مراکز خرید پاتایا

مراکز خرید پاتایا

مراکز خرید تایلند

پاتایا شهری در ساحل شرقی خلیج کشور تایلند است. در واقع پاتایا یک شهر تفریحی با سواحل شگفت‌انگیز و زیبا است. به همین دلیل در اغلب موارد گردشگران تور تایلند پاتایا را شهری با سواحل خیره‌ کننده، ورزش‌ های هیجان‌ انگیز آبی و تفریحات شبانه‌ می‌ شناسند. از آنجایی که پاتایا از جمله شهرهای نسبتاً ارزان تایلند به حساب می‌آید، در نتیجه این شهر پر از مراکز خرید، پاساژ‌ها، بازارها و مارکت‌‌ های بسیار متنوع است. بنابراین شما می‌ توانید با هر بودجه‌ ای که دارید به گردش و خرید در این شهر بپردازید. از این رو ما ‌در این مقاله از NPK قصد داریم تا به معرفی مراکز خرید پاتایا بپردازیم.

بهترین مراکز خرید پاتایا

بسیاری از گردشگران، شهر پاتایا را به عنوان یکی از شهرهای تایلند که مارکت‌ های مختلف و زیادی برای خرید دارد می‌ شناسند. شما به عنوان توریست می‌ توانید تقریباً هر آنچه را که احتیاج دارید، در مراکز خرید پاتایا و پاساژ های پاتایا پیدا کرده و خریداری کنید. پاساژهای پاتایا شامل فرشگاه‌ های بزرگ و بازارهای شبانه پاتایا ارائه کننده برندهای شناخته شده و مشهور نیز هستند. علاوه بر این مراکز خرید این شهر دارای فروشگاه‌ هایی که لباس‌ های تایلندی، انواع سوغاتی و صنایع دستی این کشور را ارائه می‌ کنند، نیز هستند.

مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا

مرکز خرید فستیوال شهر پاتایا نه تنها از جمله مهم‌ ترین مراکز خرید شهر پاتایا است، بلکه یکی از مهم‌ ترین مراکز خرید کشور تایلند نیز به شمار می‌آید. مرکز خرید فستیوال پاتایا یکی از بلندترین و بزرگترین ساختمان‌های واقع شده در سواحل پاتایا است. مرکز خرید فستیوال شهر پاتایا که در سال 2009 راه‌ اندازی شده است، توانسته با ایجاد فضایی منحصر به فرد با بیش از ۳۰۰ مغازه، مورد توجه گردشگران و افراد محلی قرار گیرد. معماری مرکز خرید فستیوال نیز با سبک معماری معاصر و معتبر ترین مراکز جهان هم‌ تراز است.
مرکز خرید فستیوال پاتایا شامل فروشگاه‌ های ارائه کننده برندهای مشهوری مانند: زارا (Zara)، کلوین کلین (Clavin Klein)، مارک اند اسپنسر (Marks and Spencer)، اسپریت (Esprit)، اچ‌ اند ام (H&M) و دیور (Dior) است. علاوه بر این، توریست‌ ها می‌ توانند در مرکز خرید فستیوال به برندهایی مانند: جیورجیو آرمانی (Giorgio Armani)، سوپریم (Supreme) و غیره نیز دسترسی پیدا کنند. جالب است بدانید که شما می‌ توانید در مرکز خرید فستیوال از مجموعه مراکز خرید پاتایا به لوازم الکتریکی مارک‌ های کانن (Canon) و سامسونگ نیز دسترسی داشته باشید.
در طبقه همکف مرکز خرید فستیوال پاتایا، فروشگاه‌ های مواد غذایی زیادی و رستوران های پاتایا نیز وجود دارند، بنابراین اگر دوست دارید غذاهای ژاپنی را تجربه کنید، حتماً سری به رستوران اوشی رامن بزنید. بهتر است بدانید که مرکز خرید فستیوال پاتایا در پاتایا جنوبی، جاده ساحلی پاتایا واقع شده و همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11 شب باز است.

