مراکز خرید مشهد

مراکز خرید مشهد

معرفی مراکز خرید مشهد

بسیاری از افراد معتقدند که مراکز خرید مشهد از جمله جاذبه‌ های دیدنی این شهر به شمار آمده و هر سال میزبان گردشگران بسیار زیاد هستند. مسلما یکی از جذاب‌ترین اقدامات در سفر به مشهد، گردش در بهترین مراکز خرید شهر مشهد است. مسافران می‌توانند با گردش در این مراکز وسایل مورد نیاز و سوغاتی‌های خود را خریداری کنند. در ادامه شما را با چند مورد از بهترین مراکز خرید در مشهد آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق در منطقه تجاری گردشگری سپاد، شهر مشهد قرار دارد. اولین موردی که درباره این سازه بسیار زیبا توجه‌ ها را به خود جلب می‌کند، معماری مدرن و اسلامی آن است. معماری این پاساژ به گونه‌ای است که ساختاری شبیه به الماس‌ در بخش گنبدی پاساژ قرار دارد. از همین جهت است که این مجتمع تجاری، الماس نامگذاری شده است.
مرکز خرید الماس، ۶ طبقه دارد و در خود بیش از ۱۵۰۰ واحد تجاری، رستوران‌های متنوع، فست فود، کافی شاپ، پارکینگ طبقاتی، سالن نمازخانه، سالن اجتماعات، آب‌ نمای جامپینگ و آژانس‌ هواپیمایی را جای داده است.
واحدهای تجاری پاساژ الماس شامل، فروشگاه‌های لوازم‌ خانگی، ظروف و کریستال، پوشاک برند، کیف و کفش، کامپیوتر و تلفن همراه، صنایع دستی و غیره بوده و تقریبا هیچکس از مرکز تجاری الماس دست خالی، بیرون نمی‌آید.
- آدرس مجتمع تجاری الماس شرق مشهد: استان خراسان رضوی، شهر مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی.
تلفن روابط عمومی مجتمع تجاری الماس شرق مشهد: ۰۵۱۳۷۱۱۳۱۱۱
ساعت کاری مجتمع تجاری الماس شرق مشهد: از ساعت ۱۰ تا ۲۱ شب
وب‌سایت مجتمع تجاری الماس شرق مشهد: almasshargh.com

برج آرمیتاژ مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ گلشن شهر مشهد، دارای ۳۴ طبقه و ۱۵۰ متر ارتفاع است که از این میان طبقه‌های منفی یک تا مثبت سه، به عنوان بخش تجاری اختصاص یافته‌اند. این مرکز خرید مشهد به ‌عنوان یک مرکز تجاری لوکس، سه ورودی مجزا از خیابان‌های گلشن و حاشیه هفت‌ تیر، امکان دسترسی آسان را برای بازدیدکنندگان خود در تور مشهد فراهم کرده است.
علاوه بر این، یک پل روگذر در خیابان هفت تیر نیز وجود دارد که امکان دسترسی گردشگران را به طبقه دوم تجاری، مرکز خرید آرمیتاژ فراهم کرده است. اگر جزو آن دست از افرادی هستید که در گروه دوستداران گردش در هایپر مارکت، فروشگاه‌های لوازم الکترونیک، وسایل آشپزخانه، کافی‌شاپ و کالای خواب به شمار می‌آیید، مستقیما به طبقه منفی یک این مرکز تجاری بروید. جالب است بدانید که در طبقه منفی یک این مرکز خرید یک شعبه از بانک ملت نیز فعالیت دارد.
همچنین گردشگران می‌توانند به منظور خرید پوشاک، عطر، ساعت، عینک و جواهرات راهی طبقه همکف شوند. طبقه اول مرکز خرید آرمیتاژ نیز به لوازم آرایشی بهداشتی، طلا و جواهرات، پوشاک و محصولات چرمی اختصاص دارد.
طبقه دوم پاساژ آرمیتاژ، گزینه مناسبی به خصوص برای اهالی و ساکنین مشهد است. در این طبقه مرکز خرید آرمیتاژ فروشگاه‌های مربوط به مبلمان، دکوراسیون داخلی و تزیینات داخلی منزل نیز دایر هستند. در نهایت نیز در طبقه سوم این مرکز خرید فروشگاه‌های مربوط به اقلام مورد نیاز کودکان شامل شهر مشاغل کارالند، فروشگاه‌های پوشاک کودکان، اسباب بازی، کالای خواب و کافه کودک وجود دارد.
- آدرس مرکز خرید آرمیتاژ مشهد: استان خراسان رضوی، شهر مشهد، نبش هفت تیر هشت، خیابان گلشن.
تلفن روابط عمومی مرکز خرید آرمیتاژ مشهد: ۰۵۱۳۱۹۰۵
ساعت کاری مرکز خرید آرمیتاژ مشهد: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب. همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل، ساعت کاری مرکز خرید آرمیتاژ از ۱۰ صبح تا ۲۳ شب است.
وب‌ سایت مرکز خرید آرمیتاژ: armitajmall.com

