بلیط تهران بالی

بلیط تهران بالی

بلیط هواپیما بالی

جزیره بالی یکی از زیباترین مراکز توریستی جهان است که در کشور اندونزی قرار دارد. این جزیره در نقطه‌ای واقع شده است که اقیانوس آرام و هند را به یکدیگر متصل می‌ کند. طبیعت بکر، آب‌ و هوای استوایی، امکانات تفریحی بسیار لوکس و رفتار مناسب ساکنین جزیره بالی هر ساله موج عظیمی از گردشگران را در تور بالی به بازدید از آن سوق می‌ دهد. به همین دلیل نام این جزیره در فهرست بهترین مقاصد گردشگری جهان ثبت شده است. چنانچه شما نیز برای سفر به این جزیره خوش‌ آب‌ و هوا برنامه‌ ریزی می‌ کنید و به دنبال خرید بلیط تهران بالی هستید؛ پیشنهاد می‌ کنیم که در ادامه این مطلب NPK  با ما همراه باشید.

جزیره بالی کجاست 

بالی یکی از استان‌ های کشور اندونزی به شمار می‌ رود که مرکز آن شهر دنپاسار است. خاک حاصلخیز این جزیره به محلی برای پیدایش انواع گونه‌ های گیاهی و جانوری تبدیل شده است. همچنین سواحل بالی بسیار زیبا و بکر مرجانی هستند که محل مناسبی برای ریلکس کردن گردشگران محسوب می‌ شوند. اغلب ساکنین محلی بالی شغل‌ هایی مانند کشاورزی و ماهیگیری دارند. مردم این جزیره با خوشرویی از گردشگران پذیرایی می‌ کنند و در صورت وجود هر گونه مشکلی آنها را راهنمایی می‌ کنند.

خرید بلیط هواپیما بالی

جزیره بالی در نزدیکی خط استوا قرار دارد بنابراین از هوای گرم و مرطوبی برخوردار است. بیشترین درخواست‌ ها برای سفر به بالی مربوط به زمستان به‌ ویژه در تعطیلات کریسمس است. در ماه‌ آگوست و سال نو میلادی اغلب گردشگران ترجیح می‌ دهند تا تعطیلات خود را در نقاط گرم‌ تری سپری کنند. به همین دلیل ازدحام توریست‌ ها در جزیره بالی بیشتر در فصل زمستان رخ می‌ دهد. اگر مایلید تعطیلات فوق‌ العاده لذت‌ بخش و دلپذیری را تجربه کنید، می‌ توانید از اوایل ژانویه تا ماه ژوئن از این جزیره زیبا دیدن کنید.
ماه نوامبر تا مارس جزو فصول بارانی محسوب می‌ شود به همین دلیل هوای جزیره بسیار مرطوب و چسبنده است. در این بازه زمانی بهتر است فکر سفر به بالی به ذهنتان خطور نکند. به طور کلی شما باید بدانید که گردشگران در تعطیلات کریسمس، تعطیلات عید پاک استرالیا و ماه‌ آگوست از سفر به این جزیره استقبال می‌ کنند. قبل از آغاز فصول‌ پرمسافر (high season) و تعطیلات شما می‌ توانید با مراجعه به سایت‌ های مختلف و مقایسه هزینه‌ ها بلیط تهران بالی را با قیمت‌ بسیار مناسب‌ تری رزرو نمایید.

قیمت بلیط بالی

جزیره بالی در بین مردم استرالیا محبوبیت بسیار بالایی دارد. این موضوع سبب شده است تا هنگام برگزاری جشن‌ ها و فستیوال‌ های گوناگون ساکنان این قاره برای کار یا بازدید به بالی سفر کنند. افزایش قیمت بلیط‌ ها در این محدوده زمانی نیز امری کاملا طبیعی است. ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم، چنانچه تاریخ مشخصی را برای سفر خود در نظر گرفتید بلیط‌ خود را از مدتی قبل رزرو کنید. با یک جست‌ و جوی ساده در گوگل خواهید دید که سایت‌ ها و ایرلاین‌ های بسیار متنوعی بلیط هواپیما به مقصد بالی را به مسافران تور خارجی ارائه می‌ کنند.
شما می‌ توانید با مراجعه به این سایت‌ ها و همچنین بررسی و مقایسه قیمت‌ ها متناسب با بودجه‌ ای که برای سفر خود در نظر گرفته‌ اید بلیط خود را تهیه نمایید. همان‌ طور که پیش‌ تر نیز اشاره کردیم زمانبندی مناسب برای خرید بلیط از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است؛ زیرا هر چه به زمان پرواز نزدیک می‌ شوید قیمت بلیط نیز افزایش می‌ یابد.

 

بلیط تهران بالی

قیمت بلیط تهران به بالی

عوامل بسیار متعددی در تعیین قیمت بلیط هواپیما مؤثر است که ما در این بخش برخی از این عوامل را با هم بررسی می‌ کنیم:
تاریخ سفر: هنگام تعطیلات و فصل‌ های پر مسافر قیمت بلیط به میزان چشمگیری افزایش می‌ یابد.
نوع پرواز: قیمت بلیط هر یک از کلاس‌ های پروازی متفاوت است. بلیط‌ های اکونومی در مقایسه با بلیط‌ های بیزینس کلاس و فرست کلاس قیمت کمتری دارند.
ایرلاین ارائه‌ دهنده و خدمات آن: قیمت بلیط و تورهای شرکت‌ های هواپیمایی نیز با توجه به هتل های بالی و خدماتی که در طول سفر به مسافران ارائه می‌ دهند و کیفیت پرواز آن‌ها تفاوت زیادی دارد.
در انتها باید اضافه کنیم که بلیط‌ های رفت و برگشتی نیز نسبت به بلیط‌ های یک‌ طرفه قیمت بهتری دارند. چنانچه آمادگی لازم برای سفر را دارید، می‌ توانید بلیط تهران بالی را در فصول کم مسافر یا زمان‌ های نزدیک به پرواز با قیمت بسیار کمتری تهیه کنید. بلیط‌ های چارتر گزینه‌ های مناسبی برای کاهش هزینه‌ های سفر محسوب می‌ شوند. بدین ترتیب ضمن صرفه‌ جویی در این گزینه می‌ توانید باقی‌ مانده پول خود را برای سایر تفریحات و جاذبه های گردشگری بالی صرف کنید.

