هتل های پاتایا

هتل های پاتایا

بهترین هتل های پاتایا

هتل های پاتایا ممکن است یکی از سرچ‌ های شما در این چند وقت اخیر باشد. شاید شما هم از آن دسته از افرادی هستید که ایده سفر به پاتایا به ذهنتان آمده است ولی هنوز نمی‌ دانید در کجا اقامت کنید. اگر به دنبال لیست بهترین هتل‌ های پاتایا هستید، باید بدانید که به دلیل جاذبه‌ های گردشگری پاتایا و طبیعت فوق‌ العاده‌ ای که پاتایا دارد، یکی از نقاط پر گردشگر تایلند است و هر ساله مسافران زیادی از این شهر زیبا دیدن می‌کنند. در اینجا قرار است به معرفی لوکس‌ ترین و با کیفیت‌ ترین هتل‌ های پاتایا بپردازیم. با خواندن این مطلب NPK  با بهترین هتل‌ های این شهر آشنا می‌ شوید.

هتل موج پاتایا

Wave Hotel Pattaya

هتل موج پاتایا یکی از لوکس‌ ترین هتل‌ های پاتایا زیبا است که به دلیل موقعیت مکانی فوق العاده‌ ای که دارد، سفر را برای مسافران تور پاتایا دو چندان لذت بخش می‌کند. این هتل لوکس در نزدیکی دریا واقع شده است و شما می‌ توانید با چند دقیقه پیاده روی خود را به ساحل رسانده و از زیبایی‌ های آن بهره‌مند شوید. علاوه بر این اگر علاقه‌مند به آفتاب گرفتن هستید و تمایل دارید در مکانی خلوت‌ تر و به دور از شلوغی‌ های ساحل به آفتاب گرفتن بپردازید باید بدانید که این هتل دارای یک استخر بسیار بزرگ و لاکچری است که شما می‌ توانید از آن استفاده کنید.
فضای شاد و مفرح این هتل به گونه‌ ای طراحی شده است که شما بتوانید هر ساعتی از شبانه روز که علاقه‌مند به تفریح هستید از برنامه‌ هایی که در این هتل برای شما تدارک دیده شده استفاده کنید.
اگر علاقه‌مند به مکان‌ هایی هستید که توام با فضای مدرن و راحتی که برای شما تدارک‌ دیده‌ شده، طراحی‌ های کلاسیک هم دارد، این هتل انتخاب مناسبی است. این هتل از هتل های پاتایا دارای رستورانی با محیط بسیار سرگرم‌ کننده است. کافه کادیلاک پر زرق‌ و برق دهه چهلی که غذاهای آسیایی و آمریکایی سرو می‌کند و ماشینی متعلق به سال 1940، نمونه‌ ای از دکوراسیون‌ های خاص با طراحی کلاسیک این هتل هستند.
از مزیت‌ های دیگر این هتل می‌ توان به نزدیکی به مراکز تجاری و مراکز خرید پاتایا و مکان های تفریحی به علت قرار گرفتن در مرکز شهر اشاره کرد و همچنین از سری امکاناتی که به شما ارائه می‌ شود می‌ توان به دسترسی تمامی مسافران به آی مک و آی پد اشاره کرد. در انتها اگر بخواهیم به مزیت رقابتی فوق‌ العاده این هتل در پاتایا اشاره کنیم، باید بگوییم شما با سه روز اقامت در این هتل مشمول 50 درصد تخفیف می‌ شوید.

هتل گراند سنتر پویینت پاتایا

Grande Centre Point Pattaya

یکی دیگر از زیبا و خوش‌ منظرترین هتل‌ های این شهر، هتل گراند سنتر در شمال شهر پاتایا است. این هتل در یکی از مرتفع‌ ترین نقاط پاتایا ساخته شده است که منظره‌ ای فوق‌ العاده عجیب و خاطره‌ انگیز از شهر به مهمانان ارائه می‌ دهد. اگر علاقه‌ مند هستید در هنگام صرف شام منظرة نورانی شهر زیر پایتان باشد، این هتل مخصوص شما است. این رستوران در پشت‌ بام هتل واقع شده است که یکی از بهترین لوکیشن‌ رستوران های پاتایا است.
نزدیکی این هتل به سواحل پاتایا و مرکز شهر دسترسی آسان به مراکز تجاری و تفریحی را برای شما ممکن می‌ کند. اتاق‌ هایی به رنگ آبی توأم با مرجان‌ هایی زیبا طراحی این هتل به سبکی نوین و جذاب است که برای شما تداعی‌ کننده اقیانوس است.
از مزیت‌های تفریحی این هتل، پارک آبی و Rolling Ball در آن است که شما می‌ توانید حتی در خود هتل لحظات خاطره‌ انگیز و فوق‌ العاده‌ ای را برای خود و خانواده‌ تان بسازید. علاوه بر این اگر به ورزش‌کردن در تور پاتایا نوروز علاقه‌ مندید باید بدانید مراکز ورزشی لوکس این هتل از هتل های پاتایا در این امر به شما کمک می‌ کند.

