معرفی بهترین رستوران های مشهد | آدرس، عکس و شماره تماس

رستوران های مشهد

بهترین رستوران های مشهد

اگر شما هم تصمیم سفر به شهر مشهد گرفته‌اید، احتمالا یکی از دغدغه‌هایتان تهیه غذای باکیفیت و مقرون به‌ صرفه در طول سفر است. هر چند انتخاب بهترین گزینه از میان رستوران های مشهد سخت بوده و نیازمند بررسی فاکتورهای بسیاری است اما ما تمام تلاشمان را برای معرفی این امر به کار برده‌ایم. با NPK همراه باشید.

رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری مشهد، یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های این شهر است. این رستوران علاوه بر سرو غذاهای با کیفیت و خوشمزه، دکوراسیونی بسیار زیبا دارد. استفاده از آیینه‌ کاری‌های زیبا و ظریف در دیوارهای آن همراه با لوسترهای شیک، فضای داخلی رستوران را شیک و منحصربه‌فرد کرده است.
منوی این رستوران نیز شبیه اکثر رستوران‌های دیگر شهر انواع کباب‌ها و خورشت‌های پرطرفدار را شامل می‌شود. با مراجعه به این رستوران می‌توانید جوجه کباب، چلو برگ، کبابی زعفرانی، چلوی گوشت مخصوص و شیشلیک مخصوص را سفارش داده و از طعم بی‌نظیر و کیفیت بالای غذاها لذت ببرید. البته قیمت غذاهای آن بالاست و برای سرو غذا در این رستوران باید پول بیشتری پرداخت کنید.
این رستوران دارای دو شعبه‌ی اصلی و شعبه‌ی شاندیز بوده که شعبه مرکزی آن بین میدان تلویزیون و میدان پارک، حاشیه شهرک نوفل لوشاتو واقع شده است و شعبه شاندیز آن نیز در شهر شاندیز قرار دارد.

آدرس:
شعبه مرکزی: مشهد، بین میدان تلویزیون و میدان پارک، حاشیه شهرک نوفل لوشاتو
شعبه شاندیز: استان خراسان رضوی، مشهد، شاندیز، بین امام رضا 8 و 10
شماره تماس:
شعبه مرکزی: 05138783777
شعبه شاندیز: 05143324477

رستوران پسران کریم

رستوران پسران کریم خیام نیز یکی از محبوب‌ترین رستوران های مشهد است که با دکوراسیون لوکس و مدرن خود، جذابیت بی‌نظیری دارد. بسیاری از مردم برای مراسم‌های خاص و قرارهای کاری مهم خود اغلب به این رستوران مراجعه می‌کنند. منوی کامل و گوشتی رستوران پسران کریم خیام شامل غذاهای متنوعی مانند شیشلیک، خوراک گوشت و انواع کباب است.
بهترین و محبوب‌ترین غذاهای این رستوران شامل شیشلیک ممتاز، پلو استانبولی، خوراک گوشت گردن، باقالی‌پلو و ماهیچه ران سرخ‌ کرده می‌شوند. همچنین برای پیش‌ غذا و چاشنی‌ها می‌توانید ماست‌ موسیر، سالاد، سوپ روز و زیتون‌ پرورده را سفارش دهید. پیش‌غذاهای این رستوران بسیار لذیذ و محبوب هستند. اما باید توجه داشت که به دلیل موقعیت خوب و سرو غذاهای با کیفیت، قیمت رزرو این رستوران بالا است و برای صرف غذا در آن باید هزینه بیشتری را در نظر بگیرید.

