هتل‌ های دبی

هتل‌ های دبی

بهترین هتل های دبی

شهر دبی، نور چشمی امارات متحده عربی و یکی از معروف‌ ترین نقاط گردشگری در تمام دنیا است. مطمئناً این شهر زیبا و مدرن که در سال‌ های اخیر تغییرات چشم‌ گیری نیز داشته است، توجه شما را نیز مانند سایر افراد در سراسر جهان به خود جلب کرده است. شهر دبی، شهری با جاذبه‌ های مدرن و شگفت‌ انگیز، رستوران‌ ها و کافه‌ هایی جذاب و هتل‌ هایی لوکس و مجلل است که همه آنها در کنار هم، سبب رقم زدن یک سفر به‌ یاد ماندنی برای مسافران می‌ شوند. شایان ذکر است که بسیاری از افراد معتقد هستند که نمی‌ توان از جادوی به‌ کار رفته در ساخت هتل‌ های دبی صرفه نظر کرد. برخی از هتل‌ های شهر دبی به ‌حدی زیبا و جذاب هستند که خود به‌ تنهایی، به عنوان یک جاذبه گردشگری در تور دبی محسوب می‌ شوند.

رزرو هتل دبی

زمانی که حرف از شهر دبی و اقامت در این شهر مدرن به میان می‌ آید، نا خودآگاه همه ما به برج‌ های سر به ‌فلک‌ کشیده و ساختمان‌ های لوکس آن فکر می‌کنیم. همین موضوع سبب شده است، تا بسیاری از افراد برای تجربه اقامتی چند روزه در یکی از این هتل‌ های لاکچری راهی دبی شوند. البته، باید توجه داشته باشید که مسئولان دبی نیز از این موضوع مطلع بوده و از این رو، همواره بناهایی عظیم‌ تر و لوکس‌ تر را برای جذب گردشگران می‌ سازند. از جمله این بناهای لوکس و بسیار زیبا می‌ توان به هتل‌ های ۵ ستاره این شهر که برخی از آنها، امکاناتی بیش از رویا و تصور به مهمانان ارائه می‌ دهند و به این ترتیب، تجربه‌ ای تکرار نشدنی برای افراد در دبی و جزایر دبی رقم می‌ زنند. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین هتل‌ های دبی می‌ پردازیم.

هتل جمیرا امارت تاورز دبی

هتل جمیرا امارت تاورز به عنوان یکی از لاکچری‌ ترین هتل‌ های دنیا شناخته می‌ شود. این هتل ۴۰۰ اتاق مجهز و لوکس داشته که هر کدام از این اتاق‌ ها، بهترین امکانات و خدمات را به مهمانان خود ارائه می‌ دهند. این هتل ۵ ستاره هر توقع و انتظاری که از یک هتل لوکس و عالی دارید را برآورده می‌ کند. علاوه بر این جالب است بدانید که هتل Jumeirah Emirates Towers دارای باشگاه ورزشی، صرافی، ماهواره و رستوران‌ های دبی عالی بین المللی است. همچنین مسافران و مهمانان این هتل می‌ توانند با سرویس رایگان هتل، به مراکز خرید و جاهای دیدنی شهر دبی رفته و برگردند. هتل جمیرا امارت تاورز، در جاده شیخ زاید و در داخل برج‌ های امارات واقع شده است.

هتل رافلز دبی

هتل ۵ ستاره رافلز یکی از زیباترین و بهترین هتل‌ های دبی بوده و علاوه بر این، این هتل مجلل دارای 252 اتاق است. پیش از خرید بلیط تهران دبی و رزرو هتل بهتر است بدانید که این هتل بسیار زیبا، امکاناتی مانند استخر روباز، جکوزی، سونا، سالن اسپا، ماساژ، خدمات پرستاری کودک، منوی ویژه غذاهای رژیمی، پذیرش 24ساعته، خدمات اتاق vip، تهویه مطبوع و غیره است. هتل Raffles زیبا و مجلل در بور شهر دبی، وافی مال، جاده شیخ رشید واقع شده است و فاصله زیادی با مرکز خرید وافی دبی ندارد. همچنین شایان ذکر است که از فرودگاه اصلی دبی تا هتل رافلز از نظر زمانی حدود 15 دقیقه فاصله وجود دارد.

