سواحل بالی

سواحل بالی

سواحل زیبای بالی

سواحل بالی مقصد گردشگران بسیاری است که علاقه‌ مند به طبیعت هستند. سرزمین خدایان یکی از دیدنی‌ ترین و جذاب‌ ترین جزایر در اندونزی را دارد. ساحل‌ های شنی و آب‌ های فیروزه‌ ای نرم و ابریشمی شما را به بهشتی بر زمین دعوت می‌ کنند. قابل‌ ذکر است جنگل‌ های سرسبز و کوه‌ های آتش‌ فشانی تمام ماجرا در بالی نیستند. بلکه موج‌ سواری و شنا در آب‌ های بالی و دیدن غروب آفتاب در این سواحل تعطیلاتی خاطره‌ انگیز را در تور بالی برای تمام عمر به شما هدیه می‌ دهند.

بهترین سواحل بالی

اگر می‌ خواهید که قسمتی از رؤیاهایتان به حقیقت بپیوندد، به جزایر بالی در کشور اندونزی سفر کنید. بالی که در احاطه آب‌ های نیلگون و سواحل با شکوه است یکی از جاذبه‌ های توریستی در جهان شناخته می‌ شود.
می‌ توان گفت که سواحل سیاه در میان صخره‌ های پنهان و سواحلی شنی و سفید در سواحل جنوبی این جزیره هرگز از گردشگر خالی نمی‌ شوند. این بهشت خستگی‌ ناپذیر برای کسانی که عاشق ورزش‌ های آبی هستند بهترین مکان است.

سواحل بالی کجاست

هر ساله موج‌ سواران و غواصان از سراسر جهان برای گذراندن اوقاتی خوش و پر ماجرا به این سواحل زیبا سفر می‌ کنند. نا گفته نماند که هتل‌ ها و استراحتگاه‌ های ساحلی هم در بالی برای تعطیلات خانوادگی فضایی بسیار جذاب محسوب می‌ شود. در این مطلب از NPK ما به شما نه‌ تنها بهترین بلکه زیباترین سواحل بالی را معرفی می‌ کنیم.

ساحل بالانگان بالی

Balangan 

این ساحل در جنوب جزیره بالی و در منطقه تپه سنگی سفید Pecatu و در شبه‌جزیره Uluwatu قرار گرفته است. آب در این ساحل امواج بلندی داشته و برای موج‌ سواران منطقه‌ ای بسیار ایدئال ایجاد کرده است. کف ناصاف اقیانوس و آب‌ های خروشان بر زیبایی این ساحل می‌ افزاید. ساحل شنی و سفید بالانگان به طول 200 متر منظره‌ ای پانوراما را به شما هدیه می‌ دهد. دیدن غروب آفتاب از این سواحل بالی برای هر گردشگر و بازدید کننده‌ ای فضایی عاشقانه و رمانتیک ایجاد می‌ کند.موج‌ سواران و گردشگران در ساحل بالانگان استراحت می‌ کنند و در عین‌ حال از نسیم دریا و فضایی استوایی هم لذت می‌ برند. ویژگی‌ های این ساحل بی‌ نظیر، آن را به یکی از زیباترین و رویایی‌ ترین سواحل در بالی تبدیل کرده است.

ساحل آمد بالی

Amed

ساحل بعدی که شما را با آن آشنا می‌کنیم، ساحل آمد Amed در بالی است. شن‌ های داغ در نیم روز و سواحل تقریباً سیاه که به دلیل نزدیک به کوه آگونگ است از ویژگی‌ های این ساحل به شمار می‌ روند.
نکته مهم این‌ که این ساحل آتش‌ فشانی برای علاقه‌ مندان به غواصی در تور خارجی بالی یکی از بهترین‌ هاست. اگر شما هم دنیای غواصی را دوست دارید پس حتماً در برنامه سفر خود جایی برای این ساحل زیبا کنار می‌ گذارید. این ساحل در خط شرقی جزیره قرار گرفته است.
مرجان‌ های زیبا و البته یک کشتی غرق‌ شده از جاذبه‌ های غواصی محبوب در این منطقه است. اقامت در خانه‌ های ساده یا ویلاهای لوکس در جزیره Amed می‌ تواند طلوع‌ های بی‌ نظیر خورشید و تماشای آن را به شما هدیه بدهد.