مدت زمان پرواز تهران بالی

در حال حاضر برای سفر از تهران به بالی پرواز مستقیمی وجود ندارد. اکثر شرکت‌ های هواپیمایی پس از یک توقف کوتاه‌ مدت در دبی، دوحه یا سنگاپور ادامه مسیر را از سر می‌ گیرند. فاصله دو شهر تهران و بالی حدود 8280 کیلومتر است. سریع‌ ترین پرواز بین تهران و جزیره بالی حدود 15 ساعت و 30 دقیقه طول می‌کشد. البته این زمان با احتساب توقف بین این دو مقصد در نظر گرفته شده است.

شرکت‌ های هواپیمایی ارائه دهنده بلیط تهران بالی

برخی از ایرلاین‌ هایی که بلیط سفر به بالی را ارائه می‌ کنند عبارتند از:
امارات
خطوط هوایی چین جنوبی
قطر ایرویز
لوفت هانزا
عمان ایر
ترکیش ایرلاین
ماهان ایر آسیا
ایرفلوت
بلیط‌ های قطر ایرویز نسبت به عمان ایر یا ماهان قیمت بالاتری دارند. البته با توجه به خدمات بسیار لوکس این ایرلاین قیمت بلیط تقریباً معقول است. به طور مثال، چنانچه با هواپیمای قطر ایرویز به بالی سفر کنید، هنگام توقف در فرودگاه لازم دریافت مجدد بار یا تحویل آن ندارید. مسافران از هواپیما پیاده شده و بعد از توقفی کوتاه دوباره سوار هواپیما می‌ شوند. هواپیمایی امارات نیز به دلیل خدمات رفاهی بی‌ نظیر جزو بهترین ایرلاین‌ های جهان است. این هواپیما نیز قیمت بسیار بالایی دارد به همین دلیل تنها به مسافرانی پیشنهاد می‌ شود که قیمت بلیط تهران بالی برایشان اهمیتی ندارد و تنها به کیفیت خدمات می‌ اندیشند.

نکات مهم سفر به بالی

توریست‌ هایی که قصد سفر به بالی را دارند بهتر است پیش از سفر برخی از توصیه‌ های زیر را در نظر داشته باشند:
هنگام سفر به این جزیره هرگز از آب لوله‌ کشی برای آشامیدن استفاده نکنید و سعی کنید برای نوشیدن آب از بطری‌ های آب‌ معدنی پلمپ استفاده نمایید.
از خوردن میوه‌ ها یا سبزیجاتی که با آب لوله‌ کشی شسته شدند جداً خودداری کنید.
زمانی که برای بازدید از مراکز خرید بالی و معابد محلی می‌ روید رفتار محترمانه‌ ای داشته باشید و متناسب با موقعیت خود لباس بپوشید.
چنانچه برای مسافرت خود را بیمه نکردید از اجاره کردن اسکوتر پرهیز نمایید.
برای اشاره از دست چپ خود استفاده نکنید؛ زیرا این موضوع از نظر ساکنان محلی جزیره توهین‌ آمیز است.
برای جلوگیری از مسمومیت‌ های غذایی سعی کنید حتی‌ الامکان از غذاهای محلی استفاده نکنید و در غذاخوری ها و رستوران های بالی که مورد تایید هستند به صرف غذا بپردازید. همچنین داروهای ضد مسمومیت را همراه خود ببرید.

 

قیمت بلیط تهران به بالی
جمع بندی
بالی همچون یک الماس در میان دریای جاوه می‌ درخشد. سفر به جزایر بالی قطعاً اوقات بسیار خاطره‌ انگیزی را برای شما رقم می‌ زند. توجه گردشگران به بالی سبب شده است که افراد زیادی در این جزیره سرمایه‌ گذاری نمایند، به همین دلیل تفریحات آبی، امکانات و اغلب هتل‌ های بالی لوکس هستند. از این نظر نیز مسافران اقامت راحتی در این جزیره خواهند داشت و می‌ توانند با خیال راحت به آن‌ سفر کنند. گردشگران برای تفریح نیز گزینه‌های متنوعی پیش روی خود دارند. آنها می‌ توانند در سواحل شنی موج‌ سواری و شنا کنند، حمام آفتاب بگیرند یا به تماشای غروب آفتاب بنشینند.
افراد علاقه‌ مند به حیات‌ وحش نیز فرصت دیدن گونه‌ های بی‌ نظیری از حیوانات را دارند. هنگام شب جشن‌ های مختلفی متناسب با آداب و رسوم مردم آن منطقه برگزار می‌ شود که می‌ توانید در آن شرکت کنید.

چنانچه شما نیز تجربه خاصی در مورد تهیه بلیط تهران بالی یا سفر به این جزیره دارید، خوشحال می‌ شویم آنها را در بخش کامنت با ما و دوستان خود در میان بگذارید.

نظرات کاربران
دیدگاه