هتل برج العرب دبی

هتل برج ‌العرب جمیرا یک هتل 7 ستاره در شهر دبی است که 202 اتاق داشته و در 27 طبقه ساخته شده است. هتل فوق لوکس و فوق العاده برج العرب جمیرا، چشم‌ اندازی رویایی از دریای خلیج فارس و جاذبه های گردشگری دبی را به نمایش می‌ گذارد و به این ترتیب چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌ کند. از امکانات این هتل شگفت‌ انگیز می‌ توان به وای فای رایگان، سرویس خواب با کیفیت، تلویزیون تعاملی HD TV و iMac 21 اینچ، دستگاه خودپرداز بانک، خدمات زیبایی، تناسب اندام، سونا و غیره اشاره کرد. هتل Burj Al Arab Jumeirah در خیابان جمیرا شهر دبی واقع شده است.

هتل آتلانتیس رویال دبی

هتل آتلانتیس رویال دبی در سال ۲۰۲۲ میلادی ساخته شده و معماری بسیار زیبایی و چشم نوازی دارد. اگر نقشه دبی را بررسی کنید می بینید که این هتل ۵ ستاره در جزیره نخل جمیرا و در زمینی به مساحت ۸۷ هزار مترمربع در ۴۳ طبقه طراحی و ساخته شده است که هر طبقه امکانات منحصر به فرد خود را دارد. تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، مینی‌بار و غیره تنها بخش اندکی از خدمات این هتل به شمار می‌آید. همچنین، چهار استخر روباز در هتل آتلانتیس رویال دبی، به ‌صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. هتل Atlantis The Royal که یکی از پر امکانات‌ترین هتل‌ های دبی به شمار می‌آید، پارکینگ رایگان، مرکز تناسب اندام، خدمات ترانسفر فرودگاهی، اتاق‌های خانوادگی، اینترنت رایگان و غیره را برای مهمانان خود در نظر گرفته است تا به این ترتیب بتواند رضایت حداکثری‌ افراد را جلب کند.

 

هتل های دبی

هتل جمیرا القصر دبی

هتل جمیرا القصر دبی هتلی 5 ستاره با 294 اتاق و سوئیت است که در منطقه Al Sufouh شهر دبی واقع شده است. شایان ذکر است که منطقه ال سوفو فاصله کمی تا ساحل دبی داشته و از مرکز شهر و فرودگاه دور است. با این حال، هیچ یک از این موارد سبب نشده است که هتل جمیرا القصر به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های دبی به حساب نیاید. هتل جمیرا القصر در سال ۲۰۰۴ میلادی ساخته شده و به برج العرب نزدیک است. علاوه بر این هتل جمیرا القصر دبی در نزدیکی مراکز خرید شناخته شده‌ ای مانند امارات و البرشا قرار دارد و به این ترتیب این هتل گزینه بسیار مهم و مناسبی برای اکثر مسافران این شهر است. زمانی که وارد هتل Jumeirah Al Qasr می‌ شوید، مطمئناً از سبک معماری تاریخی آن که با فرهنگ عربی در آمیخته شده است، لذت خواهید برد. در حقیقت، معماران این هتل بیان کردند که این سبک معماری را از داستان‌ های هزار و یک شب ایرانی الهام گرفته‌ اند. بیشتر اتاق‎‌ ها و سوئیت‌ های این هتل، منظره‌ ای رو به سواحل دبی دارند که همه مسافران و مهمانان این هتل را مجذوب خود می‌ کنند. هتل القصر مانند سایر هتل‌ های ۵ ستاره از امکاناتی متنوعی برخوردار هستند و برخی از سوئیت‌ های هتل جمیرا القصر، تجهیزات آشپزخانه را نیز دارند. در این میان، برخی دیگر از این سوئیت‌ ها لاکچری‌ تر این هتل دارای جکوزی و استخر خصوصی هستند. وجود ۹ رستوران اختصاصی در هتل در نوع خود شگفت‌ انگیز بوده و هر زمان هر که اراده کنید، لذیذ ترین غذاهای دنیا برای شما در این هتل که از بهترین هتل‌ های دبی تهیه و آماده می‌ شود.

