مرکز خرید ونیزیا استانبول

مرکز خرید ونیزیا استانبول

مرکز خرید ونیزیا استانبول یکی از ارزان‌ ترین، زیباترین و به‌صرفه‌ ترین مراکز خرید در استانبول است. شما می‌توانید هم در این مکان‌ خرید کنید و هم از تفریحات مختلفی همچون شهربازی‌ های موجود در آن لذت ببرید. در ادامه هر آنچه باید در مورد این مکان بدانید را برای شما شرح داده‌ ایم.

مرکز خرید مگا اوت لت ونیزیا

از آنجایی که مرکز خرید مگا اوت لت ونیزیا استانبول مملو از لوازم آرایشی و پوشاک از برندهای لباس ترکیه و نیز سایر برندهای سرشناس است، بنابراین هر زمان که قصد خرید اجناس باکیفیت و همچنین معتبر داشتید، پیشنهاد می‌کنیم این پاساژ را در کنار باقی مراکز خرید استانبول مد نظرتان در نظر بگیرید.
اکثر ما بی شک در هنگام گشت‌ و گذار و خرید گرسنه یا تشنه می‌ شویم و به دنبال مغازه‌ هایی برای رفع نیازهایمان می‌گردیم. چه بهتر که شکم خود را با غذاهای خوشمزه و لذیذ در بهترین رستوران های استانبول سیر کنیم. در این بین شاید تصمیم به تماشای یک فیلم در کنار دوستان یا خانواده بگیریم و یا تمایل داشته باشیم که کمی بیشتر تفریح کرده و لحظات خوش‌تری را سپری کنیم. در این صورت، با توجه ‌به برنامه‌ هایی که در ذهن خود داریم یکی از بهترین مکان‌ ها برای گذراندن وقت مرکز خرید ونیزیا مگا اوت لت است.
همان‌ طوری که بیشتر کشور ها و مکان‌ها پر بازدید و توریستی هستند، کشور ترکیه به‌ خصوص شهر استانبول نیز از این قاعده مستثنی نیست. از آنجایی که این پاساژ محصولات زیبا، با کیفیت و متنوعی را ارائه می‌دهد، بنابراین بسیاری از گردشگرها و افرادی که برای تفریح با تور استانبول سفر می‌ کنند، ترجیح می‌ دهند که سوغاتی‌های خود را از مرکز خرید ونیزیا استانبول خریداری کنند.
این مکان تفریحی همه روزه از صبح تا شب باز است. حتی در مناسبت های خاص و تعطیلی‌ ها نیز قادر خواهید بود از این مکان خرید کنید.

معماری مرکز خرید ونیزیا استانبول

معماری مرکز خرید ونیزیا استانبول

معماری مرکز خرید مگا اوت لت ونیزیا استانبول بسیار خاص، شیک و جذاب است. این مکان ساختمانی بسیار وسیع است که در اطراف آن آپارتمان‌ های بزرگ نیز به چشم می‌ خورد. شما از تراس آپارتمان خود می‌ توانید منظره و نمای کل سازه را به‌ خوبی ببینید. حتی وقتی به عکس آن نگاه می‌کنید هم تمایل دارید به آنجا بروید و از نزدیک این مکان منحصر به‌ فرد را تماشا کنید. با مشاهده عکس بالا صد ها پنجره دیده می‌شود. آنها مغازه‌ های این مکان هستند که در راهرو های تو در تو قرار گرفته‌ اند.
شاید برای شما این سؤال پیش بیاید که چرا اسم پاساژ را همانند نام ونیز در ایتالیا نام‌ گذاری کرده‌ اند! به این دلیل که درست در وسط آن همانند ونیز ایتالیا، یک راه طولانی آبی که در واقع یک رود است به وجود آورده‌اند. البته نا گفته نماند که چندین رود و کانال دیگر نیز در اطراف و مابین این مرکز خرید خواهید دید.
اگر با تور ایتالیا سفر کرده یا حتی در بسیاری از فیلم‌ های ایتالیایی دیده باشید، به ‌احتمال زیاد قایقی بسیار کشیده که «گوندولا» نام دارد و فردی که آن قایق را می‌ راند به چشمتان خورده است. بسیاری از افراد در آن قایق لحظات خوش و رمانتیکی را سپری می‌کنند. کانال ونیزیا در مرکز خرید ونیزیا نیز دقیقاً همین مشخصات را دارد و می‌توانید به تنهایی یا در کنار اعضای خانواده و همسر خود با آرامش در این رود و قایق زیبا وقت بگذرانید.
همچنین، یکی از مزیت‌ های این مرکز خرید بزرگ این است که در هنگام خرید یا نوش‌ جان کردن غذا می‌ توانید آسمان را نیز تماشا کنید، زیرا معماری آن به‌گونه‌ ای طراحی شده است که در میان راهرو های مرکز خرید ونیزیا استانبول یعنی همان جایی که رود ونیزیا قرار دارد، هیچ سقفی وجود ندارد.