مرکز خرید ترمینال ۲۱ پاتایا

مرکز خرید ترمینال ۲۱ یکی دیگر از جذاب‌ ترین مراکز خرید پاتایا در کشور تایلند است. جالب است بدانید که مرکز خرید ترمینال 21 با الهام از شش شهر دنیا ساخته شده است. ممکن است در سفر به تایلند و دیدن این مرکز خرید از ظاهر و نمای بیرونی آن متعجب شوید، زیرا در بخش بیرونی آن یک هواپیمای واقعی قرار داده شده است.
مرکز خرید ترمینال ۲۱ شهر پاتایا، در واقع یک ساختمان شش طبقه است و حدود ۲۵۰ فروشگاه دارد که نماینده کشورهای مختلف هستند. شما در این مرکز خرید می‌ توانید به برندهایی مانند اچ‌ اند ام، آدیداس، آسیکس و سایر برندهای شناخته شده‌ دنیا دسترسی پیدا کنید. این مرکز خرید در ترمینال ۲۱ در شهر پاتایا، چون بوری، بنگ لامونگ واقع شده و این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب در تور پاتایا نوروز نیز دایر است.

 

مراکز خرید پاتایا

مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا

مرکز خرید رویال گاردن پلازا از جمله زیباترین و مهم‌ترین مراکز خرید پاتایا است. هر گردشگری که گذرش به این مرکز خرید افتاده است، بیان می‌کند که در بدو ورود به این مرکز خرید از مجموعه مراکز خرید پاتایا، یک بادکنک با رنگ زرد روشن که از پشت بام بیرون زده است و یک هواپیمای قرمز رنگ که نیمه آن داخل ساختمان مرکز خرید فرو رفته است، به چشم می‌خورد.
این مرکز خرید شامل برندهای مشهوری مانند جاسپال (Jaspal)، پاندورا (Pandora)، اسپریت (Esprit) و بسیاری دیگر است. اگر قصد دارید به روزترین و زیباترین جواهرات روز را در بهترین زمان سفر به پاتایا ببینید، می‌توانید به فروشگاه سوارفسکی (Swarovski) که در این مرکز خرید وجود دارد، مراجعه کنید. رویال گاردن پلازا در پاتایای جنوبی، جاده ساحلی پاتایا واقع شده است. در تور پاتایا این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب دایر است.

مرکز خرید اوت لت پاتایا

اگر می‌خواهید تجربه خرید مناسب با قیمت های مناسب و نسبتاً کم را در یکی از ارزانترین مراکز خرید پاتایا داشته باشید، جایی بهتر از اوتلت مال پاتایا نخواهد بود. برندهای معتبر بین‌المللی در این مرکز خرید، اجناس خود را با حدود ۴۰ تا ۷۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسانند. مرکز خرید اوتلت مال پاتایا، ساختمانی نارنجی رنگ است که در بخش بیرونی آن درخت‌های نخل کاشته شده است.
بهتر است بدانید که این مرکز خرید در شهر پاتایا دارای دو بخش اصلی اوتلت مال و پرومیوم فشن مال است. در تور خارجی پاتایا در بخش اوتلت مال می‌ توانید به برندهای معتبری مانند آدیداس، نایک، بنتون، اسپریت، لیوایز، کمل اکتیو، لاکوست، تیمبرلند، سامسونیت و غیره دسترسی پیدا کرده و محصولات این برندها را با تخفیف‌ های بسیار خوب خریداری کنید. اوتلت مال شهر پاتایا در جاده شوکومویت، جاده تیپراسیت واقع شده است. ساعات کاری اوتلت مال در جزایر پاتایا همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

 

