بلیط تهران دبی

بلیط تهران دبی

بلیط هواپیما دبی

کشور امارات به ویژه شهر دبی، یکی از قطب‌ های اقتصادی جهان برای سرمایه‌ گذاری و تجارت محسوب می‌ شود. علاوه بر آن دارای جاذبه‌ های گردشگری بسیار زیادی نیز است. به همین دلیل در طول سال افراد متعددی به جهت مقاصد تجاری یا گردشگری به این شهر مسافرت می‌ کنند. از این‌ رو آشنایی با روش‌های خرید بلیط تهران دبی و فاکتورهای مهم تعیین قیمت آن برای این افراد، از اهمیت بالایی برخوردار است. در این صفحه از NPK با ما همراه باشید تا اطلاعات مهمی که در این زمینه نیاز است بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

خرید بلیط دبی

بلیط دبی مجوز مسافرت و پرواز از تهران به این شهر است که از فرودگاه بین‌ المللی امام خمینی شما را به فرودگاه بین‌ المللی دبی به عنوان یکی از پر ترافیک‌ ترین فرودگاه‌های دنیا می‌ برد. برای خرید بلیط تهران دبی و پرواز به سمت دبی راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از مناسب‌ترین راه‌هایی که امروزه بیشتر افراد از آن استفاده می‌ کنند، خرید اینترنتی بلیط از سایت‌ های مختلف شرکت‌ های مسافرتی و گردشگری محسوب می‌شود.

قیمت بلیط دبی

اولین کاری که در هنگام خرید بلیط به صورت اینترنتی باید انجام دهید، انتخاب سایت فروش آنلاین بلیط تهران دبی و ورود به آن برای خرید است. سپس باید از قسمت جستجو پروازهای خارجی نوع بلیط مورد نظر خود را که می‌تواند به صورت رفت‌ و‌ برگشت یا فقط بلیط رفت به دبی باشد را انتخاب کنید. بعد از آن می‌توانید سایر فیلدها و جزئیات را متناسب با نوع پروازی که در نظر دارید تعیین نمایید. اطلاعاتی مانند مقصد سفر، تاریخ رفت‌ و‌ برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و غیره مواردی هستند که می‌توانید انتخاب کرده و بر اساس آنها قیمتها و انواع بلیطهای دبی را جستجو نمایید.

بلیط هواپیما تهران دبی

پس از وارد کردن اطلاعات در قسمت جستجو می‌ توانید از بین گزینه‌ های مقصد پرواز، تاریخ پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف‌ ها، مدت زمان توقف‌ ها، کلاس پرواز و قیمت بلیط بهترین گزینه و مناسب‌ ترین آن را نسبت به فاکتورهایی که در ذهن دارید انتخاب کنید. در انتها اطلاعات تکمیلی مانند قوانین حمل بار در فرودگاه و نوع ایرلاینی که ارائه شده است را می‌ توانید تعیین نمایید. پس از انتخاب نهایی و چک کردن اطلاعات، نوبت به رزرو بلیط تهران دبی و پرداخت مبلغ آن می‌ رسد.

فرودگاه های دبی

یکی از گزینه‌ های مهمی که شما می‌ توانید در هنگام خرید بلیط به صورت اینترنتی برای خود انتخاب کنید، انتخاب فرودگاه محل نشستن هواپیما داخل کشور امارات یا شهر دبی است. در همین راستا باید بدانید فرودگاه بین‌ المللی دبی که به عنوان اصلی‌ ترین فرودگاه این شهر در کشور ایالات متحده عربی و در تور دبی شناخته می‌ شود، یکی از گزینه‌ های انتخاب محسوب می‌ گردد. بعد از آن می‌ توانید فرودگاه بین‌ المللی آل مکتوم یا دبی ورلد سنترال را متناسب با شرایط پرواز به دبی انتخاب نمایید.

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما

روش‌ های خرید اینترنتی بلیط و رزرو آن، مزایای بسیار زیادی دارد که در صورت انتخاب این شیوه می‌ توانید از آنها بهره‌مند شوید. به عنوان نمونه‌ ای از مزایا خرید بلیط اینترنتی می‌ توان به امکان انتخاب بلیط بین قیمت‌ های متفاوت آن اشاره نمود. همچنین استفاده از خدمات دیگر مانند ترانسفر فرودگاه، بیمه مسافرتی، تخصیص خدمات اختصاصی و مشاهده تخفیفات ویژه از دیگر مزایای این شیوه تهیه بلیط به حساب می‌ آیند. علاوه بر تمام این موارد، امکان خرید بلیط تهران دبی از معتبرترین ایرلاین‌ ها، امکان رزرو بلیط به همراه هتل با قابلیت پرداخت آنلاین هزینه‌ ها، اطلاع از تغییرات لحظه‌ ای قیمت‌ ها و استفاده از تقویم قیمتی از دیگر مشخصات خرید و رزرو بلیط به صورت اینترنتی محسوب می‌ شوند.
لازم به ذکر است برخی از شرکت‌ های مسافرتی استرداد آنلاین بلیط هواپیما را نیز برای مراجعه کنندگان خود در نظر گرفته‌ اند که با کسر درصدی مشخص از مبلغ پرداختی بلیط، مراجعه‌ کننده می‌ تواند به صورت آنلاین بلیط خود را کنسل کند.

