رستوران های هند

رستوران های هند

بهترین رستوران های هند

رستوران های هند فرصتی به شما می‌ دهند تا تفاوت طعم‌ ها را تجربه کنید. به طور یقین هند کشوری است که در آن رستوران‌ های خوب و با کیفیت کم نیستند. بی‌ شک چشیدن طعم و مزه غذاهای بی‌ نظیر در رستوران‌ های این کشور می‌ تواند لذت و لحظات دلپذیر این سفر را چندین برابر کند. غذاهای هندی تجربه فرهنگ، مناطق آب و هوایی متنوع و زبان‌ های این نقطه از جهان را به نمایش می‌ گذارند. طبیعی است که گردشگران بسیاری هر ساله به هند سفر می‌ کنند تا تفاوت سرزمین‌ ها و از جمله چشیدن غذاهای مختلف را تجربه کنند. بیشتر رستوران‌ ها در هند که غذاهای هندی گیاهی با ادویه‌ های مخصوص سرو می‌ کنند در جهان مشهور هستند. با بهترین و مشهورترین رستوران‌ ها در هند لذت سفر خود را چندین برابر می‌ کنید.

بهترین رستوران هندی

در سفر پیدا کردن غذاهایی که با ذائقه سازگار باشد گاهی دشوار است. هند یکی از کشورهایی است که فرهنگ و رسوم مختلف حتی در تهیه غذا هم در آن به چشم می‌ خورد. یکی از مشکلاتی که بیشتر گردشگران ایرانی در هنگام سفر به کشورها و البته به‌ ویژه کشورهای آسیایی با آن مواجه هستند انتخاب رستوران و غذای مناسب با ذائقه‌ شان است. ما در ادامه چند نمونه از رستوران‌ های معروف بین‌ المللی و رستوران‌ های خوب هند برای ایرانیان در تور هند و سفر به این کشور دیدنی را به شما معرفی می‌ کنیم تا بتوانید هنگام سفر به هند آسوده‌ خاطر باشید و غذاهای مورد علاقه‌ تان را در کنار بازدید از جاذبه های گردشگری هند با لذت نوش جان کنید.

رستوران ساروانا بهاوان هند

saravana bhavan

اگر در بهترین زمان سفر به هند می روید و به دنبال رستورانی معروف با شعبه‌ های فراوان در شهرهای مختلف هند هستید ساروانا را پیشنهاد می‌ کنیم. این رستوران‌ های زنجیره‌ ای در ایالت‌ های غربی و جنوبی هند متمرکز هستند و به علاوه سه شعبه هم در شمال هند فعالیت می‌ کنند. این رستوران یک برند شناخته شده از رستوران‌ های هند است که غذاهای هندی، قفقازی و غذاهای آسیایی در آن پخته می‌ شود.همچنین شما می‌ توانید در این مجموعه رستوران‌ ها انواع غذاهای گیاهی اصیل هندی و غذاهای ژاپنی را در فضایی بسیار آرام و راحت و شیک میل کنید. پذیرایی با نوشیدنی در لیوان‌ های کوچک قبل از سرو غذا یکی از مشخصه‌ های رستوران ساروانا بهاوان است. یادآوری می‌ کنیم اگر سری به مونار زدید حتماً به شعبه این رستوران در نزدیکی کلیسای این شهر بروید و از غذاهای لذیذ لذت ببرید.

رستوران کاراوالی بنگلور

Karavalli Bengaluru

اگر دوست دارید که طعم غذاهای ساحل جنوب غربی هند و غذاهای خوشمزه دریایی را تجربه کنید رستوران کاراوالی بهترین است. این رستوران که در سواحل هند یعنی در قسمت ساحلی ایالت بنگلور قرار دارد در حدود سی و دو سال فعالیت خود به‌ خوبی خوش درخشیده‌ است. در این رستوران غذاهای سنتی و اصیل هندی با ادویه‌ های سنتی مانند دارچین، میخک، تازه‌ ترین سبزی‌ ها، فلفل‌ های خانگی و گوشت حیوانات دریایی تهیه می‌ شوند. همچنین در رستوران کاراوالی سرآشپز ها طعم غذاهای گذشته و فراموش شده اصیل هندی را دوباره زنده کرده‌ اند. شما می‌ توانید برای نهار یا شام در تور هند نوروز نیز به این رستوران مراجعه کنید و لذت ببرید و با خرید سوغات هند برای عزیزانتان لحظاتی خاطره انگیز را در ذهن خود ثبت کنید.

