رزرو بلیط تهران مشهد با ارزانترین قیمت

بلیط تهران مشهد

بلیط هواپیما تهران مشهد

بلیط تهران مشهد از پر تکرارترین انتخاب‌ها برای مسافران جهت خرید بلیط داخلی به شمار می‌آید. خرید بلیط هواپیما برای مشهد کار ساده‌ای است. فقط کافیست از طریق اینترنت، اطلاعاتی مانند نوع بلیط، مبدا، مقصد، کلاس پروازی، تاریخ سفر و تعداد مسافرین را وارد کنید و پس از آن، روی گزینه جستجو کلیک کرده و به انتخاب بلیط بپردازید. بعد از چند ثانیه همه گزینه‌هایی که برای خرید بلیط در تاریخ مورد نظر شما وجود دارد، پیش رویتان قرار می‌گیرد.

بلیط هواپیما مشهد

شهر مشهد از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شهرها برای مسافرت در ایران است و مسافران زیادی سالانه به این شهر سفر می‌نمایند. برخی از افراد به هدف زیارت به شهر مشهد می‌روند ولی برخی دیگر با مقاصد تاریخی مثل بازدید از آرامگاه نادرشاه، موزه‌ها و یا دیگر مکان‌های طبیعت گردی مثل روستای طرقبه، شهر مشهد را برای سفر انتخاب می‌کنند. گروهی از افراد نیز که اقدام به خرید بلیط هواپیما برای مشهد می‌کنند، مدیران و صاحبان کسب و کاری هستند که جهت امور تجاری و اداری، سفر هوایی را بر می‌‌گزینند.

پروازها به مقصد مشهد

تهران یکی از پر ترددترین پروازها را به شهر مشهد دارد و علاوه بر آن از شهرهای دیگر نیز به مقصد مشهد پرواز انجام می‌شود که از آن جمله می‌توانیم شهرهای زیر را نام ببریم:
تبریز
اهواز
اصفهان
نجف
کرمانشاه
استانبول
یزد
ساری
کیش
زاهدان
دبی

 

پرواز تهران مشهد

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما

قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد با در نظر گرفتن فصول مختلف سال متغیر بوده و آب و هوا نیز بر روی قیمت تاثیرگذار است. جهت خریداری نمودن بلیط تهران مشهد دو انتخاب پیش روی شما قرار خواهد گرفت. چنانچه مایل هستید که در بهترین زمان از نظر آب و هوا به شهر مشهد سفر کنید، باید بگوییم بهار بهترین فصل است.
آب و هوای مشهد در فصل بهار بسیار دل‌انگیز و مطبوع است ولی در فصل تابستان مسافرین بیشتری به این شهر قصد عزیمت می‌کنند و بلیط هواپیما نیز هزینه بیشتری خواهد داشت. اما چنانچه می‌خواهید بلیط را به صورت ارزانتری تهیه و خریداری نمایید، فصل پاییز و زمستان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از آنجایی که در این فصل مسافرین کمتری به شهر مشهد ورود می‌کنند، هزینه‌های بلیط هواپیما نیز کمتر بوده و مقرون به صرفه‌تر است.

قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد

قیمت بلیط هواپیما در مسیر تهران مشهد به عوامل گوناگونی بستگی دارد و در هر زمانی متفاوت است. بلیط هواپیما در روزهای خاصی افزایش قیمت داشته و گاهی اوقات نیز کاهش پیدا می‌کند. در مراسم مذهبی و مناسبت‌هایی از این قبیل، قیمت هواپیمای تهران مشهد افزایش پیدا می‌کند و در مقابل گاهی اوقات در روزهای میانی هفته و یا روزهایی که مناسبت مذهبی وجود ندارد و یا در فصول سرد سال می‌توان بلیط هواپیما را با قیمت کمتری خریداری نمود.

ارزانترین بلیط هواپیما تهران مشهد

اگرچه هنوز هم امکان خرید حضوری بلیط هواپیما وجود دارد و برخی افراد آن را ترجیح می‌دهند، ولی پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی است. زیرا در هزینه و زمان شما صرفه‌جویی خواهد نمود. خوشبختانه امروز به یاری گسترش شبکه‌های نفوذ اینترنت و سایت‌های فروش اینترنتی، انتخاب‌های متفاوتی پیش روی شما قرار می‌گیرد که به‌ صرفه بوده و در کمترین زمان می‌توانید بلیط تهران مشهد را خریداری کنید.
برای خرید بلیط ارزان تهران مشهد بهتر است که تاریخ سفر خود را ابتدا مشخص کرده و بلیط رفت و برگشت خریداری نمایید. زیرا قیمت بلیط رفت و برگشت بسیار مقرون به صرفه‌تر از بلیط یک طرفه است. علاوه بر آن بلیط پرواز در ایرلاین‌های مختلف متغیر بوده و شما با توجه به بررسی‌های انجام شده می‌توانید ارزانترین آن را انتخاب کنید.

 

بلیط هواپیما تهران مشهد

بلیط چارتر تهران مشهد

بلیط چارتر نخست توسط آژانس‌های هواپیمایی و شرکت‌ها از ایرلاین خریداری می‌گردند. پس از آن شرکت هواپیمایی این بلیط را به عنوان بلیط چارتر به مسافرین می‌فروشد. پرواز چارتر اغلب نوسان قیمت بیشتری دارد و معمولاً در ماه‌های اوج سفر دارای قیمت بیشتری است.
پرواز تهران مشهد و سایر پروازهای این شهر از مبدا‌های دیگر، به صورت چارتر و اختصاصی نیز برگزار می‌شود. چنانچه این پروازها در زمان مناسب و از مرجع درستی خریداری گردند، به‌ طور معمول از بهترین راهکارها جهت خرید بلیط ارزان هواپیما هستند.

