مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی

بهترین مراکز خرید دبی

با مراکز خرید فراوان و منحصر به فرد خود، دبی به عنوان بهتین مکان برای تجربه خریدی بی‌ نظیر، مملو از لوکس‌ ترین برند ها و محصولات معروف جهان شناخته می‌ شود. مراکز خرید دبی یک ترکیب هیجان‌ انگیز از معماری زیبا، تجربه خرید فوق‌ العاده و تنوع فراوان در فروشگاه‌ ها و برندها را ارائه می‌ دهند. از مراکز خرید آسمان‌ خرید با طراحی منحصر به فرد و چشم‌ نواز تا مجموعه‌ ای از مراکز خرید ضخیم‌ المالک و بزرگ، دبی هر سلیقه‌ ای را در خود جای داده است. در ادامه با NPK همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید دبی آشنا شوید.

بازار طلای دبی

بازار طلای دبی یکی از بهترین مراکز خرید دبی برای خرید طلا است. این بازارچه هر ساله میلیون‌ ها بازدید کننده را به خود جذب می‌ کند و دارای ۳۸۰ غرفه و فروشگاه مختلف است. در این بازارچه می‌ توانید هر نوع جواهراتی را پیدا کنید. به دلیل کم بودن مالیات در دبی و جایگاه بین‌ المللی این بازارچه در تجارت طلا، قیمت‌ ها معمولاً با استاندارد های جهانی همخوانی دارند. این بازارچه توسط دولت نظارت می‌ شود تا استاندارد ها و کیفیت طلاهای فروشی را حفظ کند.
مغازه‌ های طلا فروشی در این بازارچه در کوچه‌ های باریک قرار گرفته‌ اند و ویترین آنها پر از گردنبند‌ ها، النگوها، جواهرات و دستبند های طلایی است. اگر به دنبال خرید طلا هستید بدون تردید به بازارچه طلای دبی مراجعه کنید زیرا طلاهایی که در اینجا به فروش می‌رسند ۲۴ عیار هستند و به دلیل عدم دریافت کارمزد ساخت، ارزان‌ تر از طلاهایی هستند که در ایران قرار دارند. اگر علاقه‌مند به طلا نیستید، حداقل می‌ توانید برای تماشا به این بازارچه سر بزنید.
یکی از غرفه‌ های بازارچه در مرکز بازار حلقه ای با وزن ۶۴ کیلوگرم را به نمایش گذاشته است که سنگین‌ ترین حلقه طلای جهان است. بازارچه طلای دبی در جاده Al Sabkha قرار دارد و ساعت کاری آن هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ساعت ۹:۳۰ شب است.

بازار پارچه دبی

بازارچه پارچه دبی یکی از بهترین مراکز خرید دبی برای خرید لباس‌ های سنتی عربی در تور دبی است. این بازارچه در مرکز تجاری قدیمی شهر دبی و روبروی بانک کریک دبی قرار دارد. در اینجا می‌ توانید در غرفه‌های مختلف، منسوجات با رنگ‌ ها و طرح‌های متنوع از جنس ساتن، ابریشم و پنبه را پیدا کنید. این بازارچه نه تنها یک مرکز خرید برای پارچه است، بلکه مکانی است که می‌ توانید لباس‌ های سنتی عربی خاص و زیبا را خریداری کنید.
در این بازارچه، بهترین لباس‌ های سنتی عربی توسط خیاطان ماهر عربی با کیفیت بالا و با کمترین قیمت ممکن قرار داده می‌ شوند. این بازارچه یک بازار سنتی با سقف چوبی است که به مرمت و حفظ شده است و حتی در روزهای گرم سال، خرید از آن تجربه‌ ای لذت‌ بخش است. بازارچه در محله بور، خیابان علی ابن ابیطالب، روبروی ابرا قرار دارد. ساعت کاری این بازارچه نیز هر روز از ساعت ۹ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۱ است.