آدرس: مشهد، بلوار خیام، بین خیام 61 و خیام 63، ساختمان مروارید
شماره تماس: ۰۵۱۳۱۹۱۹

 

بهترین رستوران های مشهد

رستوران کلبه مشهد

رستوران کلبه در مشهد یکی از بهترین رستوران‌ ها در تور مشهد است که نسبت به گذشته تنوع غذاهای آن بسیار بیشتر شده است. این رستوران غذاهای فرنگی، دریایی و ایرانی را سرو می‌کند.
در منوی ایرانی غذاهایی مانند جوجه‌ کباب، چلو گوشت، چلو ماهیچه، خورشت‌های سنتی و زرشک‌ پلو با مرغ موجود است. در منوی فرنگی نیز غذاهایی مانند چیکن استراگنف، پاستا، بیف، لازانیا و استیک سرو می‌شود. همچنین در منوی غذاهای دریایی انواع ماهی و میگو موجود است.
رستوران کلبه دارای دو سالن مجزا با معماری‌های متفاوت است و یکی از سالن‌ها در فضای باز واقع شده است. این رستوران انواع پیش‌ غذاهای مختلف مانند سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده، سالاد، زیتون‌ پرورده و سوپ روز را نیز ارائه می‌دهد.
آدرس: مشهد، نبش هاشمیه ۱۸
شماره تماس: ۰۵۱۳۸۸۳۱۸۵۵

رستوران ارم شاندیز

این رستوران از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های شهر مشهد محسوب می‌شود رستوران ارم شاندیز از سال ۱۳۶۲ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در سه بخش VIP، سنتی و فضای باز از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. غذاهای خوشمزه کباب و شیشلیک در این رستوران سرو می‌شود و اگر به غذاهای نام‌ برده علاقه‌مند هستید، می‌توانید به این رستوران بروید و غذای دلخواه خود را سفارش دهید.
در منوی رستوران ارم شاندیز انواع کباب مانند جوجه کباب بدون استخوان، شیشلیک کباب، برگ جلو گوشت و چلو ماهیچه موجود است.
آدرس: مشهد، شاندیز، نرسیده به میدان دوم، رستوران ارم شاندیز
شماره تماس: 051-34284000

روژه فود فکتوری مشهد

رستوران روژه فود فکتوری مشهد هم یکی از بهترین رستوران‌ های مشهد است. این رستوران دارای دکوراسیونی کاملاً خاص و منحصربه‌فرد است و دارای دو بخش پذیرایی پوشیده و باز است. طراحی دکوراسیون داخلی رستوران از عناصر معماری مدرن استفاده کرده و نورپردازی ویژه‌ای دارد.
سبک طراحی و چیدمان داخلی رستوران روژه فود فکتوری به‌ طور کلی خاص و منحصربه‌فرد است و باعث می‌شود نگاه مشتریان به این رستوران متفاوت باشد. با حضور در فضای باز این رستوران، احساس می‌کنید که در یک رستوران ایتالیایی یا فرانسوی هستید.
منوی این رستوران شامل غذاهای متنوعی مانند برگر، پیتزا، سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده، استیک، قارچ، سس‌های مختلف، مرغ‌ سوخاری، پاستا، خوراک زبان، میگو و انواع سالاد است. باید دانست که در منوی روژه فود فکتوری هیچ غذای سنتی ایرانی وجود ندارد.
اگر علاقه‌مند به‌ صرف یک صبحانه آمریکایی یا انگلیسی در مشهد هستید، می‌توانید به‌ راحتی یک صبحانه فرنگی خوشمزه سفارش دهید و لذت ببرید. همچنین در کنار سرو غذا می‌توانید انواع نوشیدنی گرم، سرد و دسر را نیز سفارش دهید.
آدرس: مشهد، هشیار 9، ملک آباد 15
شماره تماس: 051-37666793

 

رستوران های معروف مشهد

کترینگ رزا مشهد

کترینگ رزا، نیز یکی دیگر از برترین رستوران های شهر مقدس مشهد است. این رستوران دارای محیطی بسیار تمیز، مدرن و زیبا است و غذاهای با کیفیت و خوشمزه‌ای ارائه می‌دهد. در صورت تمایل به سرو غذاهای باکیفیت، خوشمزه و سالم، کترینگ رزا را در لیست انتخابات خود قرار دهید.
منوی کترینگ رزا شامل انواع چلو نظیر چلوکباب، چلو برگ، چلو جوجه، پلو کباب‌ کوبیده، کباب چلو ماهیچه، چلومرغ و انواع خورشت نظیر خورشت فسنجان، خورشت قیمه و خورشت قرمه و استانبولی است.
آدرس: مشهد، ملک‌آباد، فرهاد 24
شماره تماس: 051-37642828 و 051-37642929