 

سواحل بالی

ساحل بیاس توگل بالی

Bias Tugel

یک ساحل زیبای دیگر که از مسیر سخت و کوهستانی برای رسیدن به آن باید عبور کنید، ساحل بیاس توگل است. زمانی که به این منطقه می‌ رسید خواهید دید که ارزش این راه سخت را دارد. پس از عبور از تپه ماسه‌ های سفید، پیاده‌ روی در مسیری طولانی، انبوه درختان نارگیل و آب‌ های فیروزه‌ ای، این ساحل پیش چشمان شماست. زیبایی خیره‌ کننده ساحل بیاس توگل هر ساله انبوهی از گردشگران را به خوب جذب می‌ کند. آب دریا آرام و شفاف و موج‌ ها آن‌ قدر بزرگ نیستند که گردشگران و غواصان به زحمت بیفتند. اگر می‌ خواهید از انرژی و نور آفتاب به کمال بهره‌مند شوید این ساحل گزینه بسیار مناسبی در تور بالی نوروز نیز خواهد بود.

ساحل بالیان بالی

Balian

شاید می‌ خواهید غروب زیبای آفتاب را تماشا کنید، در این صورت باید به سواحل بالی در Balian سفر کنید. شن‌ های روان سیاه، آتش‌ فشانی که عجیب‌ و غریب است و شما را به شگفتی می‌ اندازند. جزیره بالیان بسیار آرام و ساکت است و برای استراحت مناسب‌ تر از دیگر جزایر بالی است.
این جزیره محبوب که در خط ساحلی خود موج‌ های غول‌ آسا دارد به‌ واقع آن را برای موج‌ سواران به بهشت تبدیل کرده است. حتی می‌ توانید در این ساحل زیبا برای یادگیری این ورزش ثبت‌ نام کنید، تخته‌ شنا اجاره کنید و یا اینکه فقط به تماشا بنشینید و از دیدن موج‌ سواران لذت ببرید.
در جزیره بالیان بر روی نقشه بالی از اقامتگاه لوکس خیلی خبری نیست و گزینه‌ های مقرون‌ به‌ صرفه و مناسب برای انتخاب اقامتگاه با بودجه کم در دسترس شما است.

ساحل گرین بول بالی

Grean Bowl

این منطقه خلوت و دور افتاده است و راهی طولانی برای رسیدن به این ساحل باید طی کنید. گرین بول با آب‌ های به رنگ سبز دارای غارهای بسیاری است که برای دور ماندن از آفتاب داغ نیمروزی بسیار عالی است.
طی کردن 300 پله برای رسیدن به انتهای صخره 75 متری که بر بالای ماسه‌ های بکر و دست‌ نخورده قرار گرفته است، بهترین نقطه برای موج‌ سواری در جزیره شناخته می‌ شود. غارهای آهکی که پناهگاهی برای موج‌ سواران و ساحل‌ نشینان به وجود آورده بر جذابیت این نقطه افزوده است. می‌ توان گفت که گرچه راه برای رسیدن به این ساحل طولانی است، اما ساحل گرین بول از بهترین سواحل در بالی اندونزی است.

ساحل بینگین بالی

Bingin

ساحل بینگین دور افتاده و عاری از جمعیت است و صخره‌ های آهکی سفید آن در تضاد با آب‌ های فیروزه‌ ای صحنه‌ هایی بسیار شگفت‌ انگیز ساخته است. در این ساحل از صدای کر کننده موسیقی خبری نیست و موج‌ سواران شیفته آن هستند.
دسترسی به این ساحل پنهان‌ شده در صخره‌ های آهکی سفید در سواحل بالی کار چندان ساده‌ ای هم نیست اما وقتی‌ که صخره‌ های ناهموار را طی کردید و به بالا رسیدید منظره پانورامای بی‌ نظیری از دریا پیش روی شماست. همچنین یک ساحل زیبا مانند کارت‌ پستال‌ها که کاملاً بی‌ عیب و نقص است، به عنوان پاداش شما برای رسیدن به این نقطه در نظر گرفته شده است. اگر دوست دارید که در هتل لوکس اقامت کنید و یا دنبال کمپ موج‌ سواری کوچک باشید در ساحل بینگین مکان‌ های زیادی را پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال آفتاب گرفتن در ساحل هستید و یا می‌ خواهید اجازه بدهید کودکانتان در آب و در مکانی امن شنا کنند، ساحل بینگین قطعاً نمی‌ تواند گزینه خوبی باشد.