هتل فور سیزن ریزورت دبی

هتل فور سیزن ریزورت دبی ات جمیرا بیچ جزو بهترین، زیباترین، پر امکانات‌ ترین هتل‌ های دبی است که در لیست هتل‌ های ۵ ستاره‌ های این شهر قرار گرفته است. این هتل زیبا در منطقه ساحلی جمیرا واقع شده و در سال ۲۰۱۴ میلادی ساخته شده است. هتل فورسیزن به برج الخلیفه و فواره دبی نزدیک بوده، در نتیجه، گزینه بسیار مناسبی برای اقامت مسافرانی است که برای اولین‌ بار به این شهر سفر کرده‌ اند. تمام اتاق‌ ها و سوئیت های‌ هتل فور سیزن ریزورت مجهز به وای فای رایگان و سیستم اطفای حریق هستند.
علاوه بر این، تجهیزاتی مانند حمام اختصاصی، کمد دیواری، میز و صندلی، صندوق امانات، چای‌ ساز و قهوه‌ ساز و غیره در همه اتاق‌ های هتل وجود داشته و به این ترتیب باعث راحتی حال مهمانان در تور دبی نوروز نیز می‌ شود. هتل فور سیزن ریزورت دبی ات جمیرا بیچ دارای امکانات رفاهی مانند پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، استخر روباز، اتاق خانوادگی، ساحل اختصاصی، خدمات اسپا، بیزینس سنتر و غیره نیز است.

 

بهترین هتل های دبی

هتل 25 ساعت وان سنترال دبی

هتل ۲۵ ساعت وان سنترال در منطقه تجاری دبی قرار دارد، در نتیجه، اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به گشت‌ و گذار در بازارها و مراکز تجاری شهر دبی علاقه‌ مند هستید، اقامت در این هتل را به شما پیشنهاد می‌ کنیم. یکی دیگر از دلایل محبوبیت 25hour One Central، تازه تأسیس‌ بودن آن است، در واقع این هتل 5 ستاره در سال 2021 ساخته و افتتاح شده است. فاصله هتل 25 ساعت وان سنترال از دبی مال 2.4 کیلومتر و از برج الخلیفه 2.7 کیلومتر است. خدمات هتل 25 ساعت وان سنترال شامل اینترنت و پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ساعته به ۱۰ زبان دنیا مانند انگلیسی، عربی، روسی و آلمانی و غیره است. از جمله مزیت‌ های منحصر به فرد هتل 25 ساعت وان سنترال از مجموعه هتل‌ های دبی، می‌توان به بهسازی آن برای معلولین عزیز اشاره کرد. همچنین از دیگر امکانات این هتل ۵ ستاره می‌ توان به استخر روباز آن که در بام هتل تعبیه شده است، اشاره کرد. علاوه بر این، لازم به ذکر است که فعالیت‌ های تفریحی متنوع مانند، اجرای موسیقی زنده، پخش مسابقات ورزشی، بیلیارد، تور آشنایی با فرهنگ مردم محلی و غیره نیز در هتل 25 ساعت وان سنترال دبی فراهم شده است.

هتل آنانتارا د پالم دبی ریزورت

هتل آنانتارا دپالم دبی ریزورت، یکی از ریزورت‌ های لوکس برند آنانتار است. این هتل در فاصله 4 کیلومتری ساحل دبی و در ورلد آیلند آرکیپلگو و یا اصطلاحاً همان جزایر جهان ساخته شده است. این هتل مجلل دارای ۷۰ سوئیت و همچنین ویلاهایی با استخر خصوصی و ویلاهای ساحلی است. از امکانات هتل آنانتارادپالم دبی ریزورت می‌ توان به سالن بار با مناظر پانورما از دبی اسکای لاین، برج العرب و همچنین برج خلیفه، سالن‌ های غذاخوری عربی، هندی و سرو غذاهای دریایی اشاره کرد. مسافران می‌ توانند هر کدام از این تفریحات را برای انواع مراسم و جشن‌ های خود در هتل های دبی رزرو کنند.

NPK سفری خوش و به ‌یاد ماندنی برای شما و همراهانتان آرزو می کند.

نظرات کاربران
دیدگاه