 

هتل های پاتایا

هتل ای وان پاتایا

One Patio Hotel Pattay

اگر علاقه‌ مند به فضاهای آرام و ‌دور از هیاهو هستید، هتل ایوان پاتایا تصمیم عاقلانه‌ ای است. هتل ایوان پاتایا یکی از هتل‌ هایی است که با طراحی مدرن ولی سادة خود یک محیط بزرگ و لذت‌ بخش در عین‌ حال به دور از هیاهو را برای استراحت شما و خانواده‌ تان در بهترین زمان سفر به پاتایا فراهم می‌ کند. مزیت فوق‌ العاده خوبی که این هتل دارد نزدیکی به رستوران‌ های متنوع و زیبایی است که در اطراف این مکان واقع شده‌ اند. اگر در این هتل ساکن شوید می‌ توانید تنها با چند دقیقه پیاده‌ روی از غذاهای جالب و متنوع آسیایی امتحان کنید. نزدیکی به مراکز تفریحی، تجاری و ساحل هم باعث صرفه‌ جویی هرچه بیشتر در وقت شما در تور تایلند می‌ شود.

هتل مرکور پاتایا اوشن پاتایا

Mercure Pattaya Ocean Resort

از هتل‌ های چهار ستاره پاتایا که امکانات خوب و متنوعی دارد، می‌ توان به هتل مرکیور پاتایا اشاره کرد. این هتل چهار ستاره 210 اتاقی با پذیرش 24 ساعته آماده خدمت‌ رسانی به شما و همراهانتان است. برخی از اتاق‌ های این هتل ویو اقیانوس دارد که شما می‌ توانید در زمان اقامت‌ داشتن در آن نهایت استفاده را از منظره داشته باشید.
پارک آبی و استخر روباز از تفریحات آبی این هتل در تور خارجی پاتایا است که برای تفریح مسافران تعبیه شده است. رستوران این هتل تنوع گسترده‌ ای از انواع غذاهای محلی و بین‌ المللی را شامل می‌ شود تا مسافران بتوانند با خیال راحت غذای دلخواه خود را سفارش دهند.

هتل مونترا پاتایا

The Monttra Pattaya

یکی دیگر از هتل‌ های لوکس و پنج‌ ستاره پاتایا که در پاتایای جنوبی واقع شده است، هتل مونترا است که امکانات کم‌ نظیری در اختیار مهمانان خود قرار می‌ دهد تا در زمان اقامت بهترین لحظات را تجربه کنند. این هتل پنج‌ ستاره از مجموع هتل های پاتایا دارای استخر روباز و باغ بی‌ نظیری در آب و هوای پاتایا است که شما حتی در خود هتل هم می‌ توانید حسابی خوش بگذرانید. باغ سرسبز و دنجی که این هتل دارد مخصوص آن دسته از علاقه‌ مندانی است که به فضاهای سرسبز و پر از درخت علاقه‌ مندند.
از امکانات تفریحی دیگر این هتل می‌ توان به اتاق ماساژ و رستوران لاکچری آن اشاره کرد. هر اتاق از اتاق‌ های این هتل دارای تلویزیون تخت است که تجربه تماشای هیجان‌ انگیزی را برای شما فراهم می‌کند. مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، مسافرانی که در هتل‌های دیگر شهر پاتایا ساکن هستند نیز می‌ توانند از برخی از امکانات این هتل با پرداخت هزینه جداگانه استفاده کنند.

هتل رویال کلیف پاتایا

Royal Cliff Beach Hotel

به‌ عنوان آخرین هتل معرفی شده در این مقاله لازم می‌ دانیم شما را با هتل پنج‌ ستاره و فوق‌ العاده رویال کلی آشنا کنیم. این هتل زیبا و لوکس دارای 474 اتاق با نمای کوه یا دریا است که در هر دو حالت مناظر شگفت‌ انگیزی برای مهمانان این هتل فراهم کرده است. یکی از مهم‌ ترین مزیت‌ های این هتل ساحل اختصاصی آن است.
اگر شما هم علاقه‌ مند به ورزش‌ کردن حتی در حین سفر هستید این هتل با امکاناتی نظیر زمین تنیس، بیلیارد، سونا، جکوزی، استخر روباز و سالن بدنسازی گزینه خوبی برای میزبانی از شما است. اگر مایل هستید در این سفر غذاهای جدید امتحان کنید شاید برایتان جالب باشد که بدانید این هتل از هتل های پاتایا دارای رستوران‌ های هندی است که غذای هندی سرو می‌ کند.

 

بهترین هتل های پاتایا

سخن آخر
در این مقاله سعی بر این بود که با بررسی کامل به لیستی مختصر و مفید از بهترین هتل های پاتایا اشاره کنیم که می‌ تواند میزبان خوبی برای شما و همراهانتان در این سفر باشد. همچنین خلاصه مفیدی از مهم‌ ترین مزیت‌ های هر هتل را هم بررسی کردیم تا شما در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

نظرات کاربران
دیدگاه