هتل های پوکت

هتل های پوکت

بهترین هتل های پوکت

اگر تصمیم شما برای سفر به پوکت قطعی شده است و چمدان‌ هایتان را می‌ بندید تا به این شهر ساحلی جذاب سفر کنید، پس حتماً به دنبال بهترین هتل های پوکت هم هستید. سواحل زیبای خیره‌ کننده، فضای دلنشین این شهر و زندگی شبانه در پوکت و معماری‌ چشم‌ نواز در انتظار شما خواهند بود تا سفری بی‌ نظیر را تجربه کنید.
پوکت یکی از شهرهای ساحلی بسیار معروف تایلند است که با دیدنی‌ های خود هر ساله گردشگران بسیاری از سراسر دنیا را جذب می‌ کند. از همین رو، هتل های لوکس، درجه یک و مجلل پوکت برای اقامت گردشگران در این شهر بسیار مشهور هستند. معتقدیم انتخاب بهترین هتل می‌ تواند سفر شما در تور خارجی را جذاب‌ تر و خاطره‌ انگیز تر کند، پس در این مطلب از NPK به معرفی چند هتل 4 و 5 ستاره مشهور در پوکت خواهیم پرداخت.

هتل کاتانا نوی بیچ

این هتل در صدر بهترین هتل های مشهور 5 ستاره پوکت خدماتی جهانی ارائه می‌ کند. اگر به زندگی و تجربه بودن در کنار سواحل پوکت و استفاده از طبیعت زیبا و شگفت‌ انگیز علاقه دارید، بدون شک هتل کاتانا نوی بیچ یکی از بهترین‌ هاست. این هتل یک استراحتگاه بسیار مجلل در امتداد ساحل کاتا نوی است که بهترین‌ ها را از هر نظر در اختیار شما قرار می‌ دهد.
یادآوری می‌ کنیم که این هتل به بزرگسالان اختصاص دارد. همچنین این هتل از بالاترین سطح از امکانات رفاهی برخوردار است. از طرف دیگر، تمام اتاق‌ ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. همچنین درهای شیشه‌ ای بزرگ هر یک از اتاق‌ ها به یک تراس اختصاصی باز می‌ شوند. نکته قابل‌ توجه دیگر در این هتل نظافت بی‌ نقص تمام اتاق‌ هاست.
علاوه بر این که در هتل کاتانا نوی بیچ می‌ توانید از مناظر بدیع لذت ببرید، امکاناتی از جمله ساحل اختصاصی، اسپا، اینترنت رایگان، پارکینگ، کلاس‌ های ایروبیک و یوگا، سالن بدنسازی هم با خدمات 24 ساعته در اختیار شما قرار دارند تا بتوانید بهره لازم را ببرید.
همچنین می‌ توانید در رستوران‌ ها و کافی‌ شاپ این هتل که یکی از بهترین هتل های پوکت است از انواع غذاهای بین‌ المللی و نوشیدنی‌ ها که با کیفیتی ممتاز در فضایی با مناظر شگفت‌ انگیز سرو می‌ شوند، لذت ببرید. لازم به ذکر است که هتل کاتانا نوی بیچ با کسب امتیاز 9.4 از 10 بر کیفیت بسیار بالای خود در تور پوکت مهر تأیید زده است.

هتل وی ویلا پوکت

در میان هتل های پنج ستاره در پوکت هتل وی ویلا پوکت - V Villas Phuket به جهت نزدیکی به سواحل آئوبون و پانوا بسیار شناخته شده است. این هتل لوکس و خانوادگی، دارای اتاق‌ هایی با مناظر دیدنی جزایر پوکت و فول امکانات است که می‌ توانند اقامت شما را فراموش‌ نشدنی نمایند. ضمناً می‌ توانید انواع غذاهای محلی را در رستوران های پوکت در این هتل تست کنید. اگر هم طرفدار صبحانه‌ های آمریکایی و آسیایی هستید، کنار ساحل این هتل بهترین مکان برای تجربه‌ ای لذت‌ بخش خواهد بود.
اگر بخواهیم برخی از امکانات فوق‌ العاده هتل وی ویلا پوکت را نام ببریم می‌ توانیم به مواردی مانند استخر روباز، استخرهای خصوصی در اتاق‌ ها، باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و پذیرش 24 ساعته و علاوه بر آن نگهداری کودکان با پرداخت هزینه اضافه اشاره کنیم. پس اگر قصد سفر به پوکت را دارید و اقامت راحت و برخورداری از امکانات برای شما مهم است، بی‌ شک هتل وی ویلا انتخاب خوبی خواهد بود. امتیاز 9.8 می‌ تواند دلیلی بر عملکرد عالی و رضایت مسافران هتل باشد.

