بلیط تهران پوکت

بلیط تهران پوکت

بلیط هواپیما پوکت

با رزرو و خرید بلیط تهران پوکت فرصتی عالی برای بازدید از طبیعت و دریای زیبای پوکت را خواهید داشت و تفریحاتی مانند قایق‌ سواری، موج‌ سواری و بانجی جامپینگ را تجربه خواهید کرد. با پرواز به پوکت با جزایر و سواحل پوکت و فرهنگ تایلندی آشنا خواهید شد.
در حال حاضر هواپیمایی ماهان، قطر ایرویز، عمان ایر و امارات در مسیر تهران به پوکت فعالیت می‌ کنند. برای سفر به تایلند و همچنین تهیه بلیط می‌ توانید از طریق سایت‌ های معتبر فروش بلیط اقدام کنید. برای راهنمایی بیشتر، در این باره، موارد مرتبط با رزرو و خرید بلیط تهران پوکت را بررسی می‌ کنیم و اطلاعاتی درباره هر یک از آنها به شما خواننده محترم ارائه می‌ دهیم. با NPK همراه بمانید.

قیمت بلیط تهران پوکت

پوکت یکی از مقاصد بسیار پر طرفدار هم برای گردشگران خارجی و هم برای گردشگران ایرانی است. این جزیره جذابیت‌ های زیادی برای علاقه‌ مندان به فرهنگ و آیین تایلند دارد. مسلماً پروازهای بین تهران و پوکت هم یکی از مسیرهای معمول برای سفرهای بین‌ المللی هستند.
حتماً می‌ دانید پوکت با جذابیت‌ های استوایی خود شهرت جهانی دارد و به همین دلیل گردشگران بسیاری را در تمام طول سال پذیرا است. لازم به ذکر است در ایران هم‌ اکنون برخی از ایرلاین‌ ها پروازهای مستقیم به پوکت را در برنامه کاری خود قرار داده‌ اند.
برخی از شرکت‌ های هواپیمایی که پروازهای بین تهران و پوکت ارائه می‌ دهند عبارت‌ اند از: ماهان (Mahan Air)، هواپیمایی امارات، هواپیمایی قطر Qatar Airways و سلام ایر Salaam Air. یادآور می‌ شویم پروازهای بین‌ المللی فرودگاه بین‌ المللی امام خمینی (IKA) معمولاً از پایانه‌ های یک و سه انجام می‌ شوند. همان‌ طور که زمان پرواز ها بین تهران و پوکت متفاوت هستند، قیمت و هزینه‌ های بلیط تهران پوکت هم متفاوت‌ است.
در ادامه مطلب توضیحات بیشتری درباره هزینه و مدارک مورد نیاز برای تهیه بلیط پرواز و بهترین زمان سفر به پوکت زیبا را ارائه خواهیم داد.

مدارک لازم برای خرید بلیط هواپیما

برای خرید بلیط تهران پوکت تنها به مدارک هویتی نیاز دارید، اما برای سفر، علاوه بر ویزا، باید مدارک هویتی شما که شامل پاسپورت و بیمه مسافرتی می‌ شود را همراه داشته باشید. همچنین پس از همه‌ گیری کووید گاهی لازم است تست منفی COVID-19 و سایر مقررات بهداشتی اعلام‌ شده را هم رعایت کنید.
فراموش نکنید حتماً قبل از سفر، در خصوص برنامه‌ های پروازی، قیمت‌ ها، مقررات و الزامات تهیه بلیط تحقیق کنید. همچنین توصیه می‌ کنیم به‌ موقع برای رزرو بلیت خود اقدام نمایید. با این کار می‌ توانید بهترین زمان سفر و تهیه بلیط تهران پوکت را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

خرید بلیط هواپیما پوکت

از یاد نبرید که ابتدا لازم است برنامه پرواز ها را کنترل کنید. برای خرید بلیط تهران پوکت در قسمت پرواز خارجی، ابتدا نوع بلیط رفت‌ و برگشت یا بلیط یک‌ طرفه را انتخاب کرده و پس‌ از آن جزئیات بیشتری از جمله مبدأ سفر، مقصد سفر، تاریخ رفت‌ و برگشت، نوع کلاس پرواز، تعداد مسافران و همچنین موارد دیگری را که از شما خواسته‌ شده را مشخص کنید.
حالا لازم است که روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز به پوکت برای شما به نمایش گذاشته می‌ شود. توجه داشته باشید که در رزرو و خرید بلیط اینترنتی به‌ سادگی می‌ توانید نتایج جستجو را ببینید و خیلی سریع و ساده با بررسی نتایج جستجو تصمیم به رزرو و خرید بلیط نمایید.

 

بلیط تهران پوکت

رزرو بلیط تهران پوکت

دکمه جستجو را که بفشارید، بر طبق اطلاعاتی که مشخص کرده‌ اید لیست رزرو بلیط‌ تهران پوکت، که معمولاً از ارزان‌ ترین بلیط شروع می‌ شود و سپس سیر صعودی دارد، برای شما به نمایش در می‌ آید. شما در این لیست می‌ توانید اطلاعات دقیق پروازی را مشاهده ‌کنید. این اطلاعات شامل مواردی مانند زمان پرواز، ساعت حرکت، تاریخ و شماره پرواز، تعداد توقف یا توقف‌ ها، کلاس پروازی و قیمت بلیط خواهد بود.
علاوه بر آن این امکان برای شما مهیا شده است که در قسمت جزئیات بیشتر پرواز اطلاعات تکمیلی دیگری را هم مشاهده نمایید. این اطلاعات هم شامل مواردی مانند نوع ایرلاین، قوانین بلیط و فرودگاه‌ ها می‌ شوند. حالا در انتها نوبت به انتخاب دکمه رزرو و تائید پرواز است. پس از اتمام این مرحله شما به مرحله پایانی ثبت مسافران انتقال داده می‌ شوید.

