مراکز خرید بالی

مراکز خرید بالی

بهترین مراکز خرید بالی

مراکز خرید بالی در میان انبوه جاذبه‌ های گردشگری بالی دنیایی از امکانات و تفریحات را در خود جای‌ داده‌ اند. در این جزیره زیبا می‌ توانید طبیعت، سواحل بی‌ نظیر و لذت‌ بردن از غروب آفتاب را تجربه کنید و در عین‌ حال با خرید کردن لذت سفر خود را چندین برابر کنید. می‌ توانید در پاساژهای لوکس قدم بزنید و خرید از برندهای معروف دنیا را تجربه کنید. همچنین ممکن است در بازارهای محلی با مردم بومی آشنا شوید و از دست‌ فروش‌ ها و مغازه‌ دارها خرید کنید. در هر حال دیدن پاساژهای مدرن با امکانات تفریحی یا بازارهای رنگارنگ سنتی سفر شما در تور بالی را هیجان‌ انگیز تر می‌ کند.

راهنمای خرید در بالی

در بالی برای افراد با هر سلیقه‌ای مراکز خرید مختلفی وجود دارند که می‌ توانند شما را وسوسه کنند تا سری به این مراکز بزنید. در ادامه شما را با بهترین مراکز خرید بالی آشنا می‌کنیم تا بتوانید در سفر به بالی خریدی لذت بخش را تجربه کنید. با NPK همراه بمانید.

مرکز خرید دیسکاوری بالی

Discovery Shopping Mall

مرکز خرید دیسکاوری، در منطقه مرکزی کاتای قرار گرفته است. این مرکز خرید منظره‌ ای رو به سواحل بالی دارد و در نوع خود بی‌ نظیر است. از امکانات فراوانی که این مرکز خرید دارد می‌ توانیم به کافه‌ رستوران، بانک، داروخانه، انواع بازی‌ های تفریحی، کتاب‌ فروشی، عینک‌ فروشی، جواهرات و لوازم‌ خانگی اشاره کنیم. همچنین در این مرکز خرید برندهای مشهور بین‌ المللی مانند جوردانو، گس، اسپیریت، سوگو محصولاتشان را ارائه می‌ کنند. قطعاً دیسکاوری بالی یک مکان تفریحی است که مورد توجه گردشگران است و می‌ توانید ساعات خوشی را در آن سپری کنید. از ساعت 10 صبح تا 10/30 شب این مرکز خرید باز است.

مرکز خرید کوتا بیچ واک بالی

Kuta Beachwalk

مرکز خرید بیچ واک طراحی منحصر به‌ فردی دارد و آن را از دیگر مراکز خرید بالی متمایز کرده است. کوتا بیچ واک جزء اولین مراکز خرید بالی محسوب شده که انواع سرگرمی‌ ها در آن موجود است. این مرکز با فروشگاه‌ ها و تفریحات و سرگرمی‌ های بسیاری که دارد بهترین مکان برای وقت‌ گذرانی است. علاوه بر آن وجود انواع رستوران‌ ها، کافی‌ شاپ‌ ها، زمین ‌بازی‌ کودکان و بسیاری دیگر گردشگران را به خود جذب می‌ کند. همچنین برندهای مشهور و جهانی هم در این مرکز می‌ درخشند و هیجان خرید در این مرکز را چند برابر می‌ کنند. این شاپینگ‌ مال از 10 صبح تا 10 شب باز است.

