هتل های مشهد

هتل های مشهد

بهترین هتل های مشهد

میزبانی از میلیون‌ها مسافری که سالانه به شهر مشهد سفر می‌کنند موجب شده اقامتگاه‌های زیادی در این شهر وجود داشته باشند که بهترین آنها هتل‌ها هستند. هتل های مشهد با تعداد ستاره‌های مختلف و امکانات گوناگون، پذیرای زائران و گردشگران هستند. در این مطلب قصد معرفی 5 مورد از بهترین هتل‌های این شهر و خدماتی که به مسافران ارائه می‌کنند را داریم. اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به مشهد هستید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

هتل بین‌ المللی قصر مشهد

اولین هتل از لیست بهترین هتل‌های شهر مشهد، هتل بین‌ المللی قصر است. این هتل جزو هتل‌های 5 ستاره شهر مشهد محسوب می‌شود و تنها 800 متر با حرم امام رضا فاصله دارد. هتل قصر یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر مشهد نیز است که در سال 56 ساخته و افتتاح شده و در سال 96 تحت مرمت و بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای 12 طبقه و 220 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت‌های مجهز است که تمام امکانات رفاهی مسافران در آنها وجود دارد.
از جمله امکانات هتل قصر می‌توان به ترانسفر فرودگاهی رایگان برای مسافران اشاره کرد. ارائه روزانه یک گیگابایت اینترنت برای هر اتاق، پذیرایی مسافران در بدو ورود و ارائه رایگان خدمات IPTV از دیگر امکاناتی هستند که در اختیار مسافران این هتل قرار می‌گیرند.
رستوران با ظرفیت 450 نفر، استخر اختصاصی هتل هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان، اتاق ماساژ، صرافی، قنادی و فروشگاه، آژانس مسافرتی برای تهیه بلیط، سونا و جکوزی، خشکشویی و باشگاه بدنسازی از دیگر امکاناتی هستند که مسافران با اقامت در این هتل از آنها بهره خواهند برد. این هتل شامل اتاق‌های 1، 2 و 4 تخته و سوئیت‌های 2 تا 4 نفره شامل اتاق کودک است.

آدرس هتل قصر مشهد

چهارراه دانش، خیابان امام رضا، بین امام رضا 14 و 16

هتل سی نور مشهد

از دیگر هتل‌ های مشهد که با در اختیار داشتن 5 ستاره، بهترین امکانات و خدمات را در اختیار مسافران تور مشهد می‌گذارد، هتل سی نور است. این هتل که حدود یک دهه از افتتاح آن می‌گذرد در 22 طبقه ساخته شده و دارای 286 واحد اقامتی است. هر کدام از اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل بسته به موقعیت قرارگیری و مساحت دارای امکانات ویژه‌ای هستند.
یکی از امتیازات این هتل نزدیکی به مراکز خرید مهم شهر مشهد، در منطقه 17 شهریور است که خرید سوغاتی را برای مسافران ساده می‌کند. این هتل همچنین فاصله بسیار نزدیکی تا حرم مطهر دارد که دیگر ویژگی مثبت آن محسوب می‌شود. از جمله امکانات و امتیازات دیگر اقامت در این هتل می‌توان به ترانسفر رایگان فرودگاهی اشاره کرد. اینترنت رایگان، سرویس رفت و برگشت رایگان به حرم، رستوران سنتی، روف گاردن و دیگر موارد از جمله امکانات و خدمات این هتل هستند.
اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های دو تخته، سه و چهار تخته، سوئیت‌های یک، دو و چهار نفره پرزیدنت و امپریال هستند. در سوئیت‌های امپریال و پرزیدنت که واحدهای خاص این هتل هستند، امکانات رفاهی مختلف مانند سونا و جکوزی، حمام ترکی، غار نمک و استخر رایگان نیز به مسافران ارائه می‌شود. نکته جالبی که در مورد سوئیت‌ و اتاق‌های امپریال و پرزیدنت وجود دارد، یک شب اقامت رایگان به ازای هر سه شب اقامت در این هتل است.

