتمع پیدا کرد. گردشگرانی که علاقه زیادی به حوزه مد و فشن دارند، قطعاً از گشت‌ و گذار و خرید در پرانتونام لذت می‌ برند. امنیت این بازار نیز در مقایسه با سایر مجتمع‌ های تجاری بیشتر است. یکی از مزایای دیگر بازار پرانتونام این است که چندین هتل مجلل در نزدیکی آن قرار دارد و گردشگران می‌ توانند مسافت کم بین این دو مکان را پیاده‌ روی کنند. پرانتونام در بین مراکز خرید بانکوک محبوبیت دو چندانی دارد، زیرا پس از خرید در تور خارجی بانکوک می‌ توانید از فروشنده درخواست کنید تا کالا را به هتل محل سکونت شما بفرستد. این موضوع برای فروشندگان بازار پرانتونام امری کاملاً طبیعی است.

مرکز خرید پنتیپ پلازا بانکوک

Pantip Plaza

این بازار مختص افرادی است که به حوزه فناوری و تکنولوژی علاقه‌مند هستند. در کشور تایلند، پلازا وسیع‌ ترین و بهترین بازار برای خرید وسایل دیجیتالی محسوب می‌ شود. در این ساختمان عظیم می‌ توانید انواع و اقسام لوازم دیجیتالی مانند کنسول‌ های بازی، نوت‌ بوک، دوربین‌ های دیجیتالی، رایانه و دستگاه‌ های پلیر را مشاهده نمایید. هنگام خرید اجناس این بازار دقت زیادی به خرج دهید زیرا دلال‌ های زیادی در آن وجود دارند که ممکن است کالای فیک را به‌ جای جنس اورجینال به شما بفروشند.

 

مراکز خرید بانکوک

بازار اور تور کور بانکوک

OR TOR KOR

هر گونه مواد غذایی که لازم داشته باشید در این بازار وجود دارد. انواع سبزیجات، گوشت، مواد غذایی و خوراکی‌ ها در این مرکز عرضه می‌ شود. قیمت مواد غذایی در اور تور کور بسیار مناسب است، به همین دلیل اغلب آشپزهای تایلندی برای تهیه مواد اولیه به این بازار می‌ آیند. بر اساس آخرین آمارها این بازار در بین بزرگ‌ ترین بازارهای خرید مواد غذایی در رتبه چهارم قرار دارد.

مرکز خرید سنترال ورد بانکوک

Central World

سنترال ورد جزو بزرگ‌ ترین مراکز توریستی تفریحی قاره آسیا به شمار می‌ رود. مساحت این مجتمع حدود 100 هزار متر مربع است. اغلب بوتیک‌ های این مرکز نمایندگی برند های محبوبی مانند ZARA، Izzue، Timberlan و MNG هستند. علاوه بر خرید می‌ توانید در سایر بخش‌ های سنترال ورد مانند پیست اسکی، سینما و شهربازی نیز وقت‌ گذرانی کنید. حدود 100 کافی‌ شاپ و رستوران در این مرکز به مشتریان خدمات می‌ دهند.

بازار شبانه پات پونگ بانکوک

Patpong

اگر در بین مراکز خرید بانکوک به دنبال جایی هستید که بتوانید نمونه فیک و تقلبی یک کالا را خریداری کنید به پات پونگ سر بزنید. نمونه فیک هر کالایی که شما بخواهید در این بازار وجود دارد. پات پونگ بازاری شبانه است و رستوران‌ های موجود در آن نیز شب‌ ها فعالیت می‌ کنند.

مرکز خرید گیسون پلازا بانکوک

Gayson Plaza

گیسون پلازا نیز تقریباً یکی از مجتمع‌ های شیک و مجلل شهر بانکوک به‌ حساب می‌ آید. طیف گسترده‌ ای از لباس‌ های برندهای جهانی و تایلندی در این بازار وجود دارد. چند رستوران بزرگ نیز در این مجتمع احداث شده است تا پاسخگوی نیاز بازدید کنندگان این مرکز باشد.

بازار محله چینی‌ ها بانکوک

Chinatown Market

علاوه بر جاهای دیدنی و سواحل بانکوک یکی از مکان‌ های جذاب برای بازدید توریست‌ ها محله چینی‌ هاست. این بازار شامل خیابان و کوچه‌ های کوچک و باریک مملو از دست‌ فروش است. در این بازار از شیره مرغ تا جان آدمیزاد وجود دارد. هنگام گشت‌ و گذار در این بازار می‌ توانید انواع اسلحه‌ های رزمی بسیار زیبا، پولک‌ دوزی‌ ها و مواد خوراکی را تهیه نمایید. انواع داروهای چینی نیز در این بازار خرید و فروش می‌ شود. کوچه‌ های این محله با ارائه انواع خوراکی‌ ها، لوازم و گیاهان رنگارنگ منظره جالبی به این بازار داده است.

بازار گل بانکوک

Bangkok flower market

دیدن بازار گل بانکوک نیز خالی از لطف نیست. رایحه انواع گل‌ ها و دیدن آن‌ها در رنگ‌ بندی‌ های مختلف حس طراوت و شادابی را به شما می‌ دهد. در این بازار انواع گل‌ ها به‌صورت عمده و خرده به فروش می‌ رسند. شما می‌ توانید گل‌ های رز، سوسن و ارکیده را در رنگ‌ های مختلف تهیه کرده و به عزیزان خود هدیه کنید. معمولاً گل‌ ها را در دسته‌ های 50 یا 100تایی با قیمت بسیار مناسبی می‌ فروشند. بازار گل در نزدیکی چندین مورد از جاذبه‌ های تاریخی شهر قرار گرفته است بنابراین می‌ توانید پس از بازدید از این مکان‌ ها راهی بازار گل شوید.

 

بهترین مراکز خرید بانکوک
حرف آخر
در این مقاله سعی کردیم بهترین مراکز خرید بانکوک را به شما معرفی نماییم. اگر هنگام سفر با تور بانکوک محدودیت زمانی دارید سعی کنید حتماً بازدید از بازارهای این شهر را در برنامه خود بگنجانید. تنوع محصولات موجود در این بازارها به شما در خرید سوغاتی‌های گوناگون با قیمت بسیار مناسب کمک می‌ کند. تنوع کالاها و بازارهای موجود در بانکوک سلیقه‌ های مختلفی را پوشش می‌ دهد بنابراین اسباب سرگرمی رده‌ های سنی مختلف وجود دارد. به همین خاطر در سفرهای خانوادگی می‌ توانید با آسودگی خاطر به بازدید از بازارها بپردازید. اگر مقاله را دوست داشتید یا سوالی درباره آن دارید می‌ توانید آن را با ما در میان بگذارید.

نظرات کاربران
دیدگاه