ارزانترین بلیط دبی

روش‌ های مختلفی برای اینکه بتوانید بلیط ارزانتری را خریداری کنید وجود دارند که در این قسمت به آنها می‌ پردازیم. یکی از این راه‌ ها انتخاب بهترین زمان سفر به دبی از نظر هزینه ها و در ماه‌ هایی است که مسافران کمتری به این شهر سفر می‌ کنند. به‌ طور کلی قیمت بلیط تهران دبی در ماه‌ های مختلف سال متفاوت است و شما می‌ توانید با توجه به در نظر گرفتن این نکته زمان سفر خود را برای رزرو بلیط تعیین نمایید. بنابراین برای اینکه بتوانید از خدمات برتر سفر مانند فرست کلاس و بیزینس کلاس بهره‌مند شوید باید بلیط دبی را از چند ماه قبل در زمان‌ هایی که به خاطر شرایط آب و هوای دبی و موارد دیگر تعداد متقاضیان سفر به دبی کمتر هستند با قیمت پایین‌ تری رزرو کنید.
همچنین گشتن در سایت‌ های مختلف و بررسی قیمت بلیط‌ ها، با وجود تخفیفات لحظه‌ ای در نظر گرفته شده توسط برخی از آژانس‌ ها راه دیگری است که برای پرداخت قیمت مناسب‌ تر بلیط مسافرت به دبی می‌ توانید انتخاب کنید.
علاوه بر آن باید به این نکته توجه نمایید که همیشه قیمت بلیط دو طرفه ارزان‌ تر از بلیط تک سفره است. بنابراین با تعین زمان برگشت و رزرو بلیط دو طرفه می‌ توانید مبلغ کمتری را برای سفر خود بپردازید. همچنین باید بدانید که قیمت بلیط پرواز ایرلاین‌ های عربی به خصوص اماراتی برای سفر به دبی از میانگین هزینه‌ های پروازهای ایرانی بیشتر است. از این‌ رو با انتخاب ایرلان‌ های ایرانی که ارزانتر هستند می‌ توانید در هزینه‌ های سفر خود صرفه‌ جویی کنید.
نکته بعدی انتخاب بلیط‌ های چارتری و بلیط‌ های لحظه آخری است که در اکثر مجموعه‌ های فروش آنلاین بلیط برای متقاضیان در نظر گرفته می‌ شوند. بنابراین در صورت انتخاب آنها برای سفر خود می‌ توانید مبلغ کمتری را برای رزرو بلیط پرواز بپردازید.

 

بلیط تهران دبی

بهترین زمان سفر به دبی

با توجه به وضعیت آب‌ و هوای شهر دبی بهترین تایم مسافرت به این شهر برای اینکه بتوانید بلیط ارزانتری خریداری کنید، در فصل‌ های گرم سال است. در این زمان به دلیل افزایش بسیار زیاد دمای هوا تعداد مسافرانی که به این شهر سفر می‌ کنند، کاهش چشم‌ گیری دارد و این مسئله تاثیر مستقیمی بر تعیین قیمت بلیط تهران دبی می گذارد.

بلیط چارتر دبی

بلیط‌های چارتری تهران دبی از جمله محبوب‌ترین بلیط‌های مسافرت به این شهر به حساب می‌آیند. با توجه به اینکه شرکت‌های گردشگری یا آژانس هواپیمایی ارائه دهنده این نوع بلیط‌ ها، باید صندلی‌های رزرو شده را پر کنند، در صورت کم بودن مسافران تور خارجی تخفیفات مناسبی را در نظر می‌ گیرند.
بنابراین شما با مراجعه به سایت‌های مختلف و جستجوی بلیط‌های چارتری می‌توانید گزینه مناسبی را برای خود انتخاب کنید. البته باید بدانید قیمت بلیط چارتری در زمان‌ هایی که سفر به شهر دبی بسیار زیاد است تفاوت چندانی با قیمت بلیط‌های سیستمی نخواهد داشت.

بلیط لحظه آخری دبی

یکی دیگر از راه‌ های مسافرت به دبی که با استفاده از آن می توانید قیمت مناسب‌ تری را برای مسافرت بپردازید، استفاده از بلیط‌ های لحظه آخری است که در سایت‌ های اینترنتی فروش بلیط می‌ توانید با کمک فیلتر جستجو آنها را پیدا کنید.