بازار ادویه دبی

بازارچه ادویه دبی یکی از بهترین مراکز خرید دبی برای سوغات است. این بازارچه در منطقه الراس قرار دارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی‌ اش در کنار خلیج فارس، سال‌ هاست که با ادویه‌ های عجیب و غریب از سراسر خاورمیانه مملو است. هنگامی که از کنار این بازارچه عبور می‌کنید، عطر ادویه‌ها و رنگارنگی ظرف‌های ادویه‌ها بصورت نا خودآگاه شما را به سمت خود جلب می‌کند.
در این بازار می‌توانید انواع ادویه‌جات، ترشی‌ها، قهوه و هر نوع سوغات خوراکی که بخواهید را تهیه کنید. تنوع در این بازار به حدی فراوان است که می‌توانید ادویه‌هایی را از سراسر جهان در اینجا ببینید. به دلیل اینکه بازارچه ادویه جزو جاذبه های گردشگری دبی نیست، قیمت‌ های آن بسیار مناسب است. بنابراین فرصت خرید از این بازارچه را از دست ندهید. بازارچه ادویه دبی در منطقه دیره، الراس، خیابان ۴۴ قرار دارد.

 

مراکز خرید دبی

بازار عطر دبی

از بهترین مراکز خرید دبی برای عطر، بازارچه عطر دبی است که در منطقه دیره و خیابان هفتم قرار دارد. این بازارچه با بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت، غرفه‌ های کوچک خود را در خیابان پر پیچ و خم هفتم دارد. در این غرفه‌ ها، می‌ توانید انواع شیشه‌ های رنگارنگ عطر، عود، بافور و عطرهای ساخته شده با طلا را پیدا کنید. عطرهای جامد با بوی چوبی مناسب برای هر شخصیتی نیز در این بازار موجود است.
عطرهای موجود در این بازار مطابق با دستور العمل‌ هایی که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده‌ اند، ساخته می‌ شوند. برخی از این عطر ها بر پایه الکل و برخی دیگر بر پایه روغن ساخته می‌ شوند. همچنین در این بازار می‌ توانید درخواست کنید تا عطر دلخواهی را برایتان بسازند. ساعت کاری این بازارچه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و از جمله مراکز خریدی است که در تور دبی نوروز نیز ارزش دیدن دارد.

بازار مدینه جمیرا دبی

بازارچه مدینه یکی از بهترین مراکز خرید دبی است که با تفسیری مدرن از شهر سنتی عربی طراحی شده است. این بازارچه در نزدیکی سواحل دبی یعنی منطقه ساحلی جمیرا قرار دارد و شامل ۷۵ فروشگاه است. در این مجتمع به همراه دو هتل، حدود ۵۰ بار و رستوران نیز وجود دارد. یکی از جذابیت‌ های این بازارچه این است که شما می‌ توانید در محدوده‌ آن با قایق‌ های سنتی در سواحل و جزایر دبی سفر کنید. شب‌ ها برج‌ های بادی بالای بازارچه روشن می‌ شوند و منظره‌ بسیار زیبا و دیدنی‌ را ایجاد می‌ کنند.
در این بازار مدینه دبی می‌ توانید همه‌ چیز از تیشرت، اسباب‌ بازی، سخت‌ افزار و نوت‌ بوک و غیره را پیدا کنید. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، بازارچه مدینه در منطقه جمیرا، جاده الصفوه قرار دارد و ساعات کاری آن همه روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب است.

 

خرید در دبی

دبی مال

یکی از بزرگ‌ ترین مراکز خرید دبی که به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان نیز شناخته می‌شود، دبی مال است که در محوطه برج خلیفه واقع شده است. با مساحتی که برابر ۲۰۰ برابر زمین فوتبال است، دبی مال بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه را در خود جای داده است. در اینجا می‌توانید از فروشگاه‌ های لوکس تا غرفه‌ های خیابانی متنوعی را پیدا کنید. فروشگاه‌های معروفی نظیر لوئی ویتون، پرادا، گوچی و بسیاری دیگر در این مرکز خرید حضور دارند.
دبی مال همچنین میزبان اولین فروشگاه اپل در امارات متحده عربی، تنها فروشگاه بلومینگدیلز در امارات و نام تجاری معروف آرایشی Charlotte Tilbury است. این مرکز خرید علاوه بر فروش محصولات، امکان دسترسی به جاذبه‌های دیگری مانند آکواریوم دبی، باغ وحش زیر آب، پیست اسکی، ۲۲ سالن سینما، کیدزانیا و آب‌ نمای موزیکال بی‌ نظیر را نیز فراهم می‌کند.
همچنین در اینجا می‌توانید به رستوران‌ها و فروشگاه‌های بین‌المللی غذاخوری مشهوری مانند کارخانه چیزکیک، نانوایی مگنولیا، لادوره و اولین فروشگاه پاپا روتی در دبی مال دسترسی داشته باشید. آدرس دقیق دبی مال در خیابان شیخ زاید، جنب برج خلیفه است و ساعات کاری آن از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب در تمام روزهای هفته است.