 

بهترین مراکز خرید مشهد

مرکز خرید وصال مشهد

مجتمع تجاری گردشگری وصال یکی دیگر از مراکز خرید مشهد است که شامل 6 طبقه و ۴۰۰ واحد تجاری است. باید بدانید که این واحدهای تجاری در اختیار فروشگاه‌های برندهای معتبر قرار گرفته است.
نکته بسیار مهمی که باید در مورد مجتمع تجاری وصال بدانید این است که تعداد زیادی از واحدهای مجتمع تجاری وصال، به ‌صورت تخصصی به عنوان نمایشگاه مبلمان و ملزومات چوبی در مشهد اختصاص یافته‌ است.
در حقیقت، طبقه‌ اول تا چهارم مرکز خرید وصال برای نمایشگاه دائمی مبلمان در نظر گرفته شده است. به همین دلیل، این مجتمع گزینه‌ای عالی برای شهروندان مشهدی که قصد خرید انواع مبلمان از جمله مبل‌های کلاسیک و مدرن یا میزهای ناهارخوری و وسایل چوبی منزل را دارند، است.
در سایر واحدهای تجاری مجتمع وصال مشهد، انواع لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، خشکبار، سوغاتی، عطر و سایر موارد اینچنینی به فروش می‌رسند. علاوه بر این، وجود هایپر مارکت، آب‌نمای موزیکال، مجموعه علمی و تفریحی پروفسور بازیما و همچنین سایر امکانات رفاهی، مجتمع وصال شهر مشهد را به یک مرکز خرید ایده‌آل است.
- آدرس مجتمع تجاری وصال: استان خراسان رضوی، شهر مشهد، بلوار خیام شمالی، منطقه گردشگری سپاد، بلوار بهارستان، بهارستان ۶
تلفن روابط عمومی مجتمع تجاری وصال: ۰۵۱۳۷۱۱۵۵۵۵
ساعت کاری مجتمع تجاری وصال: مجتمع تجاری و گردشگری وصال از ساعت ۹ الی 22 باز بوده و پذیرای افراد است.
وب‌سایت مجتمع تجاری وصال: vesal-center.com

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما یک مرکز خرید نسبتا جدید است که در سال ۱۳۸۳ به بهره‌ برداری رسید. مرکز خرید پروما به واسطه امكانات مدرنی که دارد از سایر مراكز تجاری مشابه متمایز است. مجتمع تجاری پروما مشهد دارای چهار طبقه است.
مجتمع تجاری پروما مشهد، جزو اولین مراکز خرید مشهد در بلوار فردوسی و از جمله معروف‌ترین مجتمع‌های این بلوار است که ۲۵۰ واحد تجاری دارد. در فروشگاه‌های مجتمع پروما اقلامی اعم از کیف و کفش، پوشاک آقایان، خانم‌ها و کودکان، لباس‌های شب و مجلسی، لباس‌های راحتی، عطر و ادکلن، ساعت، بدلیجات و غیره وجود دارند.
اگر در سفر به مشهد، کودکی همراه شما است، حتماً به طبقه سوم مجتمع پروما مشهد سری زده و از شهربازی سرپوشیده کودکان و نوجوانان، سالن بولینگ و بیلیارد این مجتمع لذت ببرید. همچنین مسافران می‌توانند پس از گشت و گذار در این مجتمع تجاری کافی‌شاپ‌ها، فست ‌فود و رستوران‌های مجتمع وصال استراحت کنند.
آدرس مرکز خرید پروما مشهد: استان خراسان رضوی، شهر مشهد، بلوار فردوسی، میدان جانباز.
تلفن روابط عمومی مرکز خرید پروما مشهد: ۰۵۱۳۷۶۳۷۴۰۱
ساعت کاری مرکز خرید پروما مشهد: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ شب، جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۲۴ شب.

