رستوران‌ های دبی

رستوران‌ های دبی

مسلماً تجربه کردن طعم‌ ها و غذاهای جدید یک از جذاب‌ ترین بخش‌ های هر سفری به شمار می‌ آید. اگر قصد سفر به دبی را دارید، شاید برای شما نیز این سوال ایجاد شود که بهترین رستوران های دبی کدام هستند! همانطور که حتماً می‌ دانید در در دو دهه اخیر، دبی به عنوان یکی از مقاصد محبوب گردشگری در دنیا شناخته شده است. جالب است بدانید که به‌ جز هتل‌ های لوکس، آسمان‌ خراش‌ ها و جاذبه‌ های تفریحی فراوان، دبی مرکز بهترین رستوران‌ های بین المللی نیز است. پس به هیچ وجه نگران نباشید. زیرا هر کسی با هر نوع ذائقه غذایی، رستوران مورد علاقه‌ اش در دبی را پیدا خواهد کرد.

بهترین رستوران‌ های دبی

در این صفحه از NPK قصد داریم به معرفی انواع رستوران‌ های آسیایی، مدیترانه‌ ای، عربی و حتی ایرانی که در گوشه و کنار این شهر مدرن بر پا شده است بپردازیم.

رستوران لی پتیت بلیج دبی

Le Petit Belge

رستوران Le Petit Belge نمادی از بلژیک در شهر زیبای دبی است. این رستوران، محیطی پویا، غذاهای معروف بلژیکی، مهمان‌ نوازی زبانزد بلژیکی‌ ها و جذابیت و افسونگری خاص اروپایی را دارد. در واقع، در بین رستوران‌ های دبی Le Petit Belge معروف به سرو غذاهای اصیل بلژیکی مانند بشقاب صدف، Coq و وافل بلژیکی است. جالب است بدانید که اگر چه بلژیک کشور کوچکی محسوب می‌ شود، با این حال پر از ذائقه‌ های متنوع و یک فرهنگ آشپزی غنی است. برای صرف یک وعده غذا همراه با نوشیدنی‌ های مخصوص بلژیک، Le Petit Belge از جمله بهترین رستوران‌ های شهر دبی است. رستوران Le Petit Belge که در برج های Lake جمیرا، هتل Pullma واقع شده است هر روزه از ساعت 12 الی 2 بعد از ظهر پذیرای مشتریان و مسافران در تور دبی است.

رستوران فرانسوی دبی

La Petite Maison

دبی اینترنشنال فایننشال سنتر یکی از مراکز تجاری مهم در شهر دبی است و تعدادی از معروف‌ ترین رستوران ‌های دبی را در خود جای داده‌ است. رستوران La Petite Maison یک رویای اروپایی است. این رستوران فرانسوی با مدیریت سرآشپز نیجریه‌ ای Izu که یکی از معروف‌ ترین سرآشپر های دنیا است، اداره می‌ شود و در برج دبی اینترنشنال فایننشال سنتر قرار دارد. رستوران La Petite Maison، رستورانی با دکور بسیار شیک و در عین حال راحت است که غذاهای خوش طعم همرا با تزئینات بسیار زیبا به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. این رستوران که در بین ۱۰۰ رستوران برتر دنیا قرار دارد و هر روز از ساعت ۱۲ تا ۱۵:۳۰ و۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳ پذیرای مشتریان خود است. اگر مشتاق به سرو بهترین غذاهای دبی در تور دبی نوروز نیز هستید حتما سری به این رستوران معروف دبی بزنید.

خانه استیک سی فایر دبی

Seafire Steakhouse

استیک هاوس مدرن به ‌سبک رستوران‌ های نیویورک، در رستوران Seafire Steakhouse در شهر دبی منتظر شما است. در این رستوران که گوشت مصرفی خود را از استرالیا تهیه می‌ کند، از شما می‌ خواهند تا برش، سن و نوع پخت استیک خود را انتخاب کنید، سپس می‌ توانید به طور مستقیم به تماشای پخت استیک شفارشی خود دقیقا همان طور که سفارش داده بودید، بنشینید. ساعت کاری Seafire Steakhouse همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ به جز سه شنبه‌ ها است. در نقشه دبی رستوران Seafire Steakhouse در جمیرا و هتل آتلانتیس پالم قرار دارد.