 

هتل های پوکت

هتل جی دبلیو ماریوت پوکت

اگر بخواهیم در میان هتل‌ های خوب و ممتاز در پوکت به یک هتل خانوادگی با امتیاز بالا اشاره کنیم، هتل جی دبلیو ماریوت پوکت که در نزدیکی ساحل زیبای Mai Khao و روستای مشهور لاک‌ پشت قرار گرفته است گزینه‌ ای بسیار مناسب است. این هتل برای گردشگران یکی از بهترین هتل های پوکت است که اتاق‌ هایی شیک و تمیز دارد و کلیه امکانات رفاهی برای یک اقامت بی‌ عیب‌ و نقص و دلپذیر را برای شما فراهم می‌ کند. توصیه می‌ کنیم از رستوران‌ های این هتل که انواع غذاها را با طعمی دلپذیر در چشم‌ اندازی خارق‌ العاده ارائه می‌ دهند لذت ببرید.
علاوه بر مواردی که در بالا اشاره کردیم، هتل لوکس ماریوت در پوکت امکانات بی‌ نظیر دیگری مانند صندلی‌ های مخصوص آفتاب‌ گرفتن، سه استخر روباز، یک استخر برای کودکان با سرسره آبی، اینترنتی رایگان، پارکینگ رایگان، سرویس حمل‌ و نقل شهری، صبحانه بوفه با هزینه اضافه، زمین تنیس، اسپا و اجاره رایگان دوچرخه را در اختیار مسافران خود قرار می‌ دهد.
همچنین اگر شما علاقه‌ مند به تفریحات دیگر هم هستید با اقامت در این هتل می‌ توانید از فعالیت‌ هایی مانند کلاس‌ های یوگا، موج‌ سواری، کایاک سواری و قایقرانی لذت لازم را ببرید. امتیاز این هتل 9 است که قطعاً پس از خرید بلیط تهران پوکت و سفر به این شهر دیدنی، اقامت شما در این هتل و سفرتان را به‌ یاد ماندنی‌ تر خواهد کرد.

هتل لی مریدین نوی بیچ پوکت

این هتل 5 ستاره به جهت نزدیکی به ساحل کرون و ساحل پاتونگ جذابیت بالایی داشته و در لیست بهترین هتل ها در پوکت قرار گرفته است. این هتل به رستوران کنار استخر و ارائه انواع غذاهای ایتالیایی‌ اش مشهور است. لی مریدین نوی دارای سرگرمی‌ هایی از قبیل یوگای ساحلی، غواصی و کایاک سواری است که برای بسیاری لذت‌ بخش هستند.
یادآوری می‌ کنیم امکانات رفاهی و اتاق‌ های این هتل برای اقامتی دلپذیر بسیار مناسب هستند. همچنین می‌ توانید از اسپا، استخرهای روباز، ماساژ های ساحلی، اینترنت رایگان با سرعت عالی، فروشگاه، پارکینگ رایگان، خدمات خودرو شهری و لیموزین، زمین تنیس در فضای باز و استخر کودکان در مدت اقامت خود بهره‌مند شوید. مسلم است که لی مریدین با امتیاز 8.8 در بین برترین هتل‌ های پوکت این توانایی را دارد اقامت شما را در تور تایلند و پوکت بی‌ نقص و رؤیایی نماید.