مرکز خرید لیپو مال بالی

LippoMall-Bali

مرکز خرید لیپو مال هم به فرودگاه بسیار نزدیک است و هم کاملاً مطابق با استاندارد های جهانی طراحی و ساخته شده است. همان‌ طور که می‌دانید هوای اندونزی بسیار گرم و مرطوب است و به همین دلیل این شاپینگ‌ مال سیستم‌ های قوی خنک‌ کننده دارد. یاد‌آوری می‌ کنیم کلیه اجناسی که در این مرکز خرید می‌بینید از مارک‌ های معروف جهانی هستند. در سه طبقه این فروشگاه بزرگ انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچه‌ گانه ساعت، وسایل الکترونیکی و جواهرات خیره‌ کننده عرضه می‌ شوند. نا گفته نماند که در میان این‌همه برند مشهور می‌ توانید بهترین تولیدات داخلی اندونزی را هم پیدا و خریداری کنید. معمولاً گردشگران و حتی اهالی جزیره بالی برای تأمین نیازهای روزانه خود و یا خریدن اجناس لوکس سری به لیپو مال می‌ زنند. اگر دوستدار فیلم‌ های روز هالیوود هم باشید از سینمای این مرکز خرید که فیلم‌ های سرگرم‌ کننده‌ای اکران می‌ کند می‌ توانید استفاده کنید. همچنین رستوران‌ های لوکس در این مرکز خرید با غذاهای عالی از شما پذیرایی می‌کنند. علاوه‌ بر آن می‌ توانید از فودکورت در محوطه جلوی فروشگاه هم استفاده کنید که ویژگی خاص این مرکز خرید است. پس اگر قصد خرید دارید در بین ساعات 10 صبح تا 9 شب به این مرکز سری بزنید.

مرکز خرید بالی کالکشن

Bali Collection

شاید مرکز خرید بالی کالکشن نسبت به دیگر مراکز خرید بالی برای گردشگران آشنا و شناخته شده نباشد؛ اما در نظر داشته باشید که تنوع و کیفیت محصولات عرضه شده در این مرکز خرید دست‌ کمی از دیگر مراکز خرید ندارد.
گفتنی است که برای خرید از برندهای معروف و لوازم لوکس این مرکز از بهترین‌ ها است. همچنین در بالی کالکشن رستوران‌ ها و کافه‌ های خوبی برای خوردن غذاهای متفاوت پیدا می‌کنید.
این مورد را یادآور می‌ شویم که یک چیز است که بالی کالکشن را از دیگر مراکز خرید بالی متفاوت می‌ کند و آن قسمت هنری این فروشگاه است. شما اگر علاقه‌مند به آثار هنری و صنایع دستی در تور خارجی بالی هستید می‌ توانید از ساعت 30/9 صبح تا 10 شب به این مرکز خرید مراجعه کنید و در کنار اجناس و برندهای گران‌ قیمت و لوکس، از آثار هنری هم لذت ببرید و هم خرید کنید.

 

مراکز خرید بالی

مرکز خرید گالریا بالی

Mal Bali Galeria

گالریا یکی دیگر از مراکز خرید شناخته شده در بالی است که می‌ توانید برای خرید کردن، بازی‌ کردن و غذا خوردن به این مجموعه بروید. گفتنی است این مرکز خرید برای اهالی محلی بالی هم جذاب است و معمولاً به آن سری می‌ زنند. همچنین خرید برای توریست‌ ها در این مرکز بسیار هیجان‌ انگیز و دوست‌ داشتنی است.علاوه‌ بر‌ آن امکاناتی که این فروشگاه دارد قابلیت این را دارد که کودکان و نوجوانان و حتی جوان‌ ها و پیرها را هم سرگرم کند. قابل ذکر است که مرکز خرید گالریا برای بیشتر خانواده‌ ها محلی است که آخر هفته‌ ها در آن خرید می‌ کنند و در رستوران‌ های زیبای روباز غذاهای سنتی اندونزیایی می‌ خورند. ساعت کار این مرکز از 10 صبح شروع شده و تا 10 شب ادامه دارد.

مرکز خرید لول 21 بالی

LEVEL 21 MALL DENPASAR

این مرکز خرید در شرق دن پاساژ و در خیابان jalan teuku uma قرار گرفته است. در بین مراکز خرید بالی به این دلیل 21 مال را معرفی می‌ کنیم چون علاوه بر انواع فروشگاه‌ های پوشاک و مد دارای استارباکس، برگر کینگ، سالن زیبایی و سالن بدنسازی است. علاوه‌ بر آن این مجموعه جزء اولین مراکزی است که 5 سالن تئاتر و سینما هم دارد.