مدت زمان پرواز تهران به دبی

مسافت پروازهای مستقیم تهران دبی با هواپیما برابر با ۱۱۹۷ کیلومتر است و مدت زمان پرواز مستقیم به این شهر در حدود ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه محاسبه می‌ شود. البته شرایط آب‌ و هوایی، سالم بودن هواپیما از لحاظ مشخصات فنی و شرایط پرواز مواردی هستند که می‌ توانند بر تایم سفر تاثیر گذار باشند.
لازم به ذکر است دبی و شارجه شهرهایی هستند که از ایران با پرواز مستقیم می‌ توان به آنها در تور دبی نوروز نیز سفر کرد. به طوری‌ که شهر شارجه در شمال دبی قرار دارد و سومین شهر بزرگ امارات به حساب می‌ آید. البته این شهر جزئی از شهر بزرگ دبی نیست اما افرادی که به دلایل مختلفی مانند استفاده از جاذبه‌ های گردشگری این شهر یا کاهش قیمت بلیط تهران دبی تمایل دارند برای سفر به دبی اول به این شهر سفر کنند، می‌ توانند با پرواز مستقیم به شارجه بروند و سپس با اتوبوس در حدود ۲۰ دقیقه بعد به شهر دبی برسند.

مدارک لازم برای سفر به دبی

برای سفر به شهر دبی باید مدارکی از قبیل بلیط رفت‌ و برگشت، ویزا، بیمه مسافرتی که البته اجباری نیست را در زمان مراجعه به فرودگاه برای پرواز در اختیار داشته باشید. در میان آنها ویزا از مهم‌ ترین مدارکی است که باید قبل از خرید بلیط تهران دبی، اقدام به تهیه آن نمایید. از جمله مدارک لازم برای دریافت ویزا نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:
اسکن رنگی صفحه اول گذرنامه با حداقل ۷ ماه اعتبار
 عکس پاسپورت یا سلفی با پس زمینه سفید و با کیفیت بالا
 اسکن رنگی دو طرف کارت ملی
 اسکن رنگی صفحات اول و دوم شناسنامه
 به همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزاهای متفاوت

ویزای دبی

برای دریافت ویزای دبی باید در مرحله اول مشخص کنید که به چه دلیل قرار است به این شهر سفر کنید. به عبارت دیگر نوع ویزای دبی شامل ویزای توریستی، کاری، ترانزیت و تحصیلی می‌ شود که برای دریافت هر کدام مدارک مشخص شده و شرایط گوناگونی وجود دارد.

ویزای توریستی دبی

ویزای توریستی دبی برای گذراندن اوقات فراغت و لذت بردن از جاذبه‌ های گردشگری دبی صادر می‌ گردد و به انواع زیر تقسیم می‌ شود:
 ویزای توریستی عادی
 ویزای توریستی یک‌ ماهه
 ویزای توریستی یک‌ ماهه با قابلیت چند بار اجازه ورود به شهر دبی
 ویزای توریستی دو ماهه
 ویزای توریستی دو ماهه با امکان چند بار اجازه ورود

ویزای کاری دبی

ویزای کاری دبی ویزایی است که بلند مدت برای شروع کار، داخل شهر دبی در نظر گرفته شده است و برای اخذ آن باید مطابق قوانین کار و مهاجرت دبی اقدام نمایید.

ویزای ترانزیت دبی

ویزای ترانزیت یکی از راه‌ های ورود به کشور امارات و خرید بلیط تهران دبی است که در دو نوع ۴۸ و ۹۶ ساعته مطابق قوانین این کشور صادر می‌ گردد.

ویزای تحصیلی دبی

ویزای تحصیلی نوعی دیگر از ویزا برای کشور دبی است که امروزه به دلیل افزایش مهاجرت به این کشور، سهولت تحصیل در آنجا و اعتبار بالای دانشگاه‌های دبی میزان درخواست آن افزایش پیدا کرده است.

 

بلیط تهران به دبی

قیمت ویزای دبی

طبق قوانین صدور ویزا برای ورود به کشور امارت متحده عربی به ویژه شهر دبی، هزینه صدور ویزا برای افراد بالای ۶۰ سال بیشتر است. همچنین کسانی که زیر ۱۸ سال سن دارند باید با یک بزرگتر به دبی سفر کنند و هزینه بیمه مسافرتی این افراد کمتر خواهد بود.
علاوه بر آن کسانی که دارای گذرنامه ایرانی هستند می‌توانند ویزای یک ماهه مولتی و سه ماهه چند بار ورود به کشور امارات را تهیه کنند. البته استفاده از این موقعیت سبب می‌شود این افراد دیگر نتوانند از ویزای ۴۸ و یا ۹۶ ساعته ورود به دبی استفاده کنند.

 

سخن پایانی
در تمامی ایام سال افراد بسیار زیادی به دلایل مختلف به شهر دبی مسافرت می‌ کنند، به همین دلیل خرید راحت و سریع بلیط دبی با قیمت مناسب برای این افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. در همین راستا سعی نمودیم در این صفحه تمامی راه‌ هایی که می‌ توانید با کمک آن با قیمت مناسب‌ تری بلیط تهران دبی را تهیه کنید را برای شما بیان نماییم.

نظرات کاربران
دیدگاه