قیمت مواد غذایی در دبی

قیمت مواد غذایی در دبی

هزینه سفر به دبی

در این مقاله قصد داریم تا به طور جامع و دقیق، قیمت مواد غذایی در دبی را بررسی و برای شما شرح دهیم. اگر شما به دنبال برنامه‌ ریزی برای سفر به دبی هستید، اطمینان حاصل‌ کردن از هزینه‌های مواد غذایی از جمله نکات اساسی است. محاسبه قیمت غذا در دبی همواره یکی از اصلی‌ ترین مسائلی است که مسافران با آن روبرو می‌شوند، زیرا هر گونه تخمین نادرست ممکن است به افزایش سایر هزینه‌های سفر منجر شود. با وجود شهرت دبی به‌ عنوان یک مقصد گران‌ قیمت، باید به این نکته توجه داشت که قیمت مواد غذایی در دبی از طیف وسیعی برخوردار است. برای آشنایی بیشتر با هزینه ها در دبی با NPK همراه باشید.

زندگی در دبی

وقتی به موضوع زندگی در امارات اشاره می‌شود، شهر دبی همواره به‌ عنوان مقصد اصلی و محبوب، در ذهن ما شکل می‌گیرد. این شهر بیشترین تعداد از مهاجران مختلف را در امارات جذب کرده و به آنها فرصت‌های شغلی ارائه می‌دهد. به‌ علاوه دبی به‌ عنوان مرکزی برای سبک زندگی منحصر به‌ فرد در منطقه با جاذبه های گردشگری دبی که زبانزد هستند شناخته می‌شود و این امر باعث متفاوت‌ بودن متوسط هزینه زندگی در دبی نسبت به سایر شهرهای امارات می‌شود. همه مسافران تور دبی یا مهاجران خارجی که به دبی مهاجرت می‌کنند، از امکانات و خدمات شهر لذت می‌برند. این شهر با ارائه انواع فرصت‌های تفریحی و سرگرمی از جمله پارک‌های منحصر به‌ فرد، کلوپ‌های ساحلی خصوصی، مجتمع‌های خرید لوکس، سینماها، رستوران‌های متنوع و جشنواره‌های موسیقی برجسته، مراکز خرید دبی، سبک زندگی بی‌نظیری را برای ساکنان دبی فراهم می‌کند.

قیمت غذا در دبی

به طور متوسط، قیمت غذای روزانه هر نفر در دبی حدود 100 درهم است، با این‌ حال این رقم ممکن است در بازه 50 تا 150 درهم متغیر باشد. افرادی که سفر لوکس به دبی دارند، ممکن است مبالغ بیشتری را برای خرج کردن در رستوران‌ها پرداخت کنند. با توجه‌ به تنوع وسیع قیمت مواد غذایی در دبی، هزینه‌های غذا در دبی به رستورانی که غذا سفارش می‌دهید، بستگی دارد. برای صرفه‌جویی، رستوران‌ها و کافه‌هایی در دبی وجود دارند که منوی نسبتاً ارزان و مناسبی دارند. اگر قصد دارید با تور خارجی مانند تور دبی 7 شب و 8 روز این شهر را ببینید، بهتر است توازنی بین رستوران‌ های گران و ارزان دبی برقرار کنید تا هزینه‌هایتان بیشتر از حد انتظار نشود.

هزینه زندگی در دبی

اگر به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های غذایی در دبی هستید یا از رستوران‌ها فاصله دارید، خرید مواد غذایی از فروشگاه‌های دبی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. پرداخت قیمت مواد غذایی در دبی بسیار آسان است، به‌ طوری‌ که در بسیاری از فروشگاه‌های این شهر، حتی با استفاده از نول کارت یا کارت متروی دبی می‌توانید خرید کنید. در ادامه به قیمت‌ های موادغذایی در دبی که برای تهیه شام، ناهار و همچنین به‌ عنوان میان‌ وعده استفاده می‌شود، می‌پردازیم.

قیمت میوه در دبی

میوه یکی از اصلی‌ترین و سالم‌ترین موادغذایی برای میان‌ وعده در سفرها است و به دلیل سادگی در تهیه و مصرف، همواره توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند. در دبی، اکثر میوه‌ها به‌ راحتی در دسترس هستند و از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و محلی می‌توانید آنها را خریداری کنید. قیمت برخی از محبوب‌ترین میوه‌ها در دبی به شرح زیر است.
• قیمت هر کیلو موز در دبی: متوسط از 6.46 درهم (بین 4 تا 11 درهم)
• قیمت هر کیلو پرتقال در دبی: متوسط از 6.81 درهم (بین 4 تا 20 درهم)

• قیمت هر کیلو سیب در دبی: متوسط از 8.10 درهم (بین 5 تا 11 درهم)