 

بهترین رستوران های دبی

رستوران آسیایی دبی

BB Social Dining

یکی دیگر از رستوران‌ های دبی که در مرکز تجاری دبی قرار دارد، رستوران BB Social Dining است. این رستوران علاوه بر محلی برای صرف غذا، جزو دیدنی‌ ترین مکان‌ ها و جاذبه های گردشگری دبی نیز به شمار می‌ آید. BB Social Dining سه طبقه داشته و در هر طبقه یک تم غذایی منحصر به فرد سرو می‌ شود. بنابراین منوی این رستوران بسیار مفصل بوده و گزینه‌ های متعددی با تنوع قیمت مواد غذایی در دبی به صورت گوشتی و گیاهی در اختیار شما است. این رستوران جمعه‌ ها از ساعت ۱۳ تا ۱ صبح در برج دبی اینترنشنال فایننشال سنترپ باز است.

رستوران زوما دبی

Zuma Restaurant

رستوران Zuma بیانگر طعم بی‌ نظیری از تجملات ژاپنی در قلب شهر دبی است. رستوران zuma با ۱۵ شعبه در لیست بهترین رستوران‌ های دبی نیز قرار دارد. سوشی‎ های نیگی، ساشیمی و ماکی Zuma از لذیدترین سوشی‌ هایی است که در شهر دبی می‌ توانید میل کنید. از جمله غذاهای رستوران ژوم می‌ توان به انواع غذاهایی گیاهی، گوشتی، سالاد اشاره کرد. رستوران Zuma دارای فضایی با معماری مینیمال و ژاپنی است که طراحی آن توسط شرکت ژاپنی Super Potato انجام شده است. Zuma همچنین اتاق‌ های خصوصی غذاخوری را برای جلسات و یا جشن‌ های خانوادگی نیز در نظر گرفته است که در صورت نیاز باید از قبل رزرو کنید. ساعت کاری این رستوران، هر روزه از ۱۲ تا ۱ صبح، جمعه و سه شنبه از ۱۲ تا ۲ صبح در خیابان Happiness، podium level دایر است، و رستوران مناسبی برای مهمانان و مسافران تور خارجی دبی علاقه مند به غذاهای ژاپنی است.

رستوران شایان دبی

Shayan Restaurant

اگر در سفر به دبی هوس غذای ایرانی کردید، بهتر است چشیدن غذاهای بسیار لذیذ رستوران شایان را تجربه کنید. از آنجایی که منوی رستوران، به عنوان یک رستوران ایرانی از انواع غذاهای ایرانی و حلال پر شده، در نتیجه این رستوران ایرانی به یکی از پاتوق‌ های ایرانی‌ ها در شهر دبی تبدیل شده است. منوی رستوران شایان شامل پیش غذاهای سرد و گرم ایرانی، انواع غذاهای ایرانی، میرزا قاسمی، جوجه کباب و فالوده، فسنجون و کوفته است. ساعت کاری شایان همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ به جز یکشنبه‌ ها در خیابان عمر بن الخطاب، در مرکز خرید الغریر از مراکز خرید دبی دایر است.

رستوران لئوناردو دبی

Leonardo

وقتی وارد رستوران Leonardo که از بهترین شاهکار های نقاش سرشناس لئوناردو داوانچی الهام گرفته است می‌ شوید، انگار در تاریخ سفر کرده‌ اید. لئوناردو یک رستوران معتبر ایتالیایی است که انواع غذاهای توسکانی را با تازه‌ ترین مواد تشکیل دهنده ایتالیایی پخت می‌ کند. در این رستوران انواع پیش غذاهای ایتالیایی یا به ‌قول ایتالیایی‌ ها antipasti، سوپ، سالادهای مخصوص و انواع پاستاهای لذیذ ایتالیایی که معروف‌ ترین آن‌ها Rigatoni Cacio e Pepe است، سرو می‌ شود. Leonardo از جمله بهترین رستوران های دبی است که در خیابان المطلعی دبی واقع شده و همه روزه از ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب دایر است.

 

بهترین رستوران های دبی

رستوران بو قطیر دبی

Bu Qatir

اگر عاشق غذاهایی دریایی تازه هستید و از خوردن غذاهای دریایی لذت می‌ برید، بهتر است بدانید رستوران Bu Qatir صید روزانه دارد. در اوایل کار این رستوران فقط صید روز را می‌ فروخت و با اتمام صید آن روز، رستوران هم تعطیل می‌ شد. با گذشت زمان و با افزایش محبوبیت رستوران بو قطیر در میان رستوران‌ های شهر دبی، این رستوران به یک مکان بزرگ‌ تر در کنار بندر ماهیگیری، همراه با صندلی‌ها و میزهای بیشتر در سواحل دبی نقل مکان کرد. رستوران بو قطیر در خیابان B32 شهر دبی، بندر ماهیگیری شماره 2 واقع شده و هر روز از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰ باز است.

رستوران سوهو گاردن دبی

Soho Garden

سوهو گاردن یک رستوران مدرن در حاشیه دبی است که خلاقیت و مدرنیته را با ظرافت یک باغ ترکیب کرده است. این رستوران شامل ترکیب منحصر به فردی از غذا خوری، صندلی‌ هایی برای استراحت در کنار استخر و زندگی شبانه است. جالب است بدانید که یکی از بخش‌ های این رستوران بخش ژاپنی آن است که بار و رستورانش زیر یک سقف در قلب Soho Garden قرار دارد. می‌ توانید در طول شب در کنار نوشیدنی‌ های مخصوص ژاپنی، سوشی نیز سفارش داده و از فضای باغ لذت ببرید. ساعت کاری این رستوران که در خیابان المیدان واقع شده است، هر روز از ساعت ۲۰ تا ۳ صبح روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه است.

رستوران دریایی فیش هات دبی

Fish Hut Seafood

فیش هات در بین رستوران های دبی در رتبه اول از نظر مردم قرار دارد. جالب است بدانید که در این رستوران امکان انتخاب انواع ماهی از بین ماهی‌ های صید شده تازه وجود دارد. در این رستوران از میز و صندلی‌ های شیک و طراحی لوکس خبری نبوده و میز و صندلی‌ های رستوران از نوع چوبی و ساده است. بهتر است بدانید آن چیزی که فیش هات را در بین رستوران‌ های شهر دبی معروف کرده است، غذای تازه، ارزان و خوشمزه آن است. فیش هات دو شعبه دارد یک شعبه آن پاتوق مردم محلی بوده و شعبه دیگر بیشتر از توریست‌ ها پذیرایی می‌ کند. غذاهای فیش هات حلال، گیاهی و بدون گلوتن است. ساعت کاری رستوران فیش هات در هر دو شعبه، همه روزه از ۱۱:۳۰ تا ۲۴ است.

رستوران ال ماهارا دبی

Al Mahara

Al Mahara پرچمدار برج العرب، هتلی که توسط منتقدین سفر، به‌ عنوان لوکس‌ ترین هتل دنیا توصیف می‌ شود است. از سال ۲۰۱۶ رستوران Al Mahara توسط سرآشپز بریتانیایی Nathan Outlaw اداره می‌ شود. Outlaw علاوه بر این رستوران، چهار رستوارن لوکس دیگر در بریتانیا داشته و در برنامه‌ های مختلف تلویزیونی نیز حضور دارد. شاید اگر عکس‌ های رستوران Al Mahara را ببینید، ممکن است تصور کنید که در زیر دریاست اما Al Mahara زیر آب نیست بلکه یک آکواریوم زیبا و فوق العاده در رستوران قرار داده شده و افراد غذای خود را در کنار آکواریوم میل می‌ کنند‌. این رستوران در جمیرا و هتل برج العرب دبی واقع شده و ساعت کاری آن همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۱۴:۳۰ و ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰ است.

رستوران الحطیره دبی

Al Hadheerah

اقامتگاه باب الشمس در تپه‌ های ماسه‌ ای دور از مرکز شهر دبی و در نزدیکی فرودگاه دبی قرار دارد، شما با رفتن و اقامت در باب الشمس، قدم در رویای عربی می‌ گذارید. رستوران Al Hadheerah در این اقامتگاه قرار داشته و شما می‌ توانید از یک ناهار در بوفه این رستوران که جزو زیباترین رستوران های دبی است، همراه با اجرای زنده موسیقی و رژه اسب‌ ها لذت ببرید. الحطیره شب‌ های پنج‌ شنبه و جمعه غذای خود را با برنامه آتش‌ بازی هیجان انگیزی که دارد سرو می‌ کند. در این رستوران غذاهای اصیل اماراتی مانند، گوشت گوسفند، مرغ سوخاری و ماهی کبابی که در مقابل چشمان شما بر روی اجاق‌ های چوبی پخته می‌ شوند سرو می‌ شود. ساعت کاری این رستوران همه روزه از ساعت ۱۹ عصر تا ۲۳:۳۰ شب است.
نظرات کاربران
دیدگاه