مرکز خرید بورجومان دبی

بورجومان یکی از قدیمی‌ ترین پاساژهای دبی است و در منطقه تجاری و قدیمی شهر به نام بور واقع شده است. این پاساژ قدیمی بیش از 200 فروشگاه دوستانه و خانوادگی را در خود جای داده است. در اینجا می‌توانید فروشگاه‌های متنوعی مانند Splash، Matalan، Brands for Less و Sharaf DG را پیدا کنید. سینمای VOX و شهربازی سیاره جادویی نیز جزئی از جاذبه‌های این مرکز خرید است که برای سرگرمی خانوادگی در تور دبی و در آب و هوای دبی مناسب است.
در بورجومان می‌توانید مارک‌هایی مانند Next، H&M، Nautica و همچنین فروشگاه‌های لوکس مانند Montblanc، Louis Vuitton و Hermès را که در کمتر مراکز خرید دبی یافت می‌شوند، نیز بیابید. در صورتی که گرسنه باشید، می‌توانید به رستوران‌های معروفی که در این مرکز خرید قرار دارند، مثل Yo Sushi، Jollibee، Nando's Cafe و Dome Cafe مراجعه کنید. بورجومان در جاده خالدبن ولید واقع شده است و ساعات کاری آن از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.

مرکز خرید امارات مال

امارات مال MOE یکی از معروف ترین مراکز خرید دبی است. این بازار با بیش از 600 فروشگاه سالانه بیش از 38 میلیون بازدید کننده را به خود جلب کرده است. در این مرکز خرید، شما می‌توانید به راحتی بیش از 630 برند تجاری در زمینه مد، ورزش و الکترونیک را پیدا کنید. نمایشگاه Fashion Dome و LuxWing در امارات مال، مدهای روز توسط طراحان مد برجسته از سراسر جهان را به نمایش می‌ گذارد.
همچنین فروشگاه‌های معروفی مانند بربری، جیمی چو، ورساچه و غیره در این مرکز خرید شعبه دارند. اگر از خرید خسته شدید، امارات مال امکانات تفریحی مناسبی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از Magic Planet که یکی از محبوب‌ ترین شهربازی‌ های سرپوشیده جهان است، پارک خانوادگی، پیست اسکی سرپوشیده، سینماهای MOE VOX و صخره‌ نوردی لذت ببرید. امارات مال در جاده شیخ زاید قرار دارد و ساعات کاری آن هر روز از ساعت 10 صبح تا 12 شب است.

مرکز خرید فستیوال سیتی دبی

فستیوال سیتی مال Festival City Mall که بیش از 400 فروشگاه، از جمله فروشگاه‌های مارک‌ های لوکس بین‌ المللی و محلی، 90 رستوران و کافه محلی و بین‌ المللی و یک سینما بزرگ دارد، یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید دبی است. رستوران‌ های این مرکز خرید فضای باز برای مهمانان فراهم کرده‌ اند تا آنها بتوانند در حالتی راحت که از چشم‌ اندازهای خیره‌ کننده نهر دبی لذت می‌ برند، همزمان از غذاهای خوشمزه‌ ای آن نیز بچشند.
فستیوال سیتی مال مکانی برای فروشگاه‌ های مارک‌ های لوکس مانند Coach، DKNY و Armani و همچنین برندهایی مانند Zara، Topshop، Koton و H&M است. در این مرکز خرید، علاوه بر پوشاک، بهترین زیورآلات، ساعت‌ها، وسایل ورزشی، مبلمان و موارد دیگر نیز موجود است. رستوران‌ هایی مانند Wendy's، Hardee's، KFC، Krispy Kreme و غیره نیز در فستیوال سینتر آماده پذیرایی از مشتریان هستند.
شهربازی با چرخ و فلک بزرگ، نمایش رقص فواره‌ های آب با موسیقی و لیزر، شبیه‌ سازی پرواز، سینما و هتل از دیگر جاذبه‌ های این پاساژ هستند. ساعات کاری فستیوال سیتی مال نیز همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.
نظرات کاربران
دیدگاه