رستوران های پاتایا

رستوران های پاتایا

بهترین رستوران های پاتایا

بعد از گشت‌ و گذار در شهر و بازدید از مکان‌ های دیدنی پاتایا موضوعی که اهمیت پیدا می‌کند غذاخوری‌ ها و رستوران های پاتایا است. در این شهر ساحلی تنوع غذایی بسیار زیاد است و این موضوع توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. رستوران‌ های متنوعی در شهر پاتایا وجود دارد که سعی دارند خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه دهند. اگر قصد سفر به شهر پاتایا را دارید و می‌ خواهید از رستوران‌ های شناخته‌ شده آن اطلاع پیدا کنید تا پایان این مقاله با NPK همراه باشید.

رستوران رویال گریل روم

شکوه و زیبایی این رستوران و غذاهای بی‌ نظیر آن زبانزد خاص و عام است. اگر با تور پاتایا سفر می‌ کنید می‌ توانید زمانی را برای بازدید از این رستوران اختصاص دهید تا علاوه بر صرف غذاهای خوشمزه از مناظر زیبای اطراف آن نیز لذت ببرید. این رستوران در هتل رویال کلیف واقع شده است و شما می‌ توانید علاوه بر صرف غذا امکان تجربه اقامت در این هتل را نیز داشته باشید.

رستوران گلس هاوس پاتایا

اگر به دنبال رستورانی هستید که در حین صرف غذا از آرامش و سکون غروب‌ های آن نیز لذت ببرید گلس هاوس می‌ تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این رستوران زیبا با مناظر دل‌ انگیز سواحل پاتایا و غذاهای دریایی لذیذی که دارد می‌ تواند خاطره‌ ای به‌ یاد ماندنی از پاتایا را در ذهن شما ثبت کند. ساختمان شیشه‌ ای این رستوران می‌ تواند مکانی مناسب برای برگزاری جشن‌ های مورد نظر شما باشد.

رستوران رادیوس پاتایا

صرف غذا در هوای آزاد برای برخی افراد لذت‌ بخش است و آن را به‌ عنوان گزینه‌ ای مهم در انتخاب محل صرف غذای خود در نظر می‌ گیرند. رادیوس این ویژگی را دارد و هنگام صرف وعده‌ های غذایی در این رستوران می‌ توانید از مناظر ساحلی زیبا و هوای دلپذیر آن لذت ببرید. این رستوران پر طرفدار از جمله بهترین رستوران های پاتایا است که هم از غذاهای آسیایی و هم از غذاهای اروپایی در منوی غذایی خود به مشتریان ارائه می‌ دهد. در این مکان دیدنی از ایستگاه‌ های غذایی برای راحتی هر چه بیشتر مشتریان در تور تایلند استفاده می‌ شود و برای افرادی که تمایل ندارند در فضای آزاد غذای خود را صرف کنند مکانی با امکانات خاص در نظر گرفته شده است.

رستوران روئن تای پاتایا

روئن تای یکی دیگر از رستوران‌ های شناخته‌ شده در پاتایا است که طرفداران خاص خود را دارد. اگر می‌ خواهید بعد ها در جمع‌ های خانوادگی در مورد فرهنگ و غذاهای سنتی تایلند حرفی برای گفتن داشته باشید می‌ توانید از تجربة حضور در رستوران روئن تای استفاده کنید. در این رستوران پرهیاهو که محیط داخلی آن نیز به سبک سنتی تزیین شده است علاوه بر صرف غذا می‌ توانید شاهد مراسم‌ ها و جشن‌ های محلی در آب و هوای پاتایا باشید که باعث جذابیت بیشتر این رستوران شده است.

رستوران شوگر هات پاتایا

این رستوران زیبا سعی کرده است وعده‌ های غذایی را مطابق با سلیقة اغلب مشتریان در قالب غذاهای تایلندی، اروپایی و دریایی در منوی خود جای دهد هرچند که سهم غذاهای تایلندی در این منو بیشتر است. شما می‌ توانید در رستوران شوگر هات در فضایی دلنشین همراه با موسیقی‌ هایی متنوع به صرف غذای خود بپردازید و از امتحان‌ کردن غذاهای تایلندی شگفت‌ زده شوید.

رستوران موم آروی پاتایا

اگر به غذاهای تایلندی علاقه دارید می‌ توانید در سفر خود به تایلند بازدید از رستوران موم آروی را در اولویت سفر خود در کنار بازدید از جاذبه های گردشگری پاتایا قرار دهید. موقعیت این رستوران محبوب، همواره افراد زیادی را به سمت این رستوران سوق می‌ دهد تا از تجربه صرف غذا در یکی از بهترین رستوران های پاتایا که در محیطی رو به دریا قرار دارد نهایت بهره را ببرند. لازم به ذکر است که هنگام صرف غذا می‌ توانید از اجرای موسیقی زنده نیز لذت ببرید که این کار ممکن است صرف غذا را برای شما خوشایند تر کند.