مرکز خرید آلتون مشهد

مجتمع تجاری آلتون یکی از جدیدترین مراکز خرید مشهد به شمار آمده که دارای ۲۵ طبقه نیز است. از بین 25 طبقه تنها سه طبقه این مجتمع، مخصوص واحدهای تجاری است و بیشترین کالایی که در مجتمع آلتون به فروش می‌رسد، شامل کیف و کفش، به‌ ویژه محصولات چرمی، از برندهای معتبر است. ضمنا کالاهای دیگری نظیر لوازم‌خانگی و صوتی و تصویری و پوشاک نیز در این محل به چشم می‌خورد. 
شایان توجه است که این مجتمع تجاری از جمله بهترین مراکز خرید برای خرید کالاهای لوکس است. در واقع، از آنجایی که فروشگاه‎های این مجتمع تجاری به‌ لحاظ کیفیت و قیمت، تنوع خوبی دارند، در نتیجه، هر نوع سلیقه و بودجه‌ای را راضی نگه می‌دارند.
آدرس برج آلتون: استان خراسان رضوی، شهر مشهد، بلوار دانشگاه، بین دانشگاه ۲۲ و ۲۳.
تلفن روابط عمومی برج تجاری آلتون: ۰۵۱۳۸۴۹۱۳۵۱

 

مراکز خرید مشهد

مجتمع تجاری کیان سنتر مشهد

مجتمع کیان سنتر از معروف‌ترین مراکز خرید مشهد است که به عقیده بسیاری از افراد، مرکز لوکس‌ترین اقلام و کالاها در شهر مشهد به شمار می‌آید. مجموعه تجاری کیان سنتر مشهد در حقیقت، شامل دو مجتمع تجاری به نام‌های کیان سنتر یک و کیان سنتر دو است. مجتمع کیان سنتر یک، شامل ۸۳ واحد تجاری در ۶ طبقه است که به عقیده بسیاری از افراد به نوعی معدن پوشاک، لوازم تزیینی به شمار می‌آید.
مجتمع کیان سنتر دو اما دارای ۱۵۰ واحد تجاری است. علاوه بر این، مجتمع تجاری کیان سنتر از جاذبه های گردشگری مشهد و مجهز به یک شهربازی سرپوشیده بزرگ، فودکورت و هایپرمارکت است. فروشگاهایی که در مجتمع تجاری کیان سنتر مشهد وجود دارند، بسیار متنوع هستند.
این فروشگاه‌ها در زمینه فروش کالاهایی مانند انواع پوشاک فصل، لباس کودک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه، بدلیجات و غیره مشغول به فعالیت هستند.
همچنین، شهربازی شهر آجری یا اصطلاحا لگو سیتی با ۸۰ بازی جذاب از جمله بولینگ، بیلیارد، سینما هفت بعدی، سورتمه، شکلات چرخشی و غیره نیز در مجتمع تجاری کیان سنتر مشهد دایر بوده و پذیرای افراد هستند.
آدرس مجتمع کیان سنتر مشهد: استان خراسان رضوی، شهر مشهد، بلوار جانباز، تقاطع بلوار شهید فرامرز عباسی.
تلفن روابط عمومی مجتمع کیان سنتر یک: ۰۵۱۳۶۱۴۴۳۶۲
تلفن روابط عمومی مجتمع کیان سنتر دو: ۰۵۱۳۶۱۴۴۴۱۴
ساعت کاری مجتمع کیان سنتر مشهد: از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۲ شب.
نظرات کاربران
دیدگاه