بازار شناور پاتایا

مرکز خرید میموزا پاتایا

مرکز خرید میموزا یکی از زیباترین، رنگارنگ‌ ترین و جذاب ترین مراکز خرید پاتایا است. لازم به ذکر است که ساختار مرکز خرید میموزا از شهر روستایی کلمار که یک شهر مرزی در مرز فرانسه و آلمان است، الهام گرفته شده است. جالب است بدانید که معماری این مرکز خرید نیز مانند شهر کلمار بر مفهوم شهر عشق تاکید دارد. در حقیقت، ساختمان‌های دوره رنسانس، وجود فواره‌های آب روشن به همراه موسیقی، کانال‌ های زیبا و آسیاب‌های بادی، همه و همه سبب افزایش جذابیت مرکز خرید میموزا شده است.
مرکز خرید میموزا شامل بیش از ۳۰۰ مغازه، کافه، بار و رستوران است. مغازه‌های این مرکز خرید، دارای انواع صنایع دستی، سوغاتی، اسباب‌بازی، لباس و لوازم مربوط به مد و فشن هستند. مرکز خرید میموزا در شهر پاتایا، جومتین، چانگ وات چورن بوری، آمفو ساتاهیف، تامبون نام چام تیان و جاده شوکومبیت واقع شده است و همیشه و در تور تایلند نوروز نیز، هر روزه از ساعت 11 صبح الی 9 شب پذیرای گردشگران است.

مرکز خرید سنترال مارینا پاتایا

مرکز خرید سنترال مارینا یکی دیگر از شناخته شده‌ ترین مراکز خرید پاتایا است که در بخش شمالی این شهر واقع شده است. حیاط این مرکز خرید مملو از گیاهان گوناگون در آب و هوای پاتایا بوده و فضای داخلی چشم‌گیری نیز دارد. سوپر مارکت بزرگ بیگ سی در بخش انتهایی این مرکز خرید قرار داشته و به همین دلیل بسیاری از افراد مرکز خرید سنترال مارینا را با عنوان مرکز تجاری بیگ سی شمال نیز می‎شناسند.
در این مرکز خرید علاوه بر دسترسی داشتن به انواع فروشگاه‌های پوشاک و مد، جواهرات، برند‌های شناخته‌ شده مختلف مانند لیوایز، باتا و لی‌ جینز، به فروشگاه‌های ارائه کننده سوغات و صنایع دستی تایلند نیز دسترسی خواهید داشت که می توانید در کنار بازدید از جاذبه های گردشگری پاتایا از آنها نیز دیدن و خرید کنید. در طبقه اول این مرکز خرید می‌ توانید فروشگاه‌هایی که اجناس با مارک‌های محلی و معتبر تایلندی را به فروش می‌ رسانند، نیز پیدا کنید. بخش IT این مرکز خرید از مجموعه مراکز خرید پاتایا شامل فروشگاه‌ های ارائه کننده وسایل برقی و اسباب‌ بازی‌ های خاص است.
علاوه بر این باید بدانید که مرکز خرید سنترال مارینا دارای گزینه‌های زیادی برای غذا خوردن است. شما به عنوان توریست در این مرکز خرید می‌توانید همه جور غذا و نوشیدنی تایلندی، ایتالیایی، چینی، ژاپنی، هندی و مدیترانه‌ای را پیدا کنید.

آدرس مرکز خرید سنترال مارینا واقع در پاتایا شمالی، جاده دوم پاتایا است و این مرکز خرید همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11 شب باز است.

بازار شناور پاتایا

مطمئناً شما نیز تصاویر بازارهای شناور تایلند را دیده‌ اید. یکی از معروف‌ترین و شناخته شده‌ ترین مراکز خرید این منطقه بازار شناور آن است. این بازار همانطور که نامش گویا است، بر روی آب‌ های منطقه ساحلی جامتین قرار دارد. فروشندگان این بازار از ساعت 10 صبح تا 11 شب، محصولات متنوع خود را درون قایق‌ های چوبی کوچک به فروش میرسانند.
جالب است بدانید که این منطقه خرید با چندین موزه و نمایشگاه محلی که دارد، به عنوان یکی از پر ترددترین مکان‌های گردشگری پاتایا شناخته می‌شود. گردشگران می‌توانند در بازار شناور پاتایا که از بهترین مراکز خرید پاتایا است، انواع محصولات اعم از پوشاک، مواد غذایی، زیورآلات و سوغاتی‌ های محلی را خریداری کنند. شایان ذکر است که چندین رستوران شناور نیز در این منطقه آماده پذیرایی از خریداران و گردشگران هستند.
نظرات کاربران
دیدگاه