بلیط ارزان پوکت

در زمان رزرو و خرید آنلاین برای بلیط پروازهای خارجی شما اصلاً نگران قیمت پروازها نباشید. وب‌ سایت‌ ها برای اطمینان خاطر هر چه بیشتر، اطلاعات مورد نیاز را بر اساس فیلترینگ موجود مشخص کرده و بهترین پیشنهاد ها را ارائه می‌ دهند؛ یعنی حتی این امکان وجود دارد که پیشنهاد های لحظه‌ ای ایرلاین ها برای خرید بلیط ارزان‌ تر برای سفر به پوکت را هم مشاهده نمایید.
نکته قابل‌ توجه دیگر این است که گاهی فرودگاه‌ های مقصد برای گردشگر اهمیت دارد در این موارد که فرودگاه مقصد در هنگام رزرو بلیط برایتان مهم است حتماً در هنگام جستجوی بلیط لیست فرودگاه‌ های پوکت را هم مشاهده کنید.

بلیط تهران پوکت چارتر

ممکن است بخواهید که بلیط های چارتری به پوکت را هم کنترل کنید. برای این کار پس از درج اطلاعات مبدأ و مقصد، به‌ راحتی از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ، ایرلاین‌ های چارتری و سیستمی را حتی به‌ صورت تفکیک‌ شده مشاهده می‌ کنید.
قابل‌ ذکر است که مزیت ویژه بلیط‌ تهران پوکت چارتری استفاده از قیمت‌ های استثنایی ایرلاین‌ ها است. بسیاری از مسافرین ترجیح می‌ دهند که بلیط های خود را به‌ صورت چارتری و البته ارزان تهیه کنند تا در هزینه‌ های سفر خود صرفه‌ جویی کرده باشند.

بلیط لحظه آخری پوکت

بلیط های لحظه آخری شرایط ویژه‌ ای دارند، یعنی با خرید بلیط لحظه آخری با اینکه شما صندلی و شرایط پرواز با بلیط سیستمی را دارید، هزینه کمتری را پرداخت کرده‌ اید. خوب است توجه کنید که در زمان جستجوی پروازها، اگر شرایط خرید بلیط تهران پوکت لحظه آخری نمایش داده شد، می‌ توانید با مقایسه قیمت‌ ها اقدام به تهیه و خرید بلیط نمایید.

 

بلیط هواپیما پوکت

بهترین زمان سفر به پوکت

معمولاً برای سفر و دیدن جاذبه های گردشگری پوکت و قبل از تهیه بلیط، مهم است که درباره آب‌ و هوای این کشور اطلاعات کافی داشته باشید. یادآوری می‌ کنیم که به دلیل شرایط آب و هوایی پوکت، فصل مناسب برای سفر به این کشور فصل سرما یعنی اواسط آبان تا اواسط اسفند است، به‌ این‌ ترتیب روزهای گرم و شب‌ های خنک را در این فصل در سفر تجربه می‌ کنید.
البته یک نکته را در نظر بگیرید که تایلند و جزیره پوکت هیچ‌ گاه از گردشگر خالی نبوده و در تمام فصول پذیرای بسیاری از گردشگران از سراسر دنیاست. پس اگر زمان مناسب برای سفر به پوکت را بر اساس آب‌ و هوای پوکت و یا قیمت‌ ها انتخاب کردید قطعاً سفر به جزیره‌ ای زیبا و به‌ یاد ماندنی با هزینه‌ هایی مناسب در انتظار شما خواهد بود.

قیمت پرواز تهران به پوکت

پروازها از تهران به پوکت به جهت آب‌ و هوای این جزیره همواره پر تقاضا هستند؛ اما در هر حال در فصل‌ های پر بازدید که تقاضا برای تورهای مسافرتی و یا گردشگری انفرادی بیشتر است شاهد افزایش قیمت بلیط ها هم هستیم. اگر شما بتوانید بلیط تهران پوکت خود را زودتر رزرو کنید حتماً این امکان را دارید که از بهترین قیمت‌ ها هم استفاده کنید و سفری به یاد ماندنی به جزایر پوکت را تجربه کنید.
همچنین اگر تصمیم دارید در ماه‌ های خلوت سال با تور پوکت سفر کنید، مسلماً شاهد دریافت آفرهای بهتری روی ریزورت‌ ها خواهید بود.

 

جمع‌ بندی
در این مطلب موارد مرتبط با تهیه بلیط تهران پوکت را بررسی کردیم و درباره مدارک مورد نیاز و هزینه‌ ها توضیحاتی دادیم. امیدواریم این مطالب برای شما خواننده محترم در جهت برنامه‌ ریزی برای سفر به پوکت مفید واقع‌ شده باشد.

نظرات کاربران
دیدگاه