هتل های بالی

هتل های بالی

بهترین هتل های بالی

بالی به عنوان محبوب‌ ترین شهر توریستی در اندونزی سالانه پذیرای گردشگران بیشماری از سراسر جهان است. از این رو هتل‌ ها و اقامت‌ های متعددی در این جزیره احداث شده که همگی آنها پذیرایی گردشگران بوده و می‌ توانند سفر خوشی را برای آنان رقم بزنند. در این شهر مهمان‌ سرا‌ها و هتل‌ های لوکسی قرار گرفته که در صورت آشنایی با آنها می‌ توانید سفر خاطره‌ انگیزی را تجربه کنید. در صورتی که قصد آشنایی با بهترین هتل های بالی را دارید، تا انتهای مطلب همراه با NPK باشید.

هتل آیانا ریزورت بالی

یکی از بهترین هتل‌ های ۵ ستاره در تور بالی هتل آیانا است که در فاصله ۵ کیلومتری مرکز جیمباران قرار دارد. پنجره‌ های اتاق‌ های این هتل رو به ساحل اختصاصی باز شده و به همین دلیل چشم‌ اندازی خارق العاده و منظره بسیار وسیع و دلبازی را به نمایش می‌ گذارد. در هتل آیانا علاوه بر اتاق‌ های مهمان، ۵ استخر شنا و ۱۲ سالن غذاخوری وجود دارد. مراکز خدماتی از قبیل سالن بدنسازی، بیلیارد، سالن بازی کودکان، کافی شاپ و رستوران در فضای باز، مراکز ماساژ و اسپا، نگهداری کودک و ترانسفر فرودگاهی نیز در این هتل وجود داشته و به گردشگران خدمات می‌ دهند.

هتل ریتز کارلتون بالی

هتل ریتز کارلتون دربالی در منطقه‌ ای به نام ساوانگان نوسا دوا قرار داشته و به دلیل ارائه سوئیت‌ های وسیع و ویلا‌هایی اختصاصی به مهمانان، می‌ توان آن را از بهترین هتل‌ های بالی با ۵ ستاره در اندونزی به شمار آورد. همچنین در سایت‌ های گردشگری نیز این هتل به عنوان محبوب‌ ترین اقامتگاه از نظر گردشگران شناخته می‌ شود. از مهم‌ ترین امکانات این هتل ۵ ستاره می‌ توان به آشپزخانه و ناهارخوری جداگانه در هر ویلا، وجود رستوران‌ ها با منوی بین‌ المللی، استخر اختصاصی، کافی شاپ، فروشگاه، استخر سر پوشیده، ساحل اختصاصی، خشکشویی روم سرویس ۲۴ ساعته، کلیسا و سالن ماساژ اشاره کرد. اقامت در این هتل می‌ تواند منظره زیبا و پانورامیک را از اقیانوس به گردشگران تور خارجی نشان دهد.

 

هتل های بالی

هتل پادما ریزورت بالی

هتل پادما ریزورت نیز از هتل‌های لوکس و پنج ستاره بالی است که به دلیل نزدیکی با فرودگاه می‌ تواند مورد توجه باشد. مکان این هتل در پایانگان و در فاصله ۴۷ کیلومتری از فرودگاه نگورا ری واقع شده است. چشم انداز سرسبز و زیبای این هتل می‌ تواند چشم هر بیننده‌ ای را به خود جلب کند. اگر قصد سفر به بالی را دارید می‌ توانید با رزرو این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های بالی، تجربه متفاوتی را از سفر به این کشور بدست ‌آورید. استخر روباز، سالن ماساژ و سالن بازی کودکان، ترانسفر فرودگاهی و مینی بار رایگان به همراه رستوران از جمله مهم‌ ترین امکانات موجود در این هتل می باشد که می تواند گزینه ای خوب برای مسافران در تور بالی نوروز نیز باشد.

هتل کایون جانگل ریزورت بالی

اگر قصد تجربه‌ ای متفاوت از سفر به بالی دارید، حتماً هتل خاص و لوکس کایون جانگل را انتخاب کنید. این هتل در منطقه جیانیار، بکرترین منظره‌ ها را برای تماشا به شما هدیه می‌ کند. این اقامتگاه در نزدیکی مرکز شهر اوبود قرار داشته و تنها ۲۰ دقیقه تا آنجا فاصله فاصله دارد. با وجود عمر پنج ساله این هتل اکنون به یکی از محبوب‌ ترین هتل‌ های بالی تبدیل شده است.
معروف‌ ترین امکانات این هتل استخر‌های پلکانی و بدون لبه آن است که بسیار مشهور هستند. قرارگیری این استخر‌ ها در مقابل مزارع پلکانی برنج، حس و حال خاصی را در زمان شما در استخر ایجاد می‌ کند. در این هتل می‌ توان اقامتگاه‌ های مختلفی مانند سوییت‌ های جنگلی، ویلا استخر دار جنگلی، ویلا‌های پریمیر استخردار و یا رویال را انتخاب کرد. رستوران، مرکز اسپا، ترانسفر فرودگاهی و کلاس یوگا، بازار هنر، موزه و موارد دیگر از امکانات این هتل هستند. البته باید توجه داشت این هتل در بالی برای افراد دارای معلولیت‌ های خاص و یا افراد کمتر از ۱۵ سال مناسب نیست.