هزینه خوراک در دبی

اگر امکان آشپزی در هتل برای شما فراهم باشد، علاوه بر کاهش هزینه‌های غذا، می‌توانید مطابق با میل خودتان آشپزی کنید یا با فراهم‌ کردن یک غذای ساده، در زمان صرفه‌ جویی کنید. قیمت مواد غذایی در دبی که بیشتر در رژیم غذایی ما ایرانی ها دیده می‌شود، به شرح زیر است:
• قیمت هر کیلو برنج: میانگین 8 درهم امارات (بین 5 تا 15 درهم)
• قیمت 12 عدد تخم‌ مرغ: میانگین 11.43 درهم امارات (بین 6 تا 18 درهم)
• قیمت هر کیلوگرم فیله مرغ: میانگین 31.68 درهم امارات (بین 15 تا 56 درهم)
• قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز: میانگین 38.81 درهم امارات (بین 23 تا 56 درهم)
• قیمت هر کیلوگرم گوجه: میانگین 5.32 درهم امارات (3 تا 18 درهم)
• قیمت هر کیلوگرم سیب‌ زمینی: میانگین 3.96 درهم امارات (2 تا 7 درهم)
• قیمت هر کیلوگرم پیاز: میانگین 3.3 درهم امارات (بین 2 تا 5 درهم)

 

قیمت مواد غذایی در دبی

قیمت صبحانه در دبی

مسافرانی که با تورهایی مثل تور دبی 5 شب و 6 روز به این شهر سفر می‌ کنند، ممکن است برای کاهش هزینه‌هایشان به فکر آن باشند که دو سه روز از سفر خود را با صبحانه‌های ساده آغاز کنند. قیمت یک صبحانه مقرون‌ به‌ صرفه در دبی برای هر نفر به طور میانگین 35 درهم امارات محاسبه می‌ شود و در صورت تمایل به صبحانه‌ای لوکس‌ تر، این قیمت ممکن است تا دو برابر افزایش یابد. اگر شما تصمیم به تهیه صبحانه خود دارید، قیمت برخی از مواد غذایی معمولی صبحانه در دبی به شرح زیر است.
قیمت هر لیتر شیر: میانگین 6.65 درهم امارات (بین 4.37 تا 11 درهم)
 قیمت هر قرص نان 50 گرمی: میانگین 4.46 درهم امارات (بین 3.7 تا 10 درهم)
 قیمت هر کیلوگرم پنیر محلی: میانگین 34.86 درهم امارات (بین 16 تا 90 درهم)
 قیمت هر کیلو شکر: 7 درهم امارات (ارزانترین قیمت)
 قیمت هر شیشه 350 گرمی مربا: به طور میانگین 10 درهم

رستوران های گیاهی دبی

هر سال تعداد زیادی از گردشگران گیاهخوار به دبی سفر می‌کنند و به همین دلیل، رستوران‌های گیاهی بسیاری در این شهر وجود دارد. با این‌ حال، پیدا کردن غذای گیاهی در دبی ممکن است کمی زمان‌بر باشد. به‌ عنوان‌ مثال، رستوران رنگولی، در یکی از رستوران‌ های دبی که غذای گیاهی سرو میکند با صرف میانگین 90 درهم، می‌ توانید غذای دو نفره سفارش دهید. به‌ طور کلی قیمت غذای گیاهی در دبی، با در نظر گرفتن نوشیدنی، معمولاً بین 40 تا 60 درهم متغیر است.

قیمت غذا در رستوران های دبی

موقعیت جغرافیایی رستوران، بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید، بر قیمت غذا در دبی تأثیر گذار است، بنابراین نکته قابل‌ توجهی است که باید در نظر گرفته شود. به‌ عنوان‌ مثال اگر در یکی از برج‌ های معروف با چشم‌ اندازی خوب غذا سفارش دهید، باید انتظار افزایش 40 درصدی قیمت غذا را داشته باشید. برای صرفه‌ جویی در قیمت مواد غذایی در دبی، بهتر است از نقاط دور از مرکز و جاهای توریستی کمی فاصله بگیرید و به رستوران‌هایی که در محله‌ های عادی قرار دارند، مراجعه کنید. در سراسر شهر دبی، کافه‌ رستوران‌ های معمولی بسیاری وجود دارند که قیمت‌ هایشان بسیار مناسب است. به‌ طور کلی هزینه غذا در دبی بر اساس انواع رستوران به شرح زیر است.