هتل هما تاون پوکت

هتل هما در پوکت که نزدیک موزه Thai Hua قرار گرفته است، این توانایی را دارد که اقامت دلنشینی برای مسافران خود فراهم کند. مراکز خرید پوکت و مکان‌ هایی که در اطراف این هتل قرار دارد برای گشت‌ و گذار، تفریح و خرید در بازارهای شبانه پوکت بسیار مناسب هستند.
گفتنی است که اتاق‌ های این هتل کاملاً تمیز و شیک هستند و نظافت در این هتل بدون ایراد و درجه یک است. همچنین اگر بخواهیم به امکانات دیگر این هتل اشاره کنیم می‌ توانیم مواردی مانند استخر روباز، سالن بدنسازی، پارکینگ و اینترنتی رایگان، صبحانه، حمل‌ و نقل فرودگاهی، باشگاه کودکان، خدمات 24 ساعته و انواع غذاهای بین المللی را ذکر کنیم. قطعاً کسب امتیاز 9.4 توسط هتل هما پوکت به دلیل امکانات رفاهی کامل و عالی و ارائه خدماتی بی عیب و نقص در راستای رضایتمندی مسافران در تور پوکت نوروز نیز است.

هتل نووتل وینتیج پارک پوکت

این هتل چهار ستاره در نزدیکی ساحل پاتونگ را می‌ توان یکی از بهترین هتل‌ های خانوادگی در پوکت معرفی کرد. این هتل با اتاق‌ هایی کاملاً تمیز و دارای امکانات رفاهی عالی و درجه یک همه انتظارات شما را برای اقامتی راحت و بی دغدغه فراهم می‌ کند. حتماً فراموش نکنید که غذاهای بین المللی رستوران هتل را در سفر به پوکت و بانکوک و دیگر شهر های تایلند هم امتحان کنید.
اگر بخواهیم به امکانات و ویژگی‌ های هتل نووتل پوکت اشاره کنیم می‌ توانیم باشگاه رایگان برای کودکان، استخر روباز، پارکینگ رایگان، اسپا، خدمات لاندری یا خشکشویی، کلاس‌ های یوگا، پیلاتس، ایروبیک، خدمات مانیکور و پدیکور و اینترنت رایگان را ذکر کنیم. لازم به ذکر است که امتیاز هتل 8.2 بوده و این هتل توانسته است در میان بهترین هتل های پوکت رضایت مسافران خود را به‌ خوبی جلب کند.

 

بهترین هتل های پوکت

بهترین هتل های ساحلی پوکت

پوکت را می‌ توان یکی از زیباترین و البته مورد توجه‌ ترین شهرهای ساحلی در دنیا دانست. هر ساله گردشگران زیادی برای تفریح و لذت ‌بردن از سواحل و مناظر بی‌ بدیل به این شهر سفر می‌ کنند. مسلم است که به دلیل ازدیاد مسافران، هتل های ساحلی منحصر به‌ فرد در پوکت وجود دارند که امکانات عالی و سفری لذت‌ بخش را برایتان فراهم می‌ کنند. همچنین شما با اقامت در هتل های ساحلی مانند The Shore at Katathani، SAii Laguna Phuket، Santhiya Koh Yao، V Villas Phuket که از بهترین هتل های ساحلی در پوکت هستند، قطعاً بهترین و فراموش‌ نشدنی‌ ترین لحظات را در بهترین زمان سفر به پوکت تجربه خواهید کرد.

 

جمع‌ بندی
آنچه که گردشگران زیادی را هر ساله راهی پوکت می‌ کند سواحل زیبا و خیره‌ کننده، مناظری با چشم‌ اندازی بدیع و جاذبه های گردشگری پوکت است. مسلم است در مسافرت‌ های خارجی انتخاب بهترین محل اقامت و پیداکردن بهترین هتل امری ضروری است. خوشبختانه پوکت یکی از مقاصد گردشگری است که با برخورداری از بهترین هتل‌ های درجه یک و آب و هوای پوکت هیچ جای نگرانی برای گردشگران باقی نگذاشته است. گفتنی است در سفر به پوکت هتل‌ ها و مکان‌ های اقامتی ممتاز سفر شما را راحت و رؤیایی و فراموش‌ نشدنی می‌ کنند. در این مقاله به معرفی هتل‌ های پوکت پرداختیم تا بتوانید در هنگام سفر به این جزیره با دیدی وسیع‌ تر تصمیم بگیرید.

نظرات کاربران
دیدگاه