 

بهترین هتل های بالی

هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی

این هتل از جمله محبوب‌ ترین و لوکس‌ ترین هتل‌ های شهر بالی محسوب می‌ شود. در این هتل می‌ توان ضمن داشتن چشم انداز زیبایی از سواحل بالی و دریا، از منظره منحصر بفرد درختان نخل نیز بهره برد. هتل کارتیکا می‌ تواند اقامتگاهی لوکس و آرام بخش برای گردشگران باشد. امکاناتی نظیر استخر روباز، سونا و جکوزی، استخر ویژه کودکان، سالن ماساژ، باشگاه‌ های بدنسازی و بیلیارد، تنیس، کافی شاپ و ترانسفر فرودگاهی در این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های بالی ارائه می‌شود. اقامت در این هتل به دلیل نزدیکی با ساحل کوتا و مرکز خرید دیسکاوری می‌ تواند برای برخی گردشگران مناسب باشد.

هتل گرند حیات بالی

مجموعه هتل‌ های پنج ستاره گرند حیات در بالی بسیار معروف بوده و سه شعبه مستقل در جاکارتا، نوسا دوا و سانور دارد. طراحی این هتل به شکل قصر‌های آبی بالی، می‌تواند برای بسیاری از گردشگران اقامت خاصی را رقم بزند. مهم‌ ترین خدمات این هتل شامل سرویس رفت و آمد رایگان، ترانسفر فرودگاهی و روم سرویس ۲۴ ساعته در کنار خدمات ارائه شده در دیگر هتل‌ های بالی است. این هتل معروف و لاکچری سالانه پذیرای هنرمندان و سلبریتی‌ های مشهور در سراسر جهان است.

هتل سنت رجیس بالی

از دیگر هتل‌ های بالی با خدمات متفاوت و مناسب، هتل سنت رجیس است. در این هتل علاوه بر خدمات رفاهی معمولی مانند پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، مراکز آب گرم، استخر، سونا و جکوزی به همراه کلاس‌ های یوگا و ماهیگیری و بیلیارد، خدمات ‌مانیکور و پدیکور نیز ارائه می‌شود. رستوران‌ های بونکا و کاپویوتی در این هتل با منوی اروپایی و دریایی از شما پذیرایی خواهند کرد. همچنین کافی شاپ‌ های گورماند دلی، کینگ کول و ویستا در این هتل می‌ توانند نوشیدنی‌ ها و شیرینی‌ های متفاوتی را ارائه کنند. اتاق‌ های این هتل همگی دارای مناظر و چشم انداز‌های زیبا با بالکن‌ هایی رو به باغ و دریا بوده و بهترین امکانات را به اقامت‌ کنندگان عرضه می‌ کنند.

هتل جاماهال پریوات ریزورت بالی

این هتل خصوصی در کناره جنوبی بالی قرار داشته و تنها چند قدم از هتل و ساحل خصوصی جزایر بالی فاصله دارد. در این هتل محلی برای آفتاب گرفتن و ورزش طراحی شده و می‌تواند یک مکان فوق‌ العاده برای استراحت محسوب شود. این اقامتگاه به عنوان یکی از لوکس‌ ترین هتل های بالی جایی در وسط باغ‌ های استوایی قرار گرفته و با امکاناتی نظیر آب گرم و استخر شنا می‌ تواند خاطره خوشی را برای گردشگران رقم بزند. ویلا‌های این هتل یک، دو و یا سه خوابه هستند و در آنها خدماتی مانند اینترنت پر سرعت ارائه می‌ شود. علاوه بر ارائه خدمات عمومی می‌ توان به باغ‌ های زیبای خصوصی به عنوان دیگر امتیاز این هتل اشاره کرد.

ویلا‌های پانداوا بالی

پانداواس به عنوان مجموعه هتل‌ های شیک و مدرن در سال ۲۰۱۰ در بالی احداث شد. در این هتل امکان رزرو چهار نوع اتاق وجود دارد که هر کدام از آنها دارای آشپزخانه و حمام گسترده به همراه سالن مرکزی هستند. رستوران‌ های هتل با منوی متنوع می‌ تواند جوابگوی هر نوع ذائقه و سلیقه‌ ای باشد. اتاق سرگرمی کودکان در این هتل در کنار سایر خدمات عمومی برای مطالعه و بازی کودکان ساخته شده است.

آمتیس ویلا بالی

ستراحتگاه ترکیبی آمتیس عناصر زیبای سنتی و راحتی مدرن را به شما ارائه می‌ دهد. هتل لوکس آمیتیس مجهز به چهارده اتاق پذیرش مهمان بوده و می‌ تواند بهترین و با کیفیت‌ ترین خدمات را به گردشگران ارائه کند. مهم‌ ترین خدمات رفاهی و امکانات این ویلا شامل ساحل خصوصی و طبیعت دیدنی به همراه آب گرم برای درمان است.
طیف گسترده‌ ای از ویلا‌های خصوصی مدرن و مجلل در بالی احداث شده که اغلب آنها با ارائه سطح بالایی از خدمات رفاهی و سرگرمی، در مناطقی مانند سمینیاک، اوبود، جیمباران و یا لوینا و نزدیک به جاذبه های گردشگری بالی واقع شده‌ اند.

 

سخن پایانی
در این مطلب به معرفی هتل‌ های بالی و اقامتگاه‌ های گردشگری در اندونزی پرداخته شد. امکان انتخاب بهترین هتل های بالی با توجه به بودجه و نیاز مسافران وجود دارد. از این رو به راحتی می‌ توان بهترین اقامتگاه را از بین فهرست هتل‌ ها در این منطقه انتخاب کرد. هتل‌ های ارزان قیمت و اقتصادی نیز در بالی وجود داشته و می‌ توانند خدمات مناسبی را به مسافران ارائه کنند. با توجه به نقشه بالی امکان اجاره ویلا‌های خصوصی و لوکس نیز در بالی وجود داشته و می‌ توان آنها را با سطح بالایی از خدمات در اختیار داشت.

نظرات کاربران
دیدگاه