هتل های استانبول

هتل های استانبول

لیست هتل های استانبول

انتخاب هتل محل اقامت پیش از سفر به ترکیه مانند رزرو بلیط برای سفر و تعیین بودجه برای گشت‌ و گذار در استانبول از فاکتورهای مهمی است که تاثیر مستقیمی بر هزینه نهایی مسافرت به کشور ترکیه و تور استانبول دارد. بنابراین انتخاب هوشمندانه هتلی برای اقامت، متناسب با خدماتی که ارائه می‌کند و ویژگی‌ هایی که دارد یکی از مهم‌ ترین اقداماتی است که باید قبل از سفر به این کشور در نظر بگیرید. در همین راستا سعی نمودیم در این مقاله از NPK در خصوص ویژگی‌ های انتخاب هتل مناسب و معرفی چند تا از بهترین و مناسب‌ ترین هتل های استانبول توضیحاتی را خدمتتان ارائه نماییم.

رزرو هتل استانبول

با توجه به اینکه همه ساله تعداد زیادی از توریست‌ ها برای گشت‌ و‌ گذار به کشور ترکیه سفر می‌ کنند، هتل‌ های گوناگونی با شرایط متنوع در این کشور ساخته شده اند. بنابراین هر فردی می‌ تواند متناسب با بودجه‌ و فاکتورهایی که در ذهن دارد یکی از هتل ها را هنگام سفر به این خرید تور ترکیه یا استانبول تعیین نماید.

به طور کلی مهم‌ ترین ملاک‌ هایی که برای انتخاب هتل محل اقامت باید به آنها توجه کنید شامل موارد زیر می‌ شوند.

فضای آرامش بخش هتل

یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های یک هتل خوب و هتل های استانبول داشتن آرامش در هتل از لحاظ نبود سر و صدا، نظافت، تمیز بودن و برخورداری از امکانات رفاهی مناسبی است که برای مسافران تور استانبول باید در نظر گرفته شود.

برخورد مناسب کارکنان هتل

برخورد مناسب پرسنل و کارکنان هتل و انجام صحیح مسئولیت‌ های محوله، جهت ارائه خدمات مناسب به مراجعه کنندگان در مدت زمانی که در هتل هستید از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور کلی باید نحوه برخورد پرسنل و کارکنان هتل به گونه‌ ای باشد که خاطره خوشی در ذهن فرد از اقامت در هتل های استانبول یا هر مقصد دیگر باقی بماند.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل

نوع امکانات تفریحی و خدمات رفاهی که هتل ارائه می‌ کند مانند اتاق بازی کودکان، سالن‌ های ورزشی، سونا، استخر، جکوزی، سینما و سایر امکانات از دیگر ملاک‌ های انتخاب هتل مناسب به حساب می‌ آیند.

اینترنت وای فای رایگان هتل

امروزه یکی از امکانات رفاهی که اکثر هتل‌ های استانبول برای مسافران و مراجعه‌ کنندگان در نظر گرفته‌ اند امکان استفاده از اینترتت رایگان در تمامی قسمت‌ های مختلف هتل است.

کیفیت غذا در رستوران هتل

برخورداری از رستوران‌ های مناسب که غذاهای متنوع و با کیفیتی را سرو می‌ کنند، شانس انتخاب هتل را از سمت مراجعه‌ کنندگان افزایش می‌ دهد.

طراحی داخلی اتاق هتل

زیبایی ظاهری و چشم نواز بودن هتل های استانبول از دیگر فاکتورهای انتخاب برای بسیاری از گردشگران محسوب می‌ شود.

محل قرار گرفتن هتل

نزدیک بودن هتل به مراکز تفریحی یا جاذبه های گردشگری استانبول ملاک دیگری برای انتخاب محل اقامت محسوب می‌ گردد.

بهداشت هتل

یکی از فاکتورها و ملاک‌های مهم انتخاب هتل محل اقامت از نظر بسیاری از توریست‌ها و گردشگران، توجه به نظافت و بهداشت محیط هتل و اتاق‌های محل اقامت به حساب می‌آید.

امکانات رایگان هتل 

امروزه هتل‌ ها برای اینکه در بازار رقابت بتوانند گردشگر بیشتری را جذب کنند، برخی از امکانات رفاهی را به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌ دهند که به هنگام انتخاب یک هتل خوب در استانبول می‌ توانید به این موارد توجه نمایید.

قیمت هتل های استانبول

قیمت اجاره اتاق در هتل از ملاک‌ های مهمی محسوب می‌ شود که هر فردی متناسب با میزان بودجه در نظر گرفته برای اقامت خود باید به آن توجه نماید. لازم به ذکر است که هتل محل اقامت یکی از بیشترین هزینه‌ های مسافرت را در بر می‌ گیرد. به همین دلیل هنگام انتخاب هتل های استانبول باید به عنوان یکی از مهم‌ ترین ملاک‌ ها و فاکتورهای تعیین بودجه مورد نیاز برای سفر به قیمت اقامت در آن توجه نمایید.