آدرس هتل سی نور مشهد

خیابان 17 شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2.2

 

رزرو هتل مشهد

هتل هما 1 مشهد

هتل هما که در گذشته به آن هتل هایت گفته می‌شد، یکی دیگر از هتل‌های مطرح در شهر مشهد است که چند شعبه مختلف در شهر دارد. این هتل در سال 52 و در یکی از بهترین مناطق مشهد یعنی بلوار احمدآباد تاسیس شده است. هتل بین‌ المللی هما 1، دارای 6 طبقه و 135 واحد اقامتی است. این هتل که جزو بهترین هتل های مشهد نیز محسوب می‌شود از چند بخش شامل ساختمان اصلی، اقامتگاه‌های ویلایی و اقامتگاه‌های آپارتمانی تشکیل شده که تمام آنها از تجهیزات مدرن برخوردار هستند. این هتل فاصله چندانی با مترو ندارد و شیک‌ترین مراکز خرید و رستوران‌های شهر مشهد در مجاورت آن قرار دارد. این هتل دارای چندین رستوران و سالن غذاخوری در بخش‌های مختلف است و سرویس‌هایی مانند رفت و برگشت به حرم امام رضا، حمل و نقل فرودگاهی و دیگر موارد را به مسافران خود ارائه می‌دهد. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به سونا و جکوزی، سالن ماساژ، زمین تنیس و غیره اشاره کرد.

آدرس هتل هما 1 مشهد

بلوار احمدآباد، بین تقاطع احمدآباد و کلاهدوز

هتل بزرگ پارک حیات مشهد

هر چند هدف اصلی بیشتر مسافران برای انتخاب مشهد به عنوان مقصد سفر، زیارت حرم امام رضا است اما نباید از نقاط دیدنی این شهر نیز غافل شد. یکی از مناطق دیدنی در شهر مشهد، ییلاق‌های طرقبه و شاندیز است که آب و هوایی فوق‌ العاده عالی دارند. اگر مسافر مشهد هستید و قصد اقامت در جایی متفاوت و دور از ازدحام مرکز شهر را دارید، ییلاق‌های طرقبه و شاندیز بهترین انتخاب در تور مشهد نوروز نیز هستند و هتل پارک حیات یکی از گزینه‌های اقامتی خوب در آنجا محسوب می‌شود.
این هتل در دامنه رشته کوه بینالود قرار دارد و یکی از خوش آب و هواترین مناطق مشهد قرار دارد. نام این هتل برگرفته از نقشه و معماری آن بوده که شبیه به یک پارک واقعی و در زمینی به مساحت 31 هزار متر مربع بنا شده است. این هتل در 4 طبقه بنا شده و 320 واحد اقامتی دارد که شامل اتاق و سوئیت‌های 2 تا 4 نفره هستند.
هتل پارک حیات، به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد امکاناتی مانند استخر، سالن ورزشی، سرویس رفت و برگشت به حرم، ترانسفر فرودگاهی و سالن ماساژ را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. سالن پذیرایی و رستوران این هتل ظرفیت 700 نفر را دارد و به جز آن چندین سالن دیگر نیز در این هتل وجود دارد که برای برگزاری جلسات کاری، همایش و جشن عروسی مجهز شده است.

آدرس هتل پارک حیات مشهد

انتهای بلوار وکیل آباد، کیلومتر ۵ طرقبه، امام خمینی ۱، جنب پمپ بنزین گلستان

 

بهترین هتل های مشهد

هتل الماس مشهد

از دیگر هتل‌های معروف شهر مشهد که با 4 ستاره، جزو هتل‌های لوکس این شهر نیز محسوب می‌شود، هتل الماس را می‌توان نام برد. این هتل نیز در قلب مشهد و نزدیک به حرم امام رضا واقع شده و مسافران با اقامت در آن دسترسی خوبی به مکان‌های مهم مانند حرم امام رضا، بازارهای مرکزی و سایر جاهای دیدنی دارند.
این هتل از معماری شیک و زیبایی برخوردار است و امکانات و خدمات آن با بالاترین سطح کیفی در اختیار مسافران قرار می‌گیرند.
این هتل در 9 طبقه بنا شده و 172 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت دارد. تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل از امکاناتی مانند تلویزیون، اینترنت وای‌ فای، مینی‌بار، صندوق امانات، حمام و سرویس بهداشتی شخصی و تهویه مطبوع برخوردار هستند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران با منوی غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، استخر و سونا، جکوزی و غیره اشاره کرد.
این هتل نیز دارای 2 شعبه است که هر دو شعبه آن امکانات رفاهی فوق‌ العاده‌ای دارند و بهترین سرویس و خدمات را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. با اقامت در این هتل‌ می‌توانید، سفری راحت و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

آدرس هتل الماس مشهد

خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶

 

سخن پایانی
مشهد، مقصدی مناسب برای سفر معنوی و تفریحی است و گزینه‌های زیادی برای اقامت در آن وجود دارد که در این مطلب تنها به معرفی 5 مورد از آنها پرداختیم. در صورتی که مسافر مشهد هستید، بهتر است قبل از سفر برای رزرو هتل های مشهد اقدام کنید تا سفری بدون دغدغه را تجربه کنید.

نظرات کاربران
دیدگاه