مرکز خرید جیمباران بالی

JIMBARAN

این مرکز خرید بسیار زیباست و در فاصله 100 متری از جاذبه های گردشگری بالی و ساحل جیمباران قرار گرفته است. شما در این منطقه حس فوق‌ العاده‌ ای را تجربه می‌ کنید. چون در این ساحل آخر هفته‌ ها برنامه‌ های بسیار سرگرم‌ کننده‌ ای برای گردشگران تدارک می‌ بینند که گردشگران از آن لذت می‌ برند. در عین‌ حال هر سلیقه‌ ای در مرکز خرید ساحل جیمباران می‌ تواند از رستوران‌ ها و کافه‌ های آن استفاده کند. در ضمن اگر اهل سرگرمی باشید می‌ توانید از اجرای زنده رقص‌ های بالی در روزهای جمعه و شنبه در این مرکز خرید لذت ببرید. ساعت کاری این مرکز 10 صبح الی 10 شب است.

بازار اوبود بالی

Ubud Art Market

بازار اوبود یکی از بازارچه‌ های مشهور در بالی است که در مقابل کاخ پادشاهی است و همه‌ روزه باز است. آنچه این بازارچه را مشهور کرده است هنرمندان و صنایع‌ دستی بسیار زیبا و آثار هنری آن است. شما اگر اهل خرید هستید نمی‌ توانید در مقابل انواع محصولات محلی بالی و صنایع‌ دستی مانند لباس‌ های دست‌ بافت، انواع سبد و شال‌ های ابریشمی مقاومت کنید.
همچنین این بازار به دلیل کیفیت و تنوع محصولاتش مشهور است. در اوبود، بازاری رنگارنگ و زنده و سرشار از حس زندگی را پیش رو دارید که می‌ توانید سوغاتی‌ های خیلی خوبی هم برای خود و دوستانتان بگیرید.
فراموش نکنید در این بازارچه برای خرید کردن نیاز دارید چانه بزنید و به توافق برسید. شما برای دیدن محصولات و خرید کردن از این بازارچه قبل از برگشت به محل اقامت خود از هتل های بالی از ساعت 8 صبح تا 6 عصر می‌ توانید برای خرید و گردش به بازارچه مراجعه کنید.

 

بهترین مراکز خرید بالی

بازار سوکاواتی بالی

Sukawati 

گرچه خرید از مراکز خرید بالی بسیار هیجان‌ انگیز است اما توصیه می‌ کنیم بازارچه مشهور و قدیمی هنری سوکاواتی را فراموش نکنید. اگر به دنبال صنایع‌ دستی سنتی اندونزی و بالی هستید که زینت‌ بخش خانه‌ تان شود حتماً از دو طبقه این بازارچه دیدن نمایید.
در این بازارچه هر چیزی که فکر کنید در دسترستان خواهد بود. مثلاً انواع مجسمه‌ های چوبی و انواع نقاشی‌ ها. خوب است بدانید آنچه تمام هنر مردم بالی را به نمایش می‌گذارد در این بازارچه هنری موجود است. دیگر اینکه شما نگران وقت نباشید چرا که از 10 صبح تا نیمه‌ شب می‌ توانید در این بازارچه گشت‌ و گذار کنید.

 

جمع‌ بندی
جزیره بالی مراکز خرید متنوعی وجود دارد که هر سلیقه‌ ای را راضی می‌ کند. در این مطلب اشاره کردیم که در سفر به بالی علاوه بر لذت از جاذبه‌ های گردشگری و جزایر بالی آن می‌ توانید تجربیات فوق‌ العاده‌ ای هم در مراکز خرید و بازارهای محلی آن به دست بیاورید.
در همین راستا برای آگاهی هر چه بیشتر به بهترین مراکز خرید بالی هم اشاره کردیم که امیدواریم این مطلب برای شما در سفر به بالی سودمند باشد.

نظرات کاربران
دیدگاه