بهترین هتل‌ های استانبول

شهر استانبول دارای هتل‌ های مختلفی است که هر کدام ویژگی‌ ها و مشخصات مخصوص به خود را دارند. بنابراین متناسب با این ویژگی‌ ها از قیمت‌ های متفاوتی برخوردار بوده و امکانات و خدمات گوناگونی را به گردشگران ارائه می‌ دهند. از این‌ رو هر فردی با توجه به بودجه‌ ای که برای سفر در نظر گرفته است می‌ تواند از بین هتل‌ های مختلفی که در این شهر وجود دارد، محل اقامت مناسبی را برای خود انتخاب نماید. در ادامه به چند مورد از مناسب ترین و بهترین هتل های استانبول اشاره می کنیم.

هتل رامادا پلازا استانبول

این هتل نمونه‌ ای از هتل‌ های پنج ستاره شهر استانبول محسوب می‌ شود که در نزدیکی میدان تقسیم احداث گردیده است. در واقع هتل رامادا از هتل های استانبول محسوب می‌ شود که ظاهر بسیار لوکسی داشته و از لحاظ دسترسی به جاذبه‌ های دیدنی، تفریحی و گردشگری و سواحل استانبول در موقعیت مناسبی قرار دارد بنابراین از گزینه های محبوب در تور استانبول نوروز نیز به حساب می آید. در این هتل اتاق‌ های بسیار جادار و شیکی برای گردشگران در نظر گرفته شده و دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون ال‌ سی‌ دی ماهواره‌ ای، میز و صندلی، مبلمان، لوازم بهداشتی لوکس و فضای نشیمن مناسب و بزرگ در هر اتاق است.
علاوه بر آن صبحانه در این هتل هر روزه به صورت بوفه سرو می‌ شود و در رستوران پانکالدی انواع مختلف غذاهای ترکی و غذاهای بین‌ المللی با باری مملو از انواع نوشیدنی‌ ها سرو می‌ شود. وجود استخر در پشت بام هتل، خدمات اسپا و حمام ترکی، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، انبار چمدان، خدمات لباسشویی، خشکشویی، امکانات مختص به افراد کم توان، میز راهنمای توریست‌ ها، کرایه اتومبیل و غیره از خدماتی هستند که در این هتل برای گردشگران مهیا گردیده است.

هتل الان استانبول

هتل الان از مجموعه هتل‌ های سه ستاره شهر استانبول محسوب می شود که شامل امکانات برگزاری جلسات، رویداد ها و کنفرانس‌ ها با اتاق جلسه مخصوص است. بنابراین کسانی که به مقاصد تجاری و بازرگانی به کشور ترکیه سفر می‌ کنند می‌ توانند در این هتل با هزینه مناسب اقامت داشته باشند.
در هتل الان دسترسی به پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته بوده و کارکنان این بخش به زبان‌ های انگلیسی، روسی، عربی، ترکی و اسپانیایی صحبت می‌ کنند. بنابراین موقعیت مناسبی برای حضور گردشگران در این هتل فراهم شده است.
خدمات حمل‌ و نقل فرودگاه با هزینه اضافه، راهنمای خدمات برای گردشگران و امکان دسترسی به انبار چمدان برای مراجعه‌ کنندگان از جمله خدماتی هستند که مهمانان هتل می‌ توانند از آنها استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای‌ فای، نوشیدنی و تلویزیون در تمامی مکان‌ های عمومی هتل، خدمات نظافتی به مداوم و ارائه صبحانه بدون هزینه اضافه از جمله خدمات رفاهی هتل الان به عنوان یکی از هتل های استانبول به حساب می‌ آیند.
علاوه بر موارد فوق وجود فضای باز برای تفریح، برخورداری از تجهیزات دوچرخه‌ سواری و امکانات ورزشی به همراه سرو انواع نوشیدنی‌ ها در هنگام ورزش و تفریح سبب گردیده این هتل از لحاظ امکانات تفریحی بین سایر هتل‌ های هم رده در موقعیت مناسب‌ تری قرار داشته باشد.