رستوران سنتی ترمه مشهد

رستوران ترمه یکی از رستوران‌ های سنتی مشهد است که برای علاقه‌مندان به فرهنگ و المان‌های سنتی ایرانی و اسلامی توصیه می‌شود. در صورت تمایل به تجربه غذاهای سنتی و محیطی با فضای سنتی، رستوران سنتی ترمه را برای صرف غذا در مشهد انتخاب کنید. این رستوران یکی از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های سنتی در شهر محسوب می‌شود.
طراحی و دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار زیبا و جذاب است و میز و صندلی‌های آن دارای جزئیات خاص و منحصربه‌فردی هستند. در داخل رستوران یک حوض آب زیبا وجود دارد و روی دیوارها با نقش‌ها و نگاره‌های ایرانی زیبا و با کیفیت کاشی‌کاری شده است. در این رستوران انواع غذاهای سنتی مانند میرزا قاسمی، کوفته‌ تبریزی و انواع غذاهای پرطرفدار کبابی سرو می‌شود.
آدرس: مشهد، بلوار معلم، معلم 31
شماره تماس: 051-36019127

رستوران رضایی مشهد

رستوران رضایی در خیابان آبکوه و در سال 1366 تأسیس شده است. این رستوران علاوه بر شعبه اصلی، یک شعبه دیگر نیز در میدان آزادی دارد که در سال 1383 افتتاح شده است. شعبه دوم این رستوران مخصوص سرو غذاهای بیرون بر است و شما می‌توانید برای سفارش غذا از این شعبه که یکی از بهترین رستوران های مشهد است، استفاده کنید.
علاوه بر این، رستوران رضایی شعبه‌های دیگری نیز در شاندیز و بابل دارد. این رستوران بیش از پنجاه سال در این صنعت فعالیت داشته و همواره اهمیت بالایی برای جلب رضایت مشتریان قائل بوده است. به همین دلیل، باتوجه ‌به مدیریت با تجربه و سابقه درخشان، می‌توان رستوران رضایی را به‌ عنوان یکی از بهترین و مشتری‌ مدارترین رستوران‌های مشهد برای سفره‌ خانه در نظر گرفت.
منوی رستوران رضایی مشهد شامل انواع چلو نظیر چلو، شیشلیک مخصوص، چلو سردست مخصوص رضایی، چلومرغ مخصوص رضایی، چلوکباب ویژه رضایی، جلو شیشلیک مخصوص، چلوکباب بختیاری و غیره است.

آدرس:
شعبه یک: مشهد، خیابان آبکوه، تقاطع کلاهدوز
شعبه دو: مشهد، میدان آزادی، مقابل پارک ملت
شماره تماس:
شعبه یک: 051-38442000
شعبه دو: 051-36092444

رستوران لیالی لبنان

رستوران لیالی لبنان یکی از بهترین رستوران‌ های مشهد برای سرو غذاهای لبنانی است و در مقایسه با سایر رستوران‌های نامبرده، قیمت مناسب‌تری دارد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای عربی مانند پیتزا بیروتی، شاورما مرغ عربی، کنتاکی، پیتزا دجاج و شاورما دجاج را سفارش دهید و سبک طراحی داخلی آن بیشتر شبیه فست‌ فودها است.
رستوران لیالی لبنان غذاهای با کیفیت و خوشمزه‌ای را برای میهمانان خود فراهم می‌کند و به همین دلیل یکی از رستوران‌های پرطرفدار و شلوغ مشهد است. در نتیجه نسبت به سایر رستوران‌ها، شب‌ها دیرتر تعطیل می‌شود.
آدرس: مشهد، بلوار جلال آل‌احمد، قبل از سروش 2
شماره تماس: 051-36015000

 

جمع بندی
برای داشتن سفری ایده آل باید غذاهای ایده آل نیز سرو کرد. مشهد دارای تعداد زیادی رستوران خوب است که ما به شرح بهترین های آن پرداختیم. شما می‌توانید با سلیقه‌ی شخصی به هر یک از رستوران های مشهد مراجعه کنید.

نظرات کاربران
دیدگاه