 قیمت غذای خیابانی در دبی: معمولاً کمتر از 25 درهم امارات

قیمت غذا در رستوران‌ های ارزان دبی: میانگین 41 درهم امارات (بین 18 تا 80 درهم)

قیمت غذا در رستوران‌ های متوسط دبی: میانگین 125 درهم امارات (بین 90 تا 260 درهم)

قیمت غذا در رستوران‌ های لوکس دبی: میانگین 500 درهم امارات (بین 400 تا 700 درهم)

قیمت غذاهای خیابانی در دبی

اگر عجله داشته یا می‌خواهید هزینه‌های مربوط به غذا در دبی را کاهش دهید، فست‌ فود بهترین انتخاب است. با این‌ حال، به یاد داشته باشید که قیمت فست‌ فود نیز همانند قیمت قهوه و سایر قیمت مواد غذایی در دبی کاملاً به مکانی که آن را سفارش می‌دهید، وابسته است. به طور متوسط، قیمت یک وعده‌ غذای فست‌ فود در دبی حدود 33 درهم اماراتی است و میان 20 تا 35 درهم متغیر است. همچنین اگر تمایل دارید با فست‌ فود خود نوشیدنی مصرف کنید، توجه داشته باشید که قیمت یک نوشابه کوچک 0.33 لیتری حدود 4.38 درهم اماراتی است.

 

قیمت مواد غذایی دبی

قیمت انواع نوشیدنی در دبی

حتی اگر برنامه‌ ریزی برای سفر به دبی در فصل پاییز را دارید، باید به دمای گرم این شهر توجه داشته باشید، بنابراین تصمیم گرفتیم که در اینجا قیمت‌های مختلف نوشیدنی‌ها در دبی را معرفی کنیم. هزینه نوشیدنی‌ها همانند هزینه غذا در دبی، کاملاً به زمان و مکانی که شما سفارش می‌دهید، بستگی دارد. در ادامه این مقاله از هزینه آب‌ معدنی گرفته تا قیمت دمنوش‌های محبوب در این شهر، به شما می‌پردازیم.

قیمت نوشیدنی های گرم در دبی

در کافه‌های دبی، مجموعه‌ ای از نوشیدنی‌های گرم ارائه می‌شود که از جمله آنها قهوه و چای محسوب می‌شوند. یکی از نوشیدنی‌ های محبوب در دبی، چای شیرین محلی به نام کاراک است که با افزودن زعفران، شیر و دارچین سرو می‌شود و هزینه آن حدوداً 40 تا 50 درهم است. قهوه عربی نیز، به‌ عنوان یکی از سوغاتی‌های محلی، در مناطق مختلف دبی قابل‌ دسترس است، به طور خاص در منطقه تاریخی الفهیدی می‌توانید انواع اصیل قهوه‌های دبی را در تور دبی نوروز نیز امتحان کنید. قیمت نوشیدنی‌ های گرم متنوعی که در دبی موجود است به شرح زیر است.

قیمت قهوه در دبی: معمولاً بین 3.5 تا 21 درهم است، که بسته به نوع، ترکیبات و اندازه قهوه متفاوت می‌ شود.

قیمت چای در دبی: این قیمت معمولاً بین 10 تا 15 درهم است، اما در برخی مناطق خاص ممکن است تا 20 درهم نیز برسد.

قیمت کاپوچینو در دبی: مثل قیمت مواد غذایی در دبی، بسته به مکان و محل سفارش، این قیمت معمولاً بین 10 تا 20 درهم متغیر است.

قیمت آب‌ معدنی در دبی

بر اساس باز خورد های کاربران و منابع معتبر، آب لوله‌ کشی در دبی برای مصرف نوشیدنی کاملا سالم است و بسیاری از ساکنان امارات با اطمینان از آب شهر برای آشپزی و نوشیدن استفاده می‌ کنند. با این‌ حال برخی از گردشگران ترجیح می‌ دهند از آب‌ معدنی استفاده کنند. قیمت بطری 1.5 لیتری آب‌ معدنی در دبی حدود 2.2 درهم است و محدوده قیمت آن میان 1.5 تا 3 درهم امارات متغیر است. اگر بطری‌ های تک‌ نفره را خریداری کنید، ممکن است قیمت آب‌ معدنی در دبی کمتر از یک درهم برای شما باشد. مهم بدانید که قیمت آب در دبی، در رتبه بیست‌ و یکم قیمت آب ارزان در جهان قرار دارد.

 

جمع بندی
دبی، یکی از مقاصد گردشگری محبوب با غذاهای خوشمزه و متنوع است. اما در نظر گرفتن قیمت غذا در این شهر از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا نادیده‌ گرفتن آن می‌ تواند بودجه سفر را به‌ شدت تحت‌ تأثیر قرار دهد. این مقاله تلاش داشته است تا از قیمت‌ مواد غذایی در دبی از جمله قیمت فست‌ فود، قیمت آب و غیره به‌ صورت دقیق بررسی شود تا مسافران بتوانند بهترین تخمین را از هزینه‌ های خود برای سفر به این شهر داشته باشند.

نظرات کاربران
دیدگاه