رستوران بخارا دهلی‌ نو

Bukhara New Delhi

اگر مقصد شما دهلی و دهلی‌ نو باشد حتماً با گشت‌ و گذار در سطح این شهر عظیم می‌ توانید رستوران‌ های با کیفیت و خوبی پیدا کنید. یکی از رستوران های خوب در دهلی‌ نو رستوران بخارا است که شیک و لاکچری است و سر آشپزهای آن تخصص بالایی در تهیه غذاهای شمال هند دارند.
این رستوران به پخت پیازهای سوخاری، سیکاندری نان، دال عدس بخارا، میگوهای جامبو شهرت دارد. همچنین این رستوران سطح کیفی بالایی در میان بهترین رستوران‌ های هند و رستوران های آسیایی دارد. توصیه می‌ کنیم چشیدن طعم غذاهای شمال هند در این رستوران را از دست ندهید.

 

بهترین رستوران های دهلی

رستوران آوارتانا هند

Avartana Chennai

در شهر چنای از ایالت بنگال به مجموعه هتل ITC Grand chennai Children اشاره می‌کنیم که در شرق هند با رستوران آوارتان این مجموعه هتل شهرت جهانی دارد. این رستوران بسیار لوکس است و با دقت بالایی طراحی شده است. شما می‌ توانید در این رستوران غذاهای گیاهی و غذاهای دریایی شرق و جنوب شرق هند را تجربه کنید.
گفتنی است که هندوستان با داشتن بالاترین جمعیت گیاه‌ خوار در جهان دارای رستوران‌ های بی‌ نظیر است که در آن غذاهای گیاهی هندی سرو می‌ شوند. همان‌ طور که می‌ دانید غذاهای گیاهی هندی بسیار متنوع هستند و به علاوه طرفداران بسیاری هم دارند.

رستوران امریکنو هند

Americano Mumbai 

اگر شما به غرب هند و به بمبئی سفر کنید اولین چیزهایی که توجه شما را به خود جلب می‌ کنند شلوغی و انواع رستوران در این شهر است. رستوران‌ های بین‌ المللی بسیاری در این شهر تأسیس شده‌ اند که شهرت جهانی هم دارند. یکی از آنها رستوران امریکانو است که با سبک آمریکایی، مدرن، محیط گرم و آرام غذاهای کالیفرنیایی را در بمبئی طبخ می‌ کنند.
به علاوه این رستوران در لیست 100 رستوران برتر آسیایی قرار دارد و رتبه 80 را در این لیست به خود اختصاص داده ‌است. فراموش نکنید که اگر به رستوران شیک و مجلل علاقه‌ مند هستید، باید سری به رستوران آمریکانو بزنید و ساعاتی لذت‌ بخش را تجربه کنید.

رستوران ایرانی مانکی در دهلی نو

Monkey

شاید شما علاقه‌ مند هستید که در سفر به هند علاوه بر غذاهای هندی، به رستورانی بروید که غذاهای ایرانی هم طبخ می‌ کند. خوب است بدانید که رستوران مانکی در دهلی‌ نو یکی از بهترین رستوران ‌های هند است که با فضای زیبا و جذاب خود و طعم بی‌ نظیر غذاهایش توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌ کند.
یکی از غذاهای بسیار مشهور این رستوران Berry Pulao آلو پلو و همچنین املت خوشمزه ایرانی برای صبحانه است که طعم آنها را هرگز فراموش نخواهید کرد. با ما همراه بمانید تا چند رستوران محبوب دیگر را هم در NPK به شما معرفی کنیم.