رستوران ایندین بای نیچر پاتایا

در شهر پاتایا رستوران‌ هایی هم وجود دارند که غذاهای سایر کشورها را ارائه می‌ دهند یکی از این رستوران‌ ها ایندین بای نیچر است. در این رستوران می‌ توانید غذاهای هندی سفارش دهید و طعم غذاهای خاص این کشور را در تور پاتایا نوروز نیز بچشید. در این رستوران منحصر به‌ فرد غذاهای سنتی به شیوه‌ ای پیشرفته و جدید به مشتریان ارائه می‌ شود و به همین دلیل افراد زیادی جذب این رستوران می‌ شوند.

رستوران کاپریس پاتایا

در هتل رویال کلیف پاتایا رستورانی زیبا به نام کاپریس وجود دارد که با محیط آرام و دلنشین خود افراد زیادی را به خود جذب کرده است. صرف غذا در تراس با منظرة اقیانوس می‌ تواند تجربه‌ ای شگفت‌ انگیز را در زندگی شما به یادگار بگذارد و این از جذابیت‌ های کم‌ نظیر این رستوران است. در این رستوران غذاهای متنوع بین‌ المللی سرو می‌ شود که همراه با اجرای موسیقی زنده طعم آنها دل‌ پذیرتر هم می‌ شود.

رستوران کاسا پاسکال پاتایا

کاسا پاسکال یکی از رستوران‌ های محبوب در شهر پاتایا است که غذاهای متنوع بین‌ المللی را به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. در این رستوران به کیفیت غذا اهمیت زیادی داده می‌ شود و تلاش زیادی برای جلب رضایت مشتریان می‌ شود. غذاهای دریایی در منوی این رستوران از اهمیت زیادی برخوردار است و مشتریان توجه خاصی به این غذاها دارند.

رستوران سوتانگراک پاتایا

این رستوران کوچک را هم می‌ توان در فهرست بهترین رستوران های پاتایا قرار داد. این رستوران غذاهای دریایی لذیذی به مشتریان خود ارائه می‌ دهد که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. غذاهای خوشمزة این رستوران با قیمت مناسبی که دارند باعث شده است که از لحاظ اقتصادی برای گردشگران بسیار مقرون‌ به‌ صرفه باشد. این رستوران با مناظر زیبای اطراف آن و موقعیتی که در کنار دریا دارد گزینه مناسبی برای صرف غذا به شمار می‌ رود.اگر در هتلی از هتل های پاتایا اقامت کردید و قصد رفتن به یک رستوران خوب را داشتید می توانید به این محل مراجعه کنید.

 

رستوران های پاتایا

رستوران ریمپا لامپین پاتایا

این رستوران زیبا به علت مناظر زیبای دریا در اطراف آن در این منطقه بسیار پر طرفدار است. غذاهای تایلندی متنوعی که این رستوران به مشتریان خود ارائه می‌ دهد و خدمات مناسبی که کارکنان آن ارائه می‌ دهند بر محبوبیت آن می‌ افزاید. دیدن غروب خورشید از ریمپا لامپین از جذابیت‌ های دیگر این رستوران است که می توانید در بهترین زمان سفر به پاتایا نیز از آن دیدن کنید.

رستوران ریم تالای پاتایا

ریم تالای از رستوران‌ های پاتایا است که در موقعیتی رو به دریا قرار دارد و به سبک سنتی در فضای باز ساخته شده است. این رستوران غذاهای دریایی دارد که در بین مشتریان بسیار پرطرفدار هستند. وزیدن نسیم خنک دریا زمان صرف غذا فضایی دلپذیر ایجاد می‌ کند که مشتریان از آن بسیار لذت می‌ برند. این رستوران هم در داخل و هم خارج از رستوران برای صرف غذا امکان نشستن دارد و برای جمع‌ های خانوادگی و دوستانه در تور خارجی پاتایا مکان مناسبی است.

رستوران پنج ستاره جی پاتایا

اگر به غذاهای گیاهی و سبزیجات علاقه دارید و یا گیاهخوار هستید هنگام بازدید از پاتایا حتماً از رستوران پنج ستاره جی دیدن کنید. در این رستوران می‌ توانید غذاهای گیاهی متنوع که با مواد تازه درست شده‌ اند سفارش دهید و از سلامت و ارگانیک بودن آنها اطمینان داشته باشید. این رستوران با غذاهای گیاهی خود مورد توجة بسیاری از گردشگران قرار گرفته است و با غذاهایی مطلوب توانسته است در بین رستوران های پاتایا رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند.

 

بهترین رستوران های

نظرات کاربران
دیدگاه