 

هتل های استانبول

هتل تانگو استانبول

هتل تانگو از هتل‌ های ۴ ستاره شهر استانبول محسوب می‌ شود که در میدان تقسیم قرار دارد. تانگو هتلی بسیار آرام و نسبتا مجلل در استانبول بوده که از خدمات رفاهی مناسبی برای گردشگران تور خارجی برخوردار است. همه اتاق‌ های این هتل از تلویزیون‌ های ماهواره‌ ای، حمام بسیار تمیز و اختصاصی برخوردار هستند. همچنین در اتاق‌ های بسیار زیبای این هتل امکاناتی مانند تهویه مطبوع، کنترل از راه دور، دیوارهای ضد صدا، دسترسی به وای فای رایگان، وجود تمام لوازم بهداشتی از قبیل شامپو، صابون، حوله، سشوار، یخچال اختصاصی در هر اتاق از جمله خدماتی هستند که برای گردشگران در نظر گرفته شده‌ اند.
علاوه بر آن در این هتل برای مراجعه‌ کنندگان جهت برگزاری جلسات و کنفرانس‌ ها، اتاق مخصوصی با امکاناتی مانند دستگاه کپی و فکس وجود دارد. همچنین از جمله خدمات رفاهی و تفریحی هتل تانگو می‌ توان به استخر در فضای باز، آب گرم، اسکواش و تنیس اشاره نمود.

هتل ریدل استانبول

هتل سه ستاره ریدل استانبول در فاصله یک و نیم کیلومتری منطقه سلطان احمد که از محله‌ های مشهور گردشگری استانبول محسوب می‌ شود قرار دارد. نمای خارجی هتل ریدل بسیار چشم‌ نواز بوده و از دیوار های سفید با قرنیز های قرمز رنگی که دور پنجره‌ ها قرار گرفته به همراه ستون‌ های تاریخی و زیبا تشکیل شده است. این هتل که به عنوان یکی از هتل های استانبول محسوب می‌ شود، دارای ۲۳ اتاق مدرن و شیک است که همگی آنها دارای سیستم تهویه مطبوع و عایق ضد صدا بوده و از دکوراسیون بسیار زیبا و جذابی برخوردار هستند. علاوه بر آن وجود صندوق امانات،حمام اختصاصی، تلویزیون، اینترنت رایگان، لوازم بهداشتی مانند سشوار، حوله و غیره داخل هر اتاق از امکانات و خدماتی هستند که برای گردشگران در این هتل در نظر گرفته شده‌ اند.

هتل اوریلا استانبول

هتل اوریلا از هتل‌ های سه ستاره شهر استانبول بوده که در نزدیکی مناطق تفریحی این شهر واقع شده است. این هتل که ظاهری شبیه به ساختمان‌ های قدیمی سبک یونانی دارد از جمله هتل‌ های استانبول با قیمت اقتصادی به حساب می‌ آید و فاصله کمی تا میدان تقسیم، مراکز تفریحی و گردشگری و مراکز خرید استانبول دارد. بنابراین کسانی که تمایل دارند هزینه اقامت کمتری را در شهر استانبول بپردازند می‌ توانند هتل اوریلا را انتخاب کنند.
هتل اوریلا فاقد پارکینگ اختصاصی است اما در نزدیکی آن یک پارکینگ عمومی رایگان قرار دارد. اینترنت وای فای بدون هزینه، خدمات ترانسفر فرودگاه، تهویه مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعت با سرعت بالا از جمله خدماتی هستند که این هتل برای گردشگران در نظر گرفته است.
در واقع هتل اوریلا در ۵ طبقه با ۳۰ اتاق بزرگ و جادار ساخته شده که در هر کدام از آنها امکانات رفاهی مناسبی مانند تلویزیون صفحه تخت، مینی‌ بار، گاو صندوق، کمد، یخچال، لوازم بهداشتی و غیره برای توریست‌ ها و مراجعه کنندگان وجود دارد. همچنین این هتل از امکانات تفریحی و رفاهی مانند اتاق چمدان، محل مناسب و آرام برای استراحت در لابی هتل، وجود تلویزیون، روزنامه رایگان و غیره برخوردار است.

 

بهترین هتل های استانبول

سخن پایانی
کشور ترکیه از جمله مقاصد گردشگری بسیاری از مردم در سراسر دنیا به ویژه کشور ما به حساب می‌ آید. بنابراین از مهم‌ ترین اقداماتی که هر فردی برای سفر به شهرهای مختلف کشور ترکیه مانند استانبول باید در نظر بگیرد رزرو یکی از هتل های استانبول بوده که از لحاظ خدمات رفاهی و هزینه‌ های اقامت در استانبول گزینه مناسبی باشد.
در همین راستا باید بدانید که هتل‌ های مختلفی در شهر استانبول وجود دارند که هر فردی می‌ تواند با توجه به فاکتورهایی که در ذهن دارد و بودجه‌ ای که برای اقامت در شهر استانبول در نظر گرفته است، پس از بررسی امکانات آنها بهترین گزینه را برای اقامت در این شهر انتخاب کند.

نظرات کاربران
دیدگاه