ساحل دریم لند بالی

Dreamland

در جنوب کوتا و در فاصله 30 دقیقه‌ ای به ساحل دریم لند Dreamland می‌ رسید. بیشترین استراحتگاه‌ ها در این منطقه بزرگ قرار گرفته و می‌ توانید تجربه‌ های زیبایی را خلق کنید. در این ساحل‌ های ناهموار با صخره‌ های آهکی می‌ توانید قدم بزنید و یا موج‌ سواری کنید. در بخش‌ هایی از این ساحل که برای شنا مناسب هستند می‌ توانید از شنا کردن لذت ببرید. می‌ توانید در دریم لند که یکی از سواحل بالی است چترهای آفتابی و صندلی هم کرایه کنید. اگر هم دوست داشته باشید می‌ توانید از یک ماساژ ارزان‌ قیمت لذت ببرید. دست‌ فروشان و مغازه‌ های کوچک ساحلی هم انواع نوشابه‌ های خنک را می‌ فروشند. خلاصه در ساحلی زیبا که منظره‌ ای فوق‌ العاده را به شما هدیه می‌ کند می‌ توانید لذت ببرید.

ساحل کارما بالی

Karma

ساحل کارما که متعلق به یک هتل بسیار لوکس و مجلل است یکی از منحصر به‌ فرد ترین کلوپ‌ های ساحلی و از جاذبه های گردشگری بالی است. با هزینه‌ های اندک و یک بلیت قطار و تله‌ کابین امکان دسترسی به پایین صخره آهکی و ساحل کارما را پیدا می‌ کنید. این کلوپ خصوصی است و البته میهمانان عمومی هم در آن پذیرفته می‌ شوند. علاقه‌ مندان به فعالیت ورزشی و پیک‌ نیک‌ های ساحلی معمولاً ساحل کارما را گزینه‌ ای مناسب می‌ دانند.

 


ساحل جیمباران بالی

Jimbaran

اگر به سواحل بالی سفر کنید بدون دیدن ساحل جیمباران سفرتان کامل نمی‌ شود. در جنوب غربی بالی شاهد تکه‌ ای از بهشت در جیمباران هستید. یکی از بهترین سواحل برای خانواده‌ ها که می‌ توانند به تماشای غروب آفتاب بنشینند ساحل جیمباران است. ساختمان هتل‌ های بالی - هتل های مجلل و لوکسی مانند Intercontinental و Four Seasons در این ساحل قرار دارند.
در جیمباران هتل‌ ها، رستوران‌ های لوکس و استراحتگاه‌ های بسیار زیادی قرار دارند که می‌ توانید هر یک از این رستوران های بالی را با توجه به موقعیت خود انتخاب کنید. میزهایی که روی شن‌ ها قرار گرفته‌ اند تجربه‌ ای عالی برای انتخاب بهترین غذاهای بالی و صرف شام است که با تماشای منظره غروب توأم است. بدون شک این ساحل یکی از سواحل زیبا در جزیره بالی شناخته می‌ شود.

 

جمع‌ بندی
شما در سفر به شهرهای ساحلی بالی و بهترین زمان سفر به بالی دیدنی‌ های طبیعی و بکر را تجربه می‌ کنید. این جزیره از زیباترین سواحل در جهان است که گردشگران برای استفاده از این فضاهای بی‌ نظیر چه به‌ صورت شخصی و چه با تور به آن سفر می‌ کنند. ما در این مطلب به چند مورد از بهترین و زیباترین سواحل بالی اشاره کردیم تا شما بتوانید بر حسب علاقه‌ مندی‌ های خود برای سفر به این جزیره تصمیم‌ گیری کنید.

نظرات کاربران
دیدگاه