برندهای مرکز خرید ونیزیا استانبول

مرکز خرید اولت لت مگا ونیزیا استانبول

بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم که لباس‌ های برند خریداری کرده و بپوشیم. پس طبیعی است که وقتی به یک کشور خارجی سفر می‌کنیم، نیز به دنبال پوشاک‌ ها یا حتی سایر کالا هایی با برند معروف بگردیم. خوشبختانه فروشگاه‌ های مرکز خرید ونیزیا استانبول این حسن را دارد. حتی گاهی اوقات از تخفیفات خیلی خوبی بهره‌ مند خواهید شد.
برخی از برندهای معروف در این مکان عبارت‌ اند از:
• برندهای آرایشی گلدن رز، وات سونز و گراتیس
• برندهای پوشاک ای سی وایکیکی، یو اس پولو و کالینز
• برندهای کیف و کفش فیلو، اسکیچرز و گریدر
به‌ علاوه، انواعی از برندهای مختلف دیگر را در زمینه‌ های پوشاک بچه، دکوراسیون منزل، لوازم الکترونیک، اسباب‌ بازی‌ فروشی و لباس‌ ها و وسایل ورزشی خواهید یافت.

کافه و رستوران‌ های ونیزیا استانبول

در تور ترکیه، در فود کورت، رستوران‌ ها و کافه‌ های مرکز خرید اولت لت غذا های رنگارنگ با طعم بی‌ نظیر را تجربه خواهید کرد. اطمینان می‌ دهیم که پس از آن دلتان نمی‌ خواهد آنجا را ترک کنید و همچنان تمایل دارید که نوشیدنی بنوشید و غذاها و دسرهای متفاوت را امتحان کنید. برخی از کافه و رستوران‌ های موجود در این مکان عبارت‌ اند از: برگر کینگ – استارباکس و مادو.

سینمای مرکز خرید ونیزیا استانبول

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که بسیار به تماشای فیلم علاقه‌ مند هستند. به‌ خصوص وقتی فیلم‌ های جدیدی اکران می‌ شوند، تمایل دارید که به‌سرعت به آنجا بروید، پاپ کورن و نوشیدنی بخرید و از دیدن آنها در پرده بزرگ سینما لذت ببرید.
یک سینمای بزرگ در مرکز خرید ونیزیا استانبول وجود دارد که فیلم‌ های مختلفی در آن اکران می‌ شود. برای تهیه بلیت می‌ توانید هم به‌ صورت حضوری و هم آنلاین از طریق وب‌ سایت فروشگاه اقدام کنید. بد نیست بدانید که زمان اکثر فیلم‌ ها بالای ۹۰ دقیقه است.

مرکز خرید ونیزیا استانبول کجاست

با توجه به اینکه این مرکز خرید در محله قاضی پاشا قرار دارد، بنابراین دسترسی به آن دشوار نیست. با وسایل حمل‌ و نقل عمومی یعنی دلموش‌ ها، ایستگاه‌ های اتوبوس و از جمله مترو به‌ راحتی می‌ توانید به این مکان دیدنی بروید. اگر می خواهید از میدان تکسیم با مترو استانبول به سمت ونیزیا اوت لت بروید، تقریباً 1 ساعت زمان می‌ برد.

 

جمع‌بندی
مرکز خرید ونیزیا استانبول جزو معروف‌ ترین و بزرگ‌ ترین مراکز خرید موجود در کشور ترکیه است. همچنین وجود چندین رود بزرگ در بین راهروهای فروشگاه این مکان را خاص و مورد پسند همگان می‌کند. علاوه بر این فود کورت، کافه، رستوران، سینما و شهربازی این پاساژ نیز تمام نیاز های شما به تفریح و غذا را بر طرف می‌کند. نظر شما در مورد این مرکز خرید، کیفیت و قیمت کالاهای آن چیست؟

نظرات کاربران
دیدگاه