بلیط هواپیما تهران مشهد لحظه آخری

بلیط لحظه آخری همانطور که از نامش پیداست چند ساعت یا چند دقیقه قبل از زمان پرواز به فروش می‌رسد. شرکت‌های فروشنده برای آنکه از خالی ماندن صندلی‌ها و ضرر مالی خود جلوگیری کنند، قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری را تا جایی که امکان داشته باشد کاهش می‌دهند.
چنانچه قصد دارید بلیط هواپیما تهران مشهد را در لحظه آخر خریداری کنید، می‌توانید در سایت‌های فروش بلیط، گزینه لحظه آخر را فعال نمایید تا لیست پرواز این مسیر برای شما به نمایش درآید. معمولاً بلیط‌هایی که لحظه آخری هستند، در اغلب اوقات ارزان‌تر به فروش می‌رسند اما هوشیار باشید زیرا گاهی اوقات قیمت بلیط تهران مشهد لحظه آخری می‌تواند از دیگر بلیط‌ها گران‌تر نیز باشد.

عوامل موثر در قیمت بلیط هواپیما

همانطور که پیش از این هم گفتیم هزینه بلیط هواپیما به عوامل گوناگونی بستگی دارد که از آن جمله می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:
زمان و تاریخ پرواز
قیمت بلیط هواپیمای تهران مشهد در طول سال و با در نظر گرفتن تعداد متقاضیان تغییر پیدا می‌کند. به عنوان مثال در فصل زمستان می‌توان بلیط‌های ارزانتری را خریداری کرد.
کلاس پرواز صندلی هواپیما در سه دسته بیزینس کلاس، فرست کلاس و اکونومی به فروش می‌رسد. در کشور ما صندلی فرست کلاس برای پروازهای داخلی وجود ندارد و اغلب آن از نوع اکونومی است.

قیمت بلیط هواپیما برای کودکان

تعیین قیمت بلیط هواپیما برای کودکان و نوزادان بستگی به شرکت چارتر کننده یا ایرلاین دارد. در پروازهای داخلی معمولاً برای نوزادان، مبلغ ۱۰ درصد از کل هزینه بلیط را در نظر می‌گیرند و برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال، ۵۰ تا ۱۰۰ درصد بلیط دریافت می‌گردد. بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیمای تهران مشهد از آژانس هواپیمایی یا ایرلاین این مورد را بپرسید و کاملا بررسی نمایید.

مدارک لازم برای خرید بلیط‌ هواپیما

برای آنکه بتوانید بلیط هواپیمای تهران مشهد را به صورت اینترنتی خریداری کنید به اطلاعاتی مانند کد ملی و تاریخ تولد خود نیاز خواهید داشت. هنگام سوار شدن به هواپیما نیز حتما باید کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشید. توجه کنید که بلیط سفر خود را از چند روز قبل خریداری کنید زیرا این مسیر پرتردد است و پیدا کردن بلیط تهران مشهد معمولا کار دشواری است.

اطلاعات پرواز مشهد

فاصله هوایی از تهران تا مشهد:
فاصله هوایی تهران تا شهر مقدس مشهد ۷۴۱ کیلومتر است. البته باید بگوییم ترافیک و شرایط آب و هوای مشهد و شهر مبدا در این زمان تاثیرگذار است. برای افرادی که می‌خواهند با آسایش و خیلی سریع به شهر مشهد سفر کنند، مسافرت هوایی بهترین گزینه است.
مدت زمان پرواز از تهران تا مشهد:
مدت زمان پرواز از تهران تا شهر مشهد حدود یک ساعت و نیم طول می‌کشد. این مسیر با اتوبوس بین 11 تا 13 ساعت زمان می‌برد. البته سفر به صورت زمینی و با اتوبوس هزینه کمتری دارد. مدت زمان پرواز تهران تا مشهد در بلیطی که تهیه نموده‌اید، درج شده است. برخی از شرکت‌های هواپیمایی ممکن است در مدت کوتاه‌تری این مسیر را طی کنند.
روزهای پرواز از تهران تا مشهد:
پرواز تهران تا شهر مشهد همه روزه در فرودگاه بین المللی مهرآباد انجام می‌شود و مقصد آن فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی ‌نژاد مشهد است.
زمان حضور در فرودگاه:
بهتر است برای انجام مقدمات پیش از پرواز و دریافت کارت، دو ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید. مدت زمان تحویل بار در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد نیز حدود نیم ساعت طول خواهد کشید.

 

سخن پایانی
مهم‌ترین کاری که جهت سفر به مشهد مقدس برای زیارت، سیاحت و یا امور کاری باید انجام دهید، خرید بلیط هواپیمایی تهران مشهد است. برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید ایرلاین‌های گوناگون را مورد بررسی قرار داده و ساعت پرواز مناسبی را با شرایط خود پیدا کنید. فهرستی از قیمت بلیط تهران مشهد را در نظر بگیرید و در نهایت ارزانترین و بهترین آنها را انتخاب نمایید.

نظرات کاربران
دیدگاه