 

رستوران های ایرانی در دهلی

رستوران نوش جون در دهلی نو

Noshe Joon

رستوران نوش جون با ساندویچ‌ های بسیار خوشمزه‌ اش در قلب دهلی معروف است. این رستوران با انواع ساندویچ‌ ها مانند کوکوها، فلافل، انواع کباب‌ ها، پیتزاها و بشقاب‌ های غذای ایرانی‌ اش از شما پذیرایی می‌ کند.
همچنین این رستوران به طرزی اعجاب‌ آور دستور تهیه غذاهای سنتی ایرانی را کامل و دقیق اجرا می‌کند و هر غذایی با طعم اصیل‌ اش سرو می‌ شود. شاید باورتان نشود اما طعم غذاها در این رستوران حتی از رستوران های داخل ایران خوشمزه‌ تر است و به‌ این‌ ترتیب گردشگران ایرانی را مجذوب خودش کرده است.

رستوران دم پخت هند

Dum Pukht

پیشنهاد بعدی رستوران دم پخت است که بسیار مجلل و شیک است و غذاهای حلال طبخ می‌کند. یک نکته مهم این است که این رستوران با دکوراسیون و فضایی بسیار دلپذیر پذیرای نه تنها مسلمانان بلکه گردشگرانی از گوشه‌ کنار دنیا است. کیفیت بالای غذاهای این رستوران و طعم بی‌ نظیر آنها در کنار فضایی بسیار دل‌ انگیز بسیاری از افراد مشهور را هم راهی این رستوران کرده است. خوردن غذایی خوشمزه و حلال در محیطی سرشار از آرامش و زیبایی در محله چاناکیاپوری دهلی در هتل ICT تبدیل به یکی از بهترین تصمیم‌ های زندگی‌ تان خواهد شد.

رستوران نمک هند

Namak Restaurant 
رستوران نمک فضایی لوکس و مدرن دارد و یکی از بهترین و معروف‌ ترین رستوران‌ های هند در سراسر کشور هند است که غذای حلال طبخ می‌ کند. علاوه بر فضای دلپذیر این رستوران پرسنلی مجرب و سرآشپزهای حرفه‌ ای نیز دارد. همچنین خدماتی مانند موسیقی زنده به مشتریان ارائه می‌ شود که طعم و خاطره‌ غذاهای خوشمزه را ماندگار می‌ کند. همچنین این رستوران خدماتی به افراد کم‌ توان و ناتوان ارائه می‌ کند تا آنها هم از سپری‌ کردن ساعاتی خوش در این رستوران لذت ببرند.
لازم است یادآوری کنیم که پارکینگ اختصاصی و پذیرش مستر کارت و کارت اعتباری اکسپرس از دیگر خدمات این رستوران برای گردشگران است. این رستوران که در بزرگراه وسترن اکسپرس بمبئی و در هتل ساهارا استار قرار گرفته از ساعت 12:30 تا 15 عصر و 19 تا 12 شب از گردشگران پذیرائی می‌ کند.

 

جمع‌ بندی
همان‌ طور که در این مقاله یادآور شدیم هند رستوران‌ های معروف و شناخته شده زیادی دارد که هم برای گردشگران ایرانی و هم برای گردشگران سایر کشورها جذاب هستند.
می‌ دانید که هندی‌ ها علاوه بر فرهنگ به غذای ایرانی هم علاقه دارند و در رستوران‌ های این کشور می‌ توانید نشانه‌ هایی از غذا و فرهنگ پارسیان را مشاهده نمایید. حالا که در این مطلب به معرفی تعدادی از رستوران‌ های هندی پرداختیم می‌ توانید در سفر به این کشور زیبا بدون دغدغه رستوران محبوب خود را انتخاب کنید و سفرتان را خاطره‌ انگیزتر نمایید.
یکی از لذت‌ بخش‌ ترین قسمت‌ های سفر به هندوستان، انتخاب بهترین رستوران‌ های هند است که بتوانید لحظاتی شاد و مفرح را همراه غذاهای اصیل و سنتی در این مکان‌ ها رقم بزنید.